Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.quote:
Dat is de andere optie ja.quote:
Gewoon gaannnnquote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch denk ik daarvoor.
I see what you did there.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Ik zei niet dat ik ging zittenquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind jij een houten plank lekker zitten dan?
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / carequote:Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen je zin in gaan?
Ik ging altijd zo vaak ergens tegen me zin in heen, en dat werd echt nooit leuk hoorquote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het daar altijd leuk blijkt / je anders gewoon naar huis gaat / care
Oh bij mij wel.quote:Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging altijd zo vaak ergens tegen me zin in heen, en dat werd echt nooit leuk hoor
Correct.quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij mij wel.
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.
Oh absoluut...quote:Op maandag 26 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh bij mij wel.
Maar kaneel is niet jou of ik, dus dat mag hij lekker zelf bepalen.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar daar ben ik niet van gediend jongeman
Van 5 tot 1 op zekers...quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij nog een beetje kunnen slapen eigenlijk?
quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb besloten dat ik wel eventjes langs ga komen. Een vodka'tje of 2 achterover gieten, kijken of een zeker persoon er is, en dan weer naar huis. Ben ik in ieder geval nog weg geweest vandaag.
quote:My opinions may have changed, but not the fact that I am right
Adrenaline kick maakt je wakker.quote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt me mee dat ik nog niet ingekakt ben
Nou die adrenaline is allang weg...quote:Op maandag 26 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Adrenaline kick maakt je wakker.
Maarja, wakker is wakker vind ik altijd.quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die adrenaline is allang weg...
Ja maar meestal kak ik aan het eind van de middag wel inquote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja, wakker is wakker vind ik altijd.
Niet erg hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar meestal kak ik aan het eind van de middag wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |