Ik zie hier net een kerel posten die blijkbaar ook goed is met poetsen en zemen. Is het wat voor je?quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie hier net een kerel posten die blijkbaar ook goed is met poetsen en zemen. Is het wat voor je?
Stomme baas... Ik zou dus nooit een ondergekotste bus schoonmakenquote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince & Spez: Nope, is te duur volgens de baas,dus zelf doen..
Mooie binnenkomer Joia
Zo erg was het nu niet, gewoon al weken niet onderhouden.. Maar met die instelling redt je het dus niet in de touringbuisness..quote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stomme baas... Ik zou dus nooit een ondergekotste bus schoonmaken
Beetje jammerquote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie binnenkomer Joia
Ik zit gelukkig ook niet in die businessquote:Op maandag 26 november 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo erg was het nu niet, gewoon al weken niet onderhouden.. Maar met die instelling redt je het dus niet in de touringbuisness..
Ik ben wel kieskeurigquote:Op maandag 26 november 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie binnenkomer Joia
Gadverdamme. Ik zit te eten hier. Tot zoquote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kots uit de bus ruimen is makkie, gewoon tuinslang of hogedruk erop en klaar
En je hebt geen kerel tot je beschikking. Ik zie een verband.quote:
En waarom dat precies?quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joia.. Ik hou ervan als ik zo genoemd wordt
spreek je het ook zo uit als je het schrijft?quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joia.. Ik hou ervan als ik zo genoemd wordt
En dan? Opgescheept zitten met een man die je niet helemaal geweldig vind?quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis..
Verbreed je visie
Wat missen die mannen dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan? Opgescheept zitten met een man die je niet helemaal geweldig vind?
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.
Dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 26 november 2012 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat missen die mannen dan als ik vragen mag?
Zijn er mannen geweest die dat wel voor elkaar hebben gekregen?quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat verschilt per persoon.
Maar over het algemeen wil het vlammetje gewoon niet branden. Om het maar even zo te zeggen.
Daar heb ik relaties mee gehad, ja.quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er mannen geweest die dat wel voor elkaar hebben gekregen?
Daar is het toch ook daten voor, ik heloof al lang niet meer dat er iemand is die precies aan mijn eisen voldoet..quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan? Opgescheept zitten met een man die je niet helemaal geweldig vind?
Dat is mijn probleem ook namelijk. Ik ben te kieskeurig. Maar de mannen die ik tot nu toe heb gedate voor potentieel zijn het allemaal gewoon net niet.
quote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar heb ik relaties mee gehad, ja.
Als je in termen van eisen praat als het gaat om een partner, ben je m.i. niet met de juiste dingen bezig.quote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar is het toch ook daten voor, ik heloof al lang niet meer dat er iemand is die precies aan mijn eisen voldoet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |