Zoals geblekenquote:Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook kieskeurig zijn met de definities die je hanteert.
Ja dat dus.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kieskeurig of niet, als het niet klikt of geen goed gevoel erbij hebt dan gewoon niet.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk
Een waar woordquote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kieskeurig of niet, als het niet klikt of geen goed gevoel erbij hebt dan gewoon niet.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk
proestquote:Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals gebleken. Waarom zouden we in godsnaam de definitie van de Van Dale hanteren, wat weet die er nu van
.
Ik zeur niet dat iemand zegt dat ik eisen stel. Ik zeg gewoon hoe mijn definitie is, verder hoor je me niet.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo krijg je dus wel de discussie zoals hier net gevoerd. Andere hantering van definities. Maar zoals ik zeg, als jij een andere definitie wilt hanteren, be my guest. Maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat iemand anders ervan maakt dat je eisen stelt, want als je echt kieskeurig bent, dan doe je dat.
Jij had toch een kroeg en winkel?quote:Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
Mag ik hier even haten op werk.nl?
En eigenlijk gewoon op het uwv in het algemeen.
Klopt, hadquote:Op maandag 26 november 2012 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij had toch een kroeg en winkel?
Laten we dat zo houden.quote:Op maandag 26 november 2012 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeur niet dat iemand zegt dat ik eisen stel. Ik zeg gewoon hoe mijn definitie is, verder hoor je me niet.
Winkel is failliet gegaan, daardoor moest ik ook met het cafe stoppen.quote:
Das kut. Maar waarom moest je met café stoppen dan?quote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel is failliet gegaan, daardoor moest ik ook met het cafe stoppen.
Nu dus druk aan het solliciteren.
Winkel was een VOF.quote:Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut. Maar waarom moest je met café stoppen dan?
Oh, dat is bagger jaquote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben.
Meh, dat is wel ontzettend klotequote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Daardoor ben ik dus ook persoonlijk failliet en dan mag je geen eigen onderneming meer hebben.
Das klote allemaal.quote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Winkel was een VOF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |