Succesquote:Op maandag 26 november 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, zodra mijn bakje met yoghurt en banaan op is, ga ik aan de slag
yup, ben al onderweg.quote:
Dat laatste klopt zekerquote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben overigens steeds meer naar deze gaan luisteren:
Sommige liedjes ga je leuk vinden zodra je ze vaker hebt gehoord
Hehe, even lunchen of zoquote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yup, ben al onderweg.duik ik vast wel even de stad in.
klopt tot je em zovaak gehoord hebt dattie gaat vervelenquote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben overigens steeds meer naar deze gaan luisteren:
Sommige liedjes ga je leuk vinden zodra je ze vaker hebt gehoord
Neuh, moet even kleren kopen, al mijn broeken zijn kapot zo ongeveer. En mijn bestelde spel ophalenquote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker. Even luisteren
.
[..]
Hehe, even lunchen of zo
Ja wel, niet teveel meer bij stil staan, wat als...quote:Op maandag 26 november 2012 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore knuffelt LL
Al wat van de schrik bekomen?
welk spel heb je besteld?quote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, moet even kleren kopen, al mijn broeken zijn kapot zo ongeveer. En mijn bestelde spel ophalen
Oh, dat is ook wel handig jaquote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, moet even kleren kopen, al mijn broeken zijn kapot zo ongeveer. En mijn bestelde spel ophalen
Inderdaadquote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel, niet teveel meer bij stil staan, wat als...
En ik voel me behoorlijk domHet is goed afgelopen en ik ben daar heel blij om
Spy, bordspel.quote:
aah okee lachenquote:
Yup, wordt tijdquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadWe kunnen ook niet zonder je.
Yup, sinterklaascadeautje.quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee lachen
ik ga van de week far cry 3 ophalen
AC3 is geniaal echt het beste spel wat ik in lange tijd heb gespeeldquote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, sinterklaascadeautje.![]()
not my kind of game. Hoe is AC3?
Ga mee dan.quote:Op maandag 26 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Ik moet nog wat truien hebben eigenlijk
.
Jammer voor je. :pquote:Op maandag 26 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ik zit op mijn werk
.
Lekker vooruitzichtquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog maar 5 weken volhouden[ afbeelding ].
Ik snap hetquote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis dan dat ik op mijn werk zit.
[..]
Je snapt 'm niet?
Goeiemorgen
Leuk werk heb je danquote:Op maandag 26 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis dan dat ik op mijn werk zit.
[..]
Je snapt 'm niet?
Goeiemorgen
Hoe is het?quote:
Nee, dat heb ik nietquote:Op maandag 26 november 2012 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leuk werk heb je danThuiszitten
quote:
Goed.. alleen overal spierpijn.. iets te fanatiek weekend gehadquote:Op maandag 26 november 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ja, dat vind ik ook. Kun je nagaan hoe erg het is
.
Ik kan wel nee zeggen, maar vrouwen en schoenen..... dat houd je niet tegenquote:Op maandag 26 november 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat een kutwerk. Zal ik straks ook schoenen kopen?
ik stap de trein uit.
Hehequote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed.. alleen overal spierpijn.. iets te fanatiek weekend gehad
Daar?
Is niet grappig.. overal spierpijn ...quote:Op maandag 26 november 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel nee zeggen, maar vrouwen en schoenen..... dat houd je niet tegen
[..]
Hehe. Ja, gaat ook wel goed hoor
.
quote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Goed.. alleen overal spierpijn.. iets te fanatiek weekend gehad
Daar?
Ik weet het, ik had het van de week toen ik ziek was. En dan vooral in mijn kuiten en triceps.quote:Op maandag 26 november 2012 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet grappig.. overal spierpijn ...
Ehh neequote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat me raden. Het is een wat oudere, gezette man met een snor?
Je bent uitgewoond?quote:Op maandag 26 november 2012 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet grappig.. overal spierpijn ...
Het is niet wat je denkt..quote:
Hm ik heb alleen spierpijn in mn bovenlichaam.... mijn benen zijn daar blijkbaar te uber voorquote:Op maandag 26 november 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had het van de week toen ik ziek was. En dan vooral in mijn kuiten en triceps.
Och dat is ook vervelend. Jep, zo goed als tenminste.quote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt..niet op die manier fanatiek.. Het zou ook kunnen liggen aan de 2 uur te koude slaap onder mijn jas zaterdag nacht, omdat sommige mensen, als je hun slaapzak mag lenen, (omdat ze niet blijven slapen) zo leuk zijn hun slaapzak gewoon mee naar huis te nemen
![]()
En het te veel aan sjouwen en springen
[..]
Hm ik heb alleen spierpijn in mn bovenlichaam.... mijn benen zijn daar blijkbaar te uber voor
Maar nu wel weer beter dan?
Daarom juist...quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Even serieus, je kan zeker wel spierpijn krijgen van seks
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |