SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui![]()
Als irritante apenkoningquote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mag ik meespelen in die film samzz?
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieDie kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieKattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui
Rustig aan.
Die was voor Samzquote:Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie grijpt pinda weg en eet hem op.
* kingtoppie springt snel weg waardoor lola misslaat en evenwicht verliest.quote:Op maandag 26 november 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die was voor Samz![]()
* LovelyLady geeft beuk op bovenarm
* LovelyLady struikelt en belandt op de grondquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie springt snel weg waardoor lola misslaat en evenwicht verliest.
Gratis drank.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.
Dan ga je nietquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.
* kingtoppie slingert terug en aait lolaquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady struikelt en belandt op de grond![]()
auw
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.quote:
Dat is de andere optie ja.quote:
Gewoon gaannnnquote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.
I see what you did there.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Ik zei niet dat ik ging zittenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / carequote:Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen je zin in gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |