Succes met je juridische stappen tegen een bedrijf als de NSquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ik heb net een pissige mail gestuurd dat ze alle fatsoensnormen te voorbij gaan en of ze wel helemaal besodemieterd zijn en dat ik graag terug krijg hoe ik hier tegen in kan gaan en dat ik anders mijn mogelijkheden ga bekijken om juridische stappen te ondernemen..
maar ik heb geen idee wat deze mogelijkheden kunnen zijn
ik ben in elk geval fucking pissig nu
ja care het gaat hier niet om mensen met verstand, het gaat hier om mensen van de klantenservice, die schrikken daar vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Succes met je juridische stappen tegen een bedrijf als de NS
Ik denk dat het naar een jurist gaat zodra jij zoiets in je brief zet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja care het gaat hier niet om mensen met verstand, het gaat hier om mensen van de klantenservice, die schrikken daar van
Nou daarom, tijd voor rechten gebrabbel in een rechten SC. Tips?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het naar een jurist gaat zodra jij zoiets in je brief zet.
Hoe je dat in godsnaam kunt zien is me een raadsel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet gewoon dat het opzettelijk gebroken is
Misschien is het wel tijdens het verzenden gebeurd, kan de NS weinig aan doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een pasje doormidden breekt, pak je hem toch tussen duim en vingers vast en dan krijg je zo'n breuk. Als het door gebruik zou zijn gebeurd moet je denken aan scheurtjes etcquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe je dat in godsnaam kunt zien is me een raadsel.
Dan nog, dat jij de opzet kunt zien vind ik knapquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je een pasje doormidden breekt, pak je hem toch tussen duim en vingers vast en dan krijg je zo'n breuk. Als het door gebruik zou zijn gebeurd moet je denken aan scheurtjes etc
Hmm aangezien alle creditcards en bankpassen verzonden worden en ik weet wat voor sorteermachines er bij de post gebruikt worden. Weinig kansquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijdens het verzenden gebeurd, kan de NS weinig aan doen
Hij is in goede staat verzonden, ik krijg deze foto terug. Wat denk je?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan nog, dat jij de opzet kunt zien vind ik knap
Misschien kun je na je studie aan de gang als gebroken kaartjes analistquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je een pasje doormidden breekt, pak je hem toch tussen duim en vingers vast en dan krijg je zo'n breuk. Als het door gebruik zou zijn gebeurd moet je denken aan scheurtjes etc
Achja, in plaats van een leuke tip op deze kansloze actie van de NS krijg ik dit.. god ja. recht zal wederom niet zegevierenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef Tchock het volgende:
Ik sorteer zelf post en ik heb dit wel een keer gedaan met een brief
Jouw woord tegen het hunne ga je nooit winnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Achja, in plaats van een leuke tip op deze kansloze actie van de NS krijg ik dit.. god ja. recht zal wederom niet zegevieren
Ik ga door tot het eind, dit is gewoon een principe kwestie. Gaat verdomme om maar 60 euro ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw woord tegen het hunne ga je nooit winnen
60?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga door tot het eind, dit is gewoon een principe kwestie. Gaat verdomme om maar 60 euro ofzo
11 euro + 50 euro reiskosten die niet worden vergoed omdat de kaart nu dus 'door mijn schuld' kapot is. Snap je dat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
60?Wat?
edit: Nieuwe kaart kost ¤11 als geconcludeerd wordt dat jij verwijtbaar handelde. Waar je dat exorbitant hoge bedrag vandaan haalt is me een raadsel.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
dit, geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijdens het verzenden gebeurd, kan de NS weinig aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |