Dit doet me denken aan Bright Eyes, dat ik nu maar even ga luisteren.quote:Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Tijd om mij naar de eeuwige (ofja, doe maar tijdelijke) jachtvelden te verplaatsen.Fijne avond nog mensen.
Weltrusten!quote:Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Tijd om mij naar de eeuwige (ofja, doe maar tijdelijke) jachtvelden te verplaatsen.Fijne avond nog mensen.
Maak je dat nu pasquote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef N0rah het volgende:
Pff, nu pas bij probleem 2B. Verlos me uit m'n lijden.
HET SPIJT ME ONTZETTEND IK WOU EERST WAT ANDERS OPSCHRIJVEN MAAR IK VERANDERDE ONDERTUSSEN VAN GEDACHTEN EN IK HEB NIET MEER TERUGGELEZEN SORRY VOOR DE FOUT IK BEN OOK ENKEL MAAR EEN MENS WEL BLIJ NATUURLIJK WANT IK ZIT IN DE TREIN EN DAAR IS HET LEKKER WARM TERWIJL JE HET MOOIE LANDSCHAP VAN NEDERLAND AAN JE VOORBIJ ZIET GAAN GEWELDIG HE NOU ECHT WEL GROETJES.quote:
Te veel.quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HET SPIJT ME ONTZETTEND IK WOU EERST WAT ANDERS OPSCHRIJVEN MAAR IK VERANDERDE ONDERTUSSEN VAN GEDACHTEN EN IK HEB NIET MEER TERUGGELEZEN SORRY VOOR DE FOUT IK BEN OOK ENKEL MAAR EEN MENS WEL BLIJ NATUURLIJK WANT IK ZIT IN DE TREIN EN DAAR IS HET LEKKER WARM TERWIJL JE HET MOOIE LANDSCHAP VAN NEDERLAND AAN JE VOORBIJ ZIET GAAN GEWELDIG HE NOU ECHT WEL GROETJES.
Wellicht kun je aanmerken dat de zin te lang is, teveel onnodige hoofdletters, geen interpunctie of dergelijke zaken
Ik had het natuurlijk niet over de versie van Elton John, maar over die van Watership Down!quote:Op maandag 26 november 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
Ondertussen doe ik de Oeeeeee van Goodbye Yellow Brick Road.
Ik pak de versie van Billy & Elton.quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk niet over de versie van Elton John, maar over die van Watership Down!
Je bent je Ritalin vergeten.quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HET SPIJT ME ONTZETTEND IK WOU EERST WAT ANDERS OPSCHRIJVEN MAAR IK VERANDERDE ONDERTUSSEN VAN GEDACHTEN EN IK HEB NIET MEER TERUGGELEZEN SORRY VOOR DE FOUT IK BEN OOK ENKEL MAAR EEN MENS WEL BLIJ NATUURLIJK WANT IK ZIT IN DE TREIN EN DAAR IS HET LEKKER WARM TERWIJL JE HET MOOIE LANDSCHAP VAN NEDERLAND AAN JE VOORBIJ ZIET GAAN GEWELDIG HE NOU ECHT WEL GROETJES.
Wellicht kun je aanmerken dat de zin te lang is, teveel onnodige hoofdletters, geen interpunctie of dergelijke zaken
Ik ken iemand die naar Berlijn is geweest, en iemand anders die net terug is uit NYC, die hebben het enorm naar hun zin gehad en raden het heel enthousiast aan.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Is er hier iemand naar het buitenland geweest in zijn studie? Derde jaar ofzo
Onze docenten zitten er maar steeds op te hameren dat het zo geweldig is, zelfs bij de propedeuse uitreiking nog een hele speech
quote:Uitspraak
1 november 2011
Strafkamer
nr. 10/01948
Hoge Raad der Nederlanden
(...)
3. Het procesverbaal van bevindingen van de Regiopolitie Rotterdam-Rijnmond, nr. 20090290735, d.d. 25 januari 2009, opgemaakt in de wettelijke vorm door de daartoe bevoegde opsporingsambtenaar [verbalisant 3]. Dit proces-verbaal houdt onder meer in -zakelijk weergegeven -:
als relaas van deze opsporingsambtenaar:
Op het internet heb ik de betekenis van het woord "conjo" opgezocht. Volgens het woordenboek straattaal is de betekenis van het woord "conjo", "kut."
De betekenis van het woord werd door mij gevonden op de website: ONZ / Woordenboek Straattaal - ABN. Ik heb een selectie van woorden gekopieerd en verwerkt in een Word document, welke ik als bijlage bij dit proces-verbaal van bevindingen heb gevoegd."
bron
Nee joh! Alleen staat in het arrest geen ONZ maar dat doet FOK! vanzelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Het staat er ook nog echt in, ik dacht dat je wat had zitten aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |