Iets irriteert je, of je ergert je ergens aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef VonBallusseck het volgende:
Beoordeling professioneel gedrag terug, ik moet minder laten blijken dat ik me irriteer aan
mensen die geen fuck doen/uitvoeren tijdens de werkgroep.
Dat wist ik, mijn excuses.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Iets irriteert je, of je ergert je ergens aan.
Haha, even briefje terugsturen: 'Ik erger me aan mensen die 'irriteren aan' gebruiken'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dat wist ik, mijn excuses.![]()
Dat ik me erger aan mensen die geen fuck uitvoeren*
Edit: mijn tutor heeft overigens 'irriteert aan' geschreven.![]()
Haha, je zou het bijna doen. Overigens, verder is ze is best een lieverdje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, even briefje terugsturen: 'Ik erger me aan mensen die 'irriteren aan' gebruiken'.
Heeft ze ook "geen fuck uitvoeren" geschrevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dat wist ik, mijn excuses.![]()
Dat ik me erger aan mensen die geen fuck uitvoeren*
Edit: mijn tutor heeft overigens 'irriteert aan' geschreven.![]()
Nee, niet letterlijk. Iets in de trend van dat ik me erger aan mensen die niet goed zijn voorbereid, en dat ik dat dan te duidelijk naar voren breng. Iets dat, mijns inziens, niet meer dan normaal is. Mensen die gewoon (redelijk) goed voorbereid naar de werkgroep komen zal ik nooit zo veroordelen, maar als je geen hol uitvoert, terwijl ik 200 pagina's heb gelezen en heb voorbereid, en diegene dus in feite profiteert van de andere groepsleden die wel hard hebben gewerkt, kun je wat mij betreft opzouten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heeft ze ook "geen fuck uitvoeren" geschreven![]()
Maar serieus, het is misschien wel goede feedback. Ik heb ooit wel eens een collega door de mand laten vallen in een belangrijke vergadering en daar heb ik vreselijk voor op mijn lazer gehad. Er zijn situaties waarin dat, omwille van het hogere doel, gewoon niet kan.
Helemaal waar. En toch kun je dat niet laten blijken als je in een vergadering zit waar een klant bij aanwezig is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk. Iets in de trend van dat ik me erger aan mensen die niet goed zijn voorbereid, en dat ik dat dan te duidelijk naar voren breng. Iets dat, mijns inziens, niet meer dan normaal is. Mensen die gewoon (redelijk) goed voorbereid naar de werkgroep komen zal ik nooit zo veroordelen, maar als je geen hol uitvoert, terwijl ik 200 pagina's heb gelezen en heb voorbereid, en diegene dus in feite profiteert van de andere groepsleden die wel hard hebben gewerkt, kun je wat mij betreft opzouten.
Nou nou nou.. ga van jezelf uit man, ergeren aan anderen kost enkel energie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk. Iets in de trend van dat ik me erger aan mensen die niet goed zijn voorbereid, en dat ik dat dan te duidelijk naar voren breng. Iets dat, mijns inziens, niet meer dan normaal is. Mensen die gewoon (redelijk) goed voorbereid naar de werkgroep komen zal ik nooit zo veroordelen, maar als je geen hol uitvoert, terwijl ik 200 pagina's heb gelezen en heb voorbereid, en diegene dus in feite profiteert van de andere groepsleden die wel hard hebben gewerkt, kun je wat mij betreft opzouten.
Ik had dacht dat ook om 8 uur ofzo! Alleen ik werd pas om 11u wakker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Word je eerst om 8u wakker, denk je dat je nog even 10 minuutjes blijft liggen en BAM het is 9u
Waarom? Niks mis met peer review toch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef VonBallusseck het volgende:
Beoordeling professioneel gedrag terug, ik moet minder laten blijken dat ik me irriteer aan
mensen die geen fuck doen/uitvoeren tijdens de werkgroep.
Luie studentquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had dacht dat ook om 8 uur ofzo! Alleen ik werd pas om 11u wakker.
Vind je het niet een beetje bruusk om te zeggen dat de massa per definitie geen smaak heeft? Voor veel mensen die ongetwijfeld wel degelijk van klassieke muziek houden komt hun scope gewoon niet verder dan André Rieu, het jaarlijkse kerstconcert van Mahler en verzamelde aria's van Maria Calla's. Daar is dan ook niks mis mee denk ik omdat die mensen dat mooi vinden en er gelukkig van worden. Je hoeft niet altijd in de exotische obscure krochten van een bepaald muziekgebied te duiken om smaak te hebben. Er is niks mis met hetzelfde mooi vinden als 1.000.000+ anderen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wut?Ik heb misschien wat gedronken maar volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier.
Anyways, ik had het over muzikaal gezien. De massa heeft geen smaak, vooral niet buiten Nederland want daar loopt men in het algemeen(muv een aantal Europese landen) zwaar achter qua EDM. Het feit dat het goed verkoopt zegt dan ook helemaal niks. Dat is hetzelfde wanneer je zegt dat je van klasssieke muziek houdt maar dan met cd's van Andre Rieu op de proppen komt.
En zweverige techno is er echt in overvloede. Je moet misschien iets beter zoeken
Ik heb ook colleges straks.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Luie student![]()
Ik zit inmiddels alweer in de boeken. Ik houd me wel zoet met nog een werkgroep op het einde van de middag.
True that, genietenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Straks even met de hond naar buiten. Heerlijk is dat; even de gedachten verzetten.
Zo´n hekel daaraan. Kunstenaar zijn is best, maar als niemand je werk wil hebben, of uberhaupt waardeert is het gewoon troep.quote:
Mensen die goedkeuring van anderen behoevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo´n hekel daaraan. Kunstenaar zijn is best, maar als niemand je werk wil hebben, of uberhaupt waardeert is het gewoon troep.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. De mensen die er het hele jaar niks aan doen en onvoorbereid zijn krijgen zelf de rekening wel gepresenteerd bij het tentamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |