Joy-aquote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
spreek je het ook zo uit als je het schrijft?
+1quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in termen van eisen praat als het gaat om een partner, ben je m.i. niet met de juiste dingen bezig.
Exactly the samequote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan? Opgescheept zitten met een man die je niet helemaal geweldig vind?
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Joy-a
Of Djoja :p wat jij wil
En als je in termen van ijsjes praat?quote:Op maandag 26 november 2012 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in termen van eisen praat als het gaat om een partner, ben je m.i. niet met de juiste dingen bezig.
Heb ik niet..quote:
Welke smaken wil je hebben?quote:Op maandag 26 november 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
En als je in termen van ijsjes praat?
Het is Portugees voor juweelquote:
Dan denk ik dat je op het punt humor scoort.quote:
Zat mannen hier die aan geen enkele wens of eis voldoen hoor.quote:
Dat zei ik toch "niemand"quote:Op maandag 26 november 2012 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat mannen hier die aan geen enkele wens of eis voldoen hoor.
Ze noemen mij ook altijd een ijskoningin.. Moeilijk te peilenquote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eisen stellen aan iemand, neeDat is fout.
Maar er moet gewoon een klik zijn, van beide kanten. Een goed gevoel. Een veilig gevoel.
Zoals ik al zei, het vlammetje in mij moet gaan branden bij iemand. En dat is tot nu toe, sinds ik weer single ben, bij niemand meer gebeurd![]()
Ik ben inmiddels gewoon een ijskoningin
Ik hou gewoon van mn naam (namen)quote:
Komt gewoon doordat de mannen die ons vlammetje zouden moeten laten branden, nog niet in onze buurt zijn gekomenquote:Op maandag 26 november 2012 13:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook altijd een ijskoningin.. Moeilijk te peilen
Dat magquote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van mn naam (namen)
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hè? Ik vind mijn naam maar stom.
Wellicht passen jullie niet in het plaatje waar zij naar op zoek zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat de mannen die ons vlammetje zouden moeten laten branden, nog niet in onze buurt zijn gekomen
Ben sowieso geen liefhebber van ijskoninginnenquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht passen jullie niet in het plaatje waar zij naar op zoek zijn.
Dat is hun goed recht.. Maar blijft stomquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is zo koud.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben sowieso geen liefhebber van ijskoninginnen
Ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hè? Ik vind mijn naam maar stom.
Wat denk je dat dat kostquote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er boos om wordt moet je misschien je naam laten veranderen.
In het algemeen al niet van vrouwen die beweren kieskeurig te zijn. Ervaring leert dat het toch een bepaald type vrouwen is.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben sowieso geen liefhebber van ijskoninginnen
Do tellquote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen al niet van vrouwen die beweren kieskeurig te zijn. Ervaring leert dat het toch een bepaald type vrouwen is.
Doe er wat aan.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht.. Maar blijft stom
Maak je ze toch warm, ontdooien ze, kun je er weer wat mee.quote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Je kan er zo weinig mee
Nee, andersom.quote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet hier, niet nu.quote:
En wat voor een type vrouw zou ik dan zijn?quote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het algemeen al niet van vrouwen die beweren kieskeurig te zijn. Ervaring leert dat het toch een bepaald type vrouwen is.
Hoe danquote:
Zij passen niet in het plaatje waar jullie naar op zoek zijn.quote:
Exactly.quote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij passen niet in het plaatje waar jullie naar op zoek zijn.
Want jij past wel in het plaatje waar alle mannen naar op zoek zijn?quote:
Ik praat over mijn ervaring en daar maak jij geen deel van uit. Zoals ik al zei, ik ga hier niet delen hoe ik tot die conclusie ben gekomen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat voor een type vrouw zou ik dan zijn?
We vragen ook niet hoe je tot de conclusie bent gekomen. Ik vraag wat voor een type dames het dan volgens jou zijn. Want jij scheert ze gelijk over 1 kam.quote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik praat over mijn ervaring en daar maak jij geen deel van uit. Zoals ik al zei, ik ga hier niet delen hoe ik tot die conclusie ben gekomen.
Uiteraardquote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want jij past wel in het plaatje waar alle mannen naar op zoek zijn?
Klopt maar je hebt mensen die dat dus tot het onmogelijke doorzettenquote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En naar mijn inziens is iedereen kieskeurig.
Zou ook een beetje sneu zijn als je dat niet bent.
Ik heb zo mijn voorkeuren en ik weet welke karaktereigenschappen goed matchen met mijn karakter en welke minder goed matchen. Maar eisen in absolute zin? Nee, die heb ik niet.quote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En naar mijn inziens is iedereen kieskeurig.
Zou ook een beetje sneu zijn als je dat niet bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |