SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui![]()
Als irritante apenkoningquote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mag ik meespelen in die film samzz?
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieDie kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik u voorstellen aan Koning DikkieKattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn katten toch enorm lui
Rustig aan.
Die was voor Samzquote:Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie grijpt pinda weg en eet hem op.
* kingtoppie springt snel weg waardoor lola misslaat en evenwicht verliest.quote:Op maandag 26 november 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die was voor Samz![]()
* LovelyLady geeft beuk op bovenarm
* LovelyLady struikelt en belandt op de grondquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie springt snel weg waardoor lola misslaat en evenwicht verliest.
Gratis drank.quote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.
Dan ga je nietquote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond personeelsfeest van mijn bijbaan. Heb me opgegeven, maar niet veel zin om te gaan. Ik ken echt 2 mensen ofzo van de 100.
* kingtoppie slingert terug en aait lolaquote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady struikelt en belandt op de grond![]()
auw
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.quote:
Dat is de andere optie ja.quote:
Gewoon gaannnnquote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.
I see what you did there.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Ik zei niet dat ik ging zittenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / carequote:Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen je zin in gaan?
Ik ging altijd zo vaak ergens tegen me zin in heen, en dat werd echt nooit leuk hoorquote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / care
Oh bij mij wel.quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging altijd zo vaak ergens tegen me zin in heen, en dat werd echt nooit leuk hoor
Correct.quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij mij wel.
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.
Oh absoluut...quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij mij wel.
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar daar ben ik niet van gediend jongeman
Van 5 tot 1 op zekers...quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij nog een beetje kunnen slapen eigenlijk?
quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb besloten dat ik wel eventjes langs ga komen. Een vodka'tje of 2 achterover gieten, kijken of een zeker persoon er is, en dan weer naar huis. Ben ik in ieder geval nog weg geweest vandaag.
quote:My opinions may have changed, but not the fact that I am right
Adrenaline kick maakt je wakker.quote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt me mee dat ik nog niet ingekakt ben
Nou die adrenaline is allang weg...quote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Adrenaline kick maakt je wakker.
Maarja, wakker is wakker vind ik altijd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die adrenaline is allang weg...
Ja maar meestal kak ik aan het eind van de middag wel inquote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja, wakker is wakker vind ik altijd.
Niet erg hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar meestal kak ik aan het eind van de middag wel in
Goed zoquote:Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een olifant, dat zie je toch meteen
Owquote:Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YOLO staat voor You Only Live Once
je bent geen niggah dus hoeft ook niet.quote:
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent geen niggah dus hoeft ook niet.
Heloef en ik zijn broers.quote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.
Hoeft niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben de zwager van heloef, ben ik dan ook familie van jou Kaneel?
dat zei ik niet. Maar het komt van donkere sporters voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.
Je zei dat alleen negers hem snappen. Ik snap hem, dus ik ben een neger volgens jou.quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zei ik niet. Maar het komt van donkere sporters voor zover ik weet.
Vermoeiend DAT ben jequote:Op maandag 26 november 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zei dat alleen negers hem snappen. Ik snap hem, dus ik ben een neger volgens jou.
Ja, zij zei ook dat ze er moe van werd.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een grote piemel, DAT heeft ie.
Neger he...quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik dan toch familie van heloef?quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je rug, ik heb hem.quote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zij zei ook dat ze er moe van werd.
[..]
Is het toch waar?quote:
Die van jou is groter dan die van Heloef.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik dan toch familie van heloef?
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.quote:
Mijn rug zit toch echt nog aan mij vast.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je rug, ik heb hem.
[..]
Is het toch waar?
[..]
Die van jou is groter dan die van Heloef.
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fokquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.
Neuh, wij tellen als apart volk.quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fok
Hoe groot waren die dan?quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.
Waarom stonden de Nigerianen dan bovenaan?quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, wij tellen als apart volk.
Ik heb hem niet gezien, dat dan weer niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rug zit toch echt nog aan mij vast.
Hehehe, je hebt die van hem gezien ja?
Zie het als een nuttige bijdragequote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Topic bijna dicht en je begint nog even over de TT.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fok
Valt weer tegen Kaneelquote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, dat dan weer niet.
Nouquote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie het als een nuttige bijdrage
We worden niet erkent.quote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom stonden de Nigerianen dan bovenaan?
Euw, gemiddeld het grootste. Ik dacht letterlijk de grootste.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
16.8 oid...
Dunno...
Gemiddelde van landen kwam niet boven 17 cm uit dacht ik.
Neuh gemiddeld.quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, gemiddeld het grootste. Ik dacht letterlijk de grootste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |