SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je bent van de vrouwenliefde?quote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
they all wish, maar nee. Mannen zijn dat niet zo waard![]()
Meer van het vrouwen zoenen en mannen links laten liggen jaquote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je bent van de vrouwenliefde?![]()
dus![]()
Vrouwenliefde, dusquote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Meer van het vrouwen zoenen en mannen links laten liggen ja![]()
.
![]()
Ik zie dat ik op het goede moment even kom spieken
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Jij komt altijd op het goede moment spiekenquote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie dat ik op het goede moment even kom spieken. Volgens mij voel je het gewoon aan
.
![]()
Was niet zo moeilijk he?quote:Op maandag 26 november 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liefde voor vrouwen
We hadden dezelfde TT in gedachten.
![]()
![]()
Ja, dat is het vast.quote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt altijd op het goede moment spieken. Volgens mij voel je het gewoon aan
.
Maar ik ben ook veelste geil voor mijn schoolwerk. Dus daar moet ik eerst even wat mee doen.When ego leads, failure follows.
Ik kan je niet helpenquote:Op maandag 26 november 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is het vast.
Maar ik ben ook veelste geil voor mijn schoolwerk. Dus daar moet ik eerst even wat mee doen..
![]()
Heb ik zojuist al gedaan. Nu weer verder.quote:When ego leads, failure follows.
quote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik zojuist al gedaan. Nu weer verder.. Succes
.
![]()
Spierpijn van t poetsen en zemen hier.. 2 uur bezig geweest met m'n bus schoonmaken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat laat je toch doen?quote:Op maandag 26 november 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Spierpijn van t poetsen en zemen hier.. 2 uur bezig geweest met m'n bus schoonmaken![]()
![]()
Heb je daar geen schoonmakers voor?quote:Op maandag 26 november 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Spierpijn van t poetsen en zemen hier.. 2 uur bezig geweest met m'n bus schoonmakenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Verdorie ik wil een vent :|Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: