Goed zoquote:Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een olifant, dat zie je toch meteen
Owquote:Op maandag 26 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YOLO staat voor You Only Live Once
je bent geen niggah dus hoeft ook niet.quote:
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent geen niggah dus hoeft ook niet.
Heloef en ik zijn broers.quote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.
Hoeft niet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben de zwager van heloef, ben ik dan ook familie van jou Kaneel?
dat zei ik niet. Maar het komt van donkere sporters voor zover ik weet.quote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook geen neger, en Kaneel voor zover ik weet ook niet.
Je zei dat alleen negers hem snappen. Ik snap hem, dus ik ben een neger volgens jou.quote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zei ik niet. Maar het komt van donkere sporters voor zover ik weet.
Vermoeiend DAT ben jequote:Op maandag 26 november 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zei dat alleen negers hem snappen. Ik snap hem, dus ik ben een neger volgens jou.
Ja, zij zei ook dat ze er moe van werd.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een grote piemel, DAT heeft ie.
Neger he...quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik dan toch familie van heloef?quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je rug, ik heb hem.quote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zij zei ook dat ze er moe van werd.
[..]
Is het toch waar?quote:
Die van jou is groter dan die van Heloef.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik dan toch familie van heloef?
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.quote:
Mijn rug zit toch echt nog aan mij vast.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je rug, ik heb hem.
[..]
Is het toch waar?
[..]
Die van jou is groter dan die van Heloef.
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fokquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, grootste piemels waren in kenia oid had ik in zo een artikeltje op fok.nl gelezen.
Neuh, wij tellen als apart volk.quote:Op maandag 26 november 2012 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zitten er blijkbaar veel Nigerianen op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |