SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je bent van de vrouwenliefde?quote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
they all wish, maar nee. Mannen zijn dat niet zo waard![]()
Meer van het vrouwen zoenen en mannen links laten liggen jaquote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je bent van de vrouwenliefde?![]()
dus![]()
Vrouwenliefde, dusquote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer van het vrouwen zoenen en mannen links laten liggen ja![]()
.
![]()
Ik zie dat ik op het goede moment even kom spieken
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Jij komt altijd op het goede moment spiekenquote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie dat ik op het goede moment even kom spieken. Volgens mij voel je het gewoon aan
.
![]()
Was niet zo moeilijk he?quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liefde voor vrouwen
We hadden dezelfde TT in gedachten.
![]()
![]()
Ja, dat is het vast.quote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt altijd op het goede moment spieken. Volgens mij voel je het gewoon aan
.
Maar ik ben ook veelste geil voor mijn schoolwerk. Dus daar moet ik eerst even wat mee doen.When ego leads, failure follows.
Ik kan je niet helpenquote:Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast.
Maar ik ben ook veelste geil voor mijn schoolwerk. Dus daar moet ik eerst even wat mee doen..
![]()
Heb ik zojuist al gedaan. Nu weer verder.quote:When ego leads, failure follows.
quote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik zojuist al gedaan. Nu weer verder.. Succes
.
![]()
Spierpijn van t poetsen en zemen hier.. 2 uur bezig geweest met m'n bus schoonmaken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat laat je toch doen?quote:Op maandag 26 november 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Spierpijn van t poetsen en zemen hier.. 2 uur bezig geweest met m'n bus schoonmaken![]()
![]()
Heb je daar geen schoonmakers voor?quote:Op maandag 26 november 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Spierpijn van t poetsen en zemen hier.. 2 uur bezig geweest met m'n bus schoonmakenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Verdorie ik wil een vent :|Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik zie hier net een kerel posten die blijkbaar ook goed is met poetsen en zemen. Is het wat voor je?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie hier net een kerel posten die blijkbaar ook goed is met poetsen en zemen. Is het wat voor je?![]()
![]()
Vince & Spez: Nope, is te duur volgens de baas,dus zelf doen..
Mooie binnenkomer Joia
Stomme baas... Ik zou dus nooit een ondergekotste bus schoonmakenquote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie binnenkomer Joia
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo erg was het nu niet, gewoon al weken niet onderhouden.. Maar met die instelling redt je het dus niet in de touringbuisness..quote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stomme baas... Ik zou dus nooit een ondergekotste bus schoonmakenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Beetje jammerquote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie binnenkomer Joia.
![]()
Ik zit gelukkig ook niet in die businessquote:Op maandag 26 november 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg was het nu niet, gewoon al weken niet onderhouden.. Maar met die instelling redt je het dus niet in de touringbuisness..
Kots uit de bus ruimen is makkie, gewoon tuinslang of hogedruk erop en klaar
Ik ben wel kieskeurigquote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie binnenkomer Joia
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Joia.. Ik hou ervan als ik zo genoemd wordt
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Gadverdamme. Ik zit te eten hier. Tot zoquote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kots uit de bus ruimen is makkie, gewoon tuinslang of hogedruk erop en klaar.
![]()
En je hebt geen kerel tot je beschikking. Ik zie een verband.quote:
En waarom dat precies?quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joia.. Ik hou ervan als ik zo genoemd wordt
spreek je het ook zo uit als je het schrijft?quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joia.. Ik hou ervan als ik zo genoemd wordt![]()
![]()
En dan? Opgescheept zitten met een man die je niet helemaal geweldig vind?quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis..
Verbreed je visie
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.When ego leads, failure follows.
Wat missen die mannen dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan? Opgescheept zitten met een man die je niet helemaal geweldig vind?
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat missen die mannen dan als ik vragen mag?
Maar over het algemeen wil het vlammetje gewoon niet branden. Om het maar even zo te zeggen.When ego leads, failure follows.
Zijn er mannen geweest die dat wel voor elkaar hebben gekregen?quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat verschilt per persoon.
Maar over het algemeen wil het vlammetje gewoon niet branden. Om het maar even zo te zeggen.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Daar heb ik relaties mee gehad, ja.quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er mannen geweest die dat wel voor elkaar hebben gekregen?When ego leads, failure follows.
Daar is het toch ook daten voor, ik heloof al lang niet meer dat er iemand is die precies aan mijn eisen voldoet..quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar heb ik relaties mee gehad, ja.
Als je in termen van eisen praat als het gaat om een partner, ben je m.i. niet met de juiste dingen bezig.quote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar is het toch ook daten voor, ik heloof al lang niet meer dat er iemand is die precies aan mijn eisen voldoet..I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Joy-aquote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
spreek je het ook zo uit als je het schrijft?
Of Djoja :p wat jij wil
+1quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in termen van eisen praat als het gaat om een partner, ben je m.i. niet met de juiste dingen bezig.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Exactly the samequote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Joy-a
Of Djoja :p wat jij wil.
![]()
En als je in termen van ijsjes praat?quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in termen van eisen praat als het gaat om een partner, ben je m.i. niet met de juiste dingen bezig.
dus![]()
Heb ik niet..quote:
Welke smaken wil je hebben?quote:Op maandag 26 november 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
En als je in termen van ijsjes praat?
Het is Portugees voor juweelquote:
Dan denk ik dat je op het punt humor scoort.quote:
Zat mannen hier die aan geen enkele wens of eis voldoen hoor.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Eisen stellen aan iemand, neeDat is fout.
Maar er moet gewoon een klik zijn, van beide kanten. Een goed gevoel. Een veilig gevoel.
Zoals ik al zei, het vlammetje in mij moet gaan branden bij iemand. En dat is tot nu toe, sinds ik weer single ben, bij niemand meer gebeurd![]()
Ik ben inmiddels gewoon een ijskoningin
Dat zei ik toch "niemand"quote:Op maandag 26 november 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat mannen hier die aan geen enkele wens of eis voldoen hoor.
Nobodies dus
Ze noemen mij ook altijd een ijskoningin.. Moeilijk te peilenquote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eisen stellen aan iemand, neeDat is fout.
Maar er moet gewoon een klik zijn, van beide kanten. Een goed gevoel. Een veilig gevoel.
Zoals ik al zei, het vlammetje in mij moet gaan branden bij iemand. En dat is tot nu toe, sinds ik weer single ben, bij niemand meer gebeurd![]()
Ik ben inmiddels gewoon een ijskoningin
Ik hou gewoon van mn naam (namen)quote:
Komt gewoon doordat de mannen die ons vlammetje zouden moeten laten branden, nog niet in onze buurt zijn gekomenquote:Op maandag 26 november 2012 13:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook altijd een ijskoningin.. Moeilijk te peilen
Dat magquote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van mn naam (namen).
![]()
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hè? Ik vind mijn naam maar stom.
Wellicht passen jullie niet in het plaatje waar zij naar op zoek zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat de mannen die ons vlammetje zouden moeten laten branden, nog niet in onze buurt zijn gekomen
Ben sowieso geen liefhebber van ijskoninginnenquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht passen jullie niet in het plaatje waar zij naar op zoek zijn.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is hun goed recht.. Maar blijft stomquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht passen jullie niet in het plaatje waar zij naar op zoek zijn.
Is zo koud.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben sowieso geen liefhebber van ijskoninginnen![]()
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hè? Ik vind mijn naam maar stom.
![]()
![]()
Wat denk je dat dat kostquote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er boos om wordt moet je misschien je naam laten veranderen.
In het algemeen al niet van vrouwen die beweren kieskeurig te zijn. Ervaring leert dat het toch een bepaald type vrouwen is.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben sowieso geen liefhebber van ijskoninginnen
Do tellquote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen al niet van vrouwen die beweren kieskeurig te zijn. Ervaring leert dat het toch een bepaald type vrouwen is.
dus![]()
Doe er wat aan.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht.. Maar blijft stom
Maak je ze toch warm, ontdooien ze, kun je er weer wat mee.quote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je kan er zo weinig mee![]()
Nee, andersom.quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht passen jullie niet in het plaatje waar zij naar op zoek zijn.When ego leads, failure follows.
Niet hier, niet nu.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
En wat voor een type vrouw zou ik dan zijn?quote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen al niet van vrouwen die beweren kieskeurig te zijn. Ervaring leert dat het toch een bepaald type vrouwen is.When ego leads, failure follows.
Hoe danquote:
Alle verkeerde mannen worden verliefd op me
Zij passen niet in het plaatje waar jullie naar op zoek zijn.quote:
Exactly.quote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij passen niet in het plaatje waar jullie naar op zoek zijn.When ego leads, failure follows.
Want jij past wel in het plaatje waar alle mannen naar op zoek zijn?quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik praat over mijn ervaring en daar maak jij geen deel van uit. Zoals ik al zei, ik ga hier niet delen hoe ik tot die conclusie ben gekomen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat voor een type vrouw zou ik dan zijn?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
We vragen ook niet hoe je tot de conclusie bent gekomen. Ik vraag wat voor een type dames het dan volgens jou zijn. Want jij scheert ze gelijk over 1 kam.quote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik praat over mijn ervaring en daar maak jij geen deel van uit. Zoals ik al zei, ik ga hier niet delen hoe ik tot die conclusie ben gekomen.When ego leads, failure follows.
Uiteraardquote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want jij past wel in het plaatje waar alle mannen naar op zoek zijn?
En naar mijn inziens is iedereen kieskeurig.
Zou ook een beetje sneu zijn als je dat niet bent.When ego leads, failure follows.
Klopt maar je hebt mensen die dat dus tot het onmogelijke doorzettenquote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zou ook een beetje sneu zijn als je dat niet bent.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb zo mijn voorkeuren en ik weet welke karaktereigenschappen goed matchen met mijn karakter en welke minder goed matchen. Maar eisen in absolute zin? Nee, die heb ik niet.quote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zou ook een beetje sneu zijn als je dat niet bent.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik heb ook geen eisen. Ik heb precies dat wat jij hebt. Maar ik noem het kieskeurig. Dus jij bent dat ook.quote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn voorkeuren en ik weet welke karaktereigenschappen goed matchen met mijn karakter en welke minder goed matchen. Maar eisen in absolute zin? Nee, die heb ik niet.When ego leads, failure follows.
Trouwens Buuf, had je nog meegekregen dat alles werkt van de N64?quote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zou ook een beetje sneu zijn als je dat niet bent.
Kieskeurig zijn is geen synoniem voor eisen stellen aan iemand.
Goed, concentratie voor school is weg, even een frisse neus halen buiten..
Oh, en misschien had ik het iets genuanceerder moeten neerzetten ipv eisen te gebruiken
Als je niet kieskeurig bent, betekend het dus dat je genoegen neemt met elke willekeurige eikel die toevallig passeert. Nou, sorry, maar daar pas ik voor
Zo'n lekkere vatzige 10-tonnerquote:Op maandag 26 november 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je niet kieskeurig bent, betekend het dus dat je genoegen neemt met elke willekeurige eikel die toevallig passeert. Nou, sorry, maar daar pas ik voor![]()
![]()
Nee, hoor. Ik ben niet kieskeurig, ik heb enkel voorkeurenquote:Op maandag 26 november 2012 13:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je niet kieskeurig bent, betekend het dus dat je genoegen neemt met elke willekeurige eikel die toevallig passeert. Nou, sorry, maar daar pas ik voor. Maar ik weet niet wat jouw definitie is van kieskeurig. Mijne is deze:
Moeilijk tevreden te stellen wat de smaak betreft. Net als die van de Van Dale.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dat is absoluut geen goede eigenschap, vind ikquote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
Kieskeurig betekent dat je moeilijk tevreden te stellen bent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn ideequote:Op maandag 26 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is absoluut geen goede eigenschap, vind ik.
Nou, dan ben ik in die zin niet kieskeurig. Maar naar mijn mening is kieskeurig zijn toch echt minder negatief dan jullie het stellen.When ego leads, failure follows.
Dat is de Van Dale niet met je eens. Maar he, wat maakt het uit.quote:Op maandag 26 november 2012 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, dan ben ik in die zin niet kieskeurig. Maar naar mijn mening is kieskeurig zijn toch echt minder negatief dan jullie het stellen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 26 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de Van Dale niet met je eens. Maar he, wat maakt het uit.
De van Dale kan me echt niet boeien.quote:Op maandag 26 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de Van Dale niet met je eens. Maar he, wat maakt het uit.When ego leads, failure follows.
Je kan ook kieskeurig zijn met de definities die je hanteert.quote:Op maandag 26 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de Van Dale niet met je eens. Maar he, wat maakt het uit.
Maar zo krijg je dus wel de discussie zoals hier net gevoerd. Andere hantering van definities. Maar zoals ik zeg, als jij een andere definitie wilt hanteren, be my guest. Maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat iemand anders ervan maakt dat je eisen stelt, want als je echt kieskeurig bent, dan doe je dat.quote:Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De van Dale kan me echt niet boeien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een voorrecht dat mannen nog minder kunnen veroorloven dan vrouwen.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Kieskeurig of niet, als het niet klikt of geen goed gevoel erbij hebt dan gewoon niet.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk![]()
Zoals geblekenquote:Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook kieskeurig zijn met de definities die je hanteert.. Waarom zouden we in godsnaam de definitie van de Van Dale hanteren, wat weet die er nu van
.
Ja dat dus.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kieskeurig of niet, als het niet klikt of geen goed gevoel erbij hebt dan gewoon niet.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk
Je moet iemand toch wel leuk vinden natuurlijk.![]()
Een waar woordquote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk.
proestquote:Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals gebleken. Waarom zouden we in godsnaam de definitie van de Van Dale hanteren, wat weet die er nu van
.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik zeur niet dat iemand zegt dat ik eisen stel. Ik zeg gewoon hoe mijn definitie is, verder hoor je me niet.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo krijg je dus wel de discussie zoals hier net gevoerd. Andere hantering van definities. Maar zoals ik zeg, als jij een andere definitie wilt hanteren, be my guest. Maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat iemand anders ervan maakt dat je eisen stelt, want als je echt kieskeurig bent, dan doe je dat.When ego leads, failure follows.
Jij had toch een kroeg en winkel?quote:Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
Mag ik hier even haten op werk.nl?
En eigenlijk gewoon op het uwv in het algemeen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt, hadquote:Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij had toch een kroeg en winkel?![]()
Laten we dat zo houden.quote:Op maandag 26 november 2012 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeur niet dat iemand zegt dat ik eisen stel. Ik zeg gewoon hoe mijn definitie is, verder hoor je me niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Winkel is failliet gegaan, daardoor moest ik ook met het cafe stoppen.quote:
Nu dus druk aan het solliciteren.![]()
Das kut. Maar waarom moest je met café stoppen dan?quote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel is failliet gegaan, daardoor moest ik ook met het cafe stoppen.
Nu dus druk aan het solliciteren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Winkel was een VOF.quote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut. Maar waarom moest je met café stoppen dan?
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben.![]()
Oh, dat is bagger jaquote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben..
Meh, dat is wel ontzettend klotequote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben.![]()
![]()
Das klote allemaal.quote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben.
Tuurlijk. UWV is kut.quote:Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
Mag ik hier even haten op werk.nl?
En eigenlijk gewoon op het uwv in het algemeen.
Ze belden me vorige week nog omdat ik daar 1,5 jaar geleden eens was geweest toen ik werkloos was. Gingen ze helemaal moeilijk doen en wilden ze me pas 3 maanden ofzo geld geven.Handig, als je geen geld hebt.
Uiteindelijk toen mazzel gehad bij het 8ste uitzendbureau en daar werk ik nog steeds.Ah, balen man.quote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben.Hoi.quote:![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En nu maak ik dus een week gebruik van werk.nl en 9 van de 10 keer dat ik wil inloggen ligt die baggersite er uit of krijg je een lading foutmeldingen.![]()
Dat is ook een kutsitequote:Op maandag 26 november 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
En nu maak ik dus een week gebruik van werk.nl en 9 van de 10 keer dat ik wil inloggen ligt die baggersite er uit of krijg je een lading foutmeldingen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 14:02:26 ]![]()
Ja ik ken het probleem....quote:Op maandag 26 november 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
En nu maak ik dus een week gebruik van werk.nl en 9 van de 10 keer dat ik wil inloggen ligt die baggersite er uit of krijg je een lading foutmeldingen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
[quote]Op maandag 26 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je het weekend weer overleefd?
[/barelyop weg naar werk nu
jij?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Het gaat wel weerquote:![]()
Hoe ist met jou>?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 14:05:23 ]![]()
Heb je zomaar zin in werk?quote:Op maandag 26 november 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 26 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
barelyop weg naar werk nu
jij?
Jawel hoor, lekker rustig aan gedaan. Nog 3 uur bezigheidstherapie.
![]()
gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel weer![]()
Hoe ist met jou>?
en goed.. beetje lam maar geeft niet.. fijnheid
Fijnheid klinkt goedquote:Op maandag 26 november 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig
en goed.. beetje lam maar geeft niet.. fijnheid![]()
![]()
nee niet bepaald hahaha mja moet maar weerquote:Op maandag 26 november 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je zomaar zin in werk?
Jawel hoor, lekker rustig aan gedaan. Nog 3 uur bezigheidstherapie.
en nog 3 uur fokken dus? :pWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Maar ff weer weg.. bijna in zwolle.. tot later peepz![]()
Jepquote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee niet bepaald hahaha mja moet maar weer
en nog 3 uur fokken dus? :p.
Werkse![]()
![]()
![]()
Achjaquote:Op maandag 26 november 2012 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, dan ben ik in die zin niet kieskeurig. Maar naar mijn mening is kieskeurig zijn toch echt minder negatief dan jullie het stellen.naar mijn mening ook.. Maar de almachtige samzz heeft gesproken
nvmquote:Op maandag 26 november 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfoe goede vraag. Eens kijken of ik dat terug kan vinden.6 oktober
![]()
![]()
Niks almachtigs aan.... Jullie kiezen voor jullie eigen interpretatie van woorden uit de Nederlandse taalquote:Op maandag 26 november 2012 14:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Achjanaar mijn mening ook.. Maar de almachtige samzz heeft gesproken
So?quote:Op maandag 26 november 2012 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks almachtigs aan.... Jullie kiezen voor jullie eigen interpretatie van woorden uit de Nederlandse taal
De manier waarop wordt verteld dat het een andere definitie heeft, dat is wat mij irriteertWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat blijkt jaquote:Op maandag 26 november 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]niet dus
Nu nog kijken naar een nieuwe afstandsbediening.
Is die ook verloren gegaan in de strijd?![]()
![]()
Je bedoelt het feit dat de ware betekenis van een woord verteld wordt?quote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
So?
De manier waarop wordt verteld dat het een andere definitie heeft, dat is wat mij irriteertDit account is niet meer in gebruik.![]()
Wtfquote:Op maandag 26 november 2012 14:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Achjanaar mijn mening ook.. Maar de almachtige samzz heeft gesproken
.
Ja, heel vervelend wanneer iemand zegt wat de definitie van een woord is... Potverdorie, je zal toch eens toegeven dat je een woord zelf verkeerd interpreteert.quote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
So?
De manier waarop wordt verteld dat het een andere definitie heeft, dat is wat mij irriteert“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waterschadequote:Op maandag 26 november 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.
Is die ook verloren gegaan in de strijd?ligt nu wel in een zakje met rijstkorrels in de hoop dat het vocht eruit trekt.
![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 26 november 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waterschadeligt nu wel in een zakje met rijstkorrels in de hoop dat het vocht eruit trekt.
![]()
![]()
Als dat niet werkt, werkt niksquote:Op maandag 26 november 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waterschadeligt nu wel in een zakje met rijstkorrels in de hoop dat het vocht eruit trekt.
.
Ja, uiteraard. Maar je snapt wel wat ik bedoel, tochquote:Op maandag 26 november 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hebben we de verzekering nog.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar je snapt wel wat ik bedoel, toch.
![]()
![]()
Zou best een goede film zijn, denk ik.quote:
Welke actrice zou mij goed spelen... Hmmmm...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die bestaan niet.quote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best een goede film zijn, denk ik.
Welke actrice zou mij goed spelen... Hmmmm...![]()
Netjesquote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een servicehet bedrag word per direct al overgemaakt voor de schade
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik het zelf maar doenquote:.
Nicequote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een servicehet bedrag word per direct al overgemaakt voor de schade
!
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 26 november 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heel erg netjesik was helemaal flabbergasted
.
Wat vervelend nou.quote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik het zelf maar doen.
[..]
Nice!
![]()
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui![]()
![]()
Als irritante apenkoningquote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mag ik meespelen in die film samzz?.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieDie kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieKattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui
Rustig aan.![]()
Die was voor Samzquote:Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie grijpt pinda weg en eet hem op.![]()
* LovelyLady geeft beuk op bovenarm
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 14:53:05 ]![]()
* kingtoppie springt snel weg waardoor lola misslaat en evenwicht verliest.quote:Op maandag 26 november 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die was voor Samz![]()
* LovelyLady geeft beuk op bovenarmRustig aan.![]()
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
* LovelyLady struikelt en belandt op de grondquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie springt snel weg waardoor lola misslaat en evenwicht verliest.![]()
auw![]()
Gratis drank.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.Rustig aan.![]()
Dan ga je nietquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.![]()
![]()
![]()
* kingtoppie slingert terug en aait lolaquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady struikelt en belandt op de grond![]()
auwRustig aan.![]()
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.quote:Dat is de andere optie ja.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gewoon gaannnnquote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.Rustig aan.![]()
I see what you did there.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Rustig aan.![]()
Ik zei niet dat ik ging zittenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?.
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / carequote:Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen je zin in gaan?Rustig aan.![]()
Ik ging altijd zo vaak ergens tegen me zin in heen, en dat werd echt nooit leuk hoorquote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / care![]()
![]()
Oh bij mij wel.quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging altijd zo vaak ergens tegen me zin in heen, en dat werd echt nooit leuk hoor
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.Rustig aan.![]()
Correct.quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij mij wel.
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.![]()
Oh absoluut...quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij mij wel.
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar daar ben ik niet van gediend jongeman![]()
?
Rustig aan.![]()
Ik heb besloten dat ik wel eventjes langs ga komen. Een vodka'tje of 2 achterover gieten, kijken of een zeker persoon er is, en dan weer naar huis. Ben ik in ieder geval nog weg geweest vandaag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Van 5 tot 1 op zekers...quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij nog een beetje kunnen slapen eigenlijk?
Jij?Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb besloten dat ik wel eventjes langs ga komen. Een vodka'tje of 2 achterover gieten, kijken of een zeker persoon er is, en dan weer naar huis. Ben ik in ieder geval nog weg geweest vandaag.![]()
Ook in die volgorde, eerst jezelf bezatten daarna pas aan andere dingen denken.Rustig aan.![]()
Hey Samz! You Almighty Woman
Here's a quote for you, you might likequote:My opinions may have changed, but not the fact that I am right![]()
![]()
![]()
Adrenaline kick maakt je wakker.quote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt me mee dat ik nog niet ingekakt ben
Rustig aan.![]()
Nou die adrenaline is allang weg...quote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Adrenaline kick maakt je wakker.![]()
Maarja, wakker is wakker vind ik altijd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die adrenaline is allang weg...Rustig aan.![]()
Ja maar meestal kak ik aan het eind van de middag wel inquote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja, wakker is wakker vind ik altijd.![]()
![]()
Niet erg hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar meestal kak ik aan het eind van de middag wel in
Slaap lola slaaaaap, daar buiten....
Zzz...
Rustig aan.![]()
Goed zoquote:Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een olifant, dat zie je toch meteen.
![]()
Owquote:Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YOLO staat voor You Only Live Oncedat wist ik niet
![]()
![]()
je bent geen niggah dus hoeft ook niet.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent geen niggah dus hoeft ook niet.![]()
Heloef en ik zijn broers.quote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoeft niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben de zwager van heloef, ben ik dan ook familie van jou Kaneel?![]()
dat zei ik niet. Maar het komt van donkere sporters voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Je zei dat alleen negers hem snappen. Ik snap hem, dus ik ben een neger volgens jou.quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zei ik niet. Maar het komt van donkere sporters voor zover ik weet.![]()
Vermoeiend DAT ben jequote:Op maandag 26 november 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zei dat alleen negers hem snappen. Ik snap hem, dus ik ben een neger volgens jou.![]()
Ja, zij zei ook dat ze er moe van werd.quote:quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een grote piemel, DAT heeft ie.![]()
![]()
Neger he...quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een grote piemel, DAT heeft ie.Rustig aan.![]()
Ben ik dan toch familie van heloef?quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een grote piemel, DAT heeft ie.![]()
![]()
Dat ook jaquote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een grote piemel, DAT heeft ie.
toch![]()
Je rug, ik heb hem.quote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zij zei ook dat ze er moe van werd.
[..]Is het toch waar?quote:Die van jou is groter dan die van Heloef.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik dan toch familie van heloef?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.quote:
Rustig aan.![]()
Mijn rug zit toch echt nog aan mij vast.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je rug, ik heb hem.
[..]
Is het toch waar?
[..]
Die van jou is groter dan die van Heloef.
Hehehe, je hebt die van hem gezien ja?![]()
![]()
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fokquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Neuh, wij tellen als apart volk.quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fokRustig aan.![]()
Hoe groot waren die dan?quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.![]()
Waarom stonden de Nigerianen dan bovenaan?quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, wij tellen als apart volk.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb hem niet gezien, dat dan weer niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rug zit toch echt nog aan mij vast.
Hehehe, je hebt die van hem gezien ja?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zie het als een nuttige bijdragequote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Topic bijna dicht en je begint nog even over de TT.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fok.
Valt weer tegen Kaneelquote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, dat dan weer niet.Nouquote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie het als een nuttige bijdrage![]()
![]()
We worden niet erkent.quote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom stonden de Nigerianen dan bovenaan?Rustig aan.![]()
Euw, gemiddeld het grootste. Ik dacht letterlijk de grootste.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
16.8 oid...
Dunno...
Gemiddelde van landen kwam niet boven 17 cm uit dacht ik.![]()
Neuh gemiddeld.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, gemiddeld het grootste. Ik dacht letterlijk de grootste.
Letterlijk de grootste is ook nietboeiend, dat zijn gewoon mutaties man.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: