quote:Op zondag 25 november 2012 09:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Sinterklaas kwam aan in Scheveningen. Daar stonden de drie prinsjesjes te wachten, met mama Máxima. Maar o jee, wat zien we daar? De jongste, Ariane, heeft een heel bijzonder kapsel. Geen lange lokken meer, maar een piekerig, plukkerig rommeltje.
Privé kan wel raden wat er is gebeurd: Ariane heeft kappertje gespeeld. En goed ook, want de hele bovenkant is kort geknipt. Toch leuk om te merken dat de prinsjesjes dezelfde stoute dingen doen als 'gewone' meisjes. En later kapster willen worden, en geen prinses.
![]()
bron
Ik zit hier te zweten achter de laptop om wat leuke foto's in de OP te krijgen. Dus dan mogen de tv-zoontjes er ook bijquote:Op zondag 25 november 2012 09:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Dexter!Maar je weet wel dat het een tv-zoontje is he?
awwwquote:Op zondag 25 november 2012 15:36 schreef Karina het volgende:
Ozzy Osbourne met kleindochter Pearl
[ afbeelding ]
En Kelly met Pearl
[ afbeelding ]
Ah wat een schattig meisje. Echt zo'n pamperkontjequote:
Is dat zo? Dat had ik niet van haar verwacht!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:22 schreef alors het volgende:
Miranda Kerr belt altijd de paparazziMaar Flynn is wel leuk
Nou dat wordt wel beweerd op haar topic op fashionspot, ook door fans. Het is ook gewoon zo dat ze altijd tiptop verzorgd en gestyled op de foto staat, en echt absurd vaak.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat had ik niet van haar verwacht!
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:16 schreef Starlie het volgende:
Verdenk Nicole Richie ervan weer zwanger te zijn!
Dit!quote:
Allememaggies, ze wordt almaar mooierquote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef anynamy het volgende:
Dannielynn Birkhead (6) voor Guess kids:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En haar moeder Anna Nicole Smith ook voor Guess in 1992:
[ afbeelding ]
Wat leuk, Brooklyn begint echt mooier te wordenquote:Op zondag 2 december 2012 15:40 schreef Karina het volgende:
David Beckham bij zijn afscheid van LA Galaxy met zijn drie zoons Brooklyn, 13, Romeo, 10 en Cruz, 7.
[ afbeelding ]
Wat lijkt hij op dat Kardashian kind zeg... Op Mason!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:16 schreef kvd het volgende:
De andere 2 kinderen van Celine Dion
en Eddie
[ afbeelding ]
Oei, ik ben echt niet jaloers op zo'n bos krullenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef female81 het volgende:
Die dikke bos krullen van haar dochter, dat heeft Daphne van nature ook (getuige de allereerste foto's die er ooit van haar gepubliceerd zijn). Toch zonde dat ze daar al minstens 20 jaar niet meer openlijk voor uit gekomen is.
[ afbeelding ]
Wat een mooie kinderen! Vooral dat meisje! En zo grootquote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef female81 het volgende:
Die dikke bos krullen van haar dochter, dat heeft Daphne van nature ook (getuige de allereerste foto's die er ooit van haar gepubliceerd zijn). Toch zonde dat ze daar al minstens 20 jaar niet meer openlijk voor uit gekomen is.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n oude foto proberen op te zoeken, maar kan ze niet meer vinden.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik ben echt niet jaloers op zo'n bos krullenWel mooie kinderen, nog steeds, die zoon wordt ook wel een knock-out later.
En nu ben ik wel benieuwd naar Daphne met zoveel kroes
Leuk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef Markeerstift het volgende:
Overigens heb ik hier echt hardop om moeten lachen:
[ afbeelding ]
Eehm, ja, klopt precies toch?quote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef MarkBroflovski het volgende:
Ik vind die kids van Britney net zo trailer thrash kinderen
Ik vind ze wel leuk allemaal!! Die oudste zoon lijkt me echt een lieverd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
De Beckham familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daddy got backquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Mario Lopez en Gia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh ! Zoiets zouden ze toch niet doen bij een baby ? Toch ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk 't wel. Aangezien ze volgens mij ook een roze randje oogschaduw op heeft.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk 't wel. Aangezien ze volgens mij ook een roze randje oogschaduw op heeft.
Mijn baby niet, hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef alors het volgende:
[..]Nee man dat is gewoon hoe een babyhuid daar is.
Die slip van Marioquote:
Opmerkelijk wel dat ze allemaal Victoria´s bruine ogen hebben. Je zou toch verwachten dat er eentje lichtere ogen zou hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
De Beckham familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genetisch gezien is dat niet zo gekquote:Op donderdag 13 december 2012 02:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel dat ze allemaal Victoria´s bruine ogen hebben. Je zou toch verwachten dat er eentje lichtere ogen zou hebben
Ligt eraan, veel bruinogige mensen zijn heterozygoot. Misschien zij niet...quote:Op donderdag 13 december 2012 03:21 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Genetisch gezien is dat niet zo gek
Aw, leuke fotoquote:Op donderdag 13 december 2012 01:27 schreef anynamy het volgende:
Drew Barrymore en Olive
[ afbeelding ]
Wat een leuke jurk van Victoria!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
De Beckham familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef Markeerstift het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, je zou niet zeggen dat ze pas 15 is!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:09 schreef Karina het volgende:
Sommige sterren hebben al hele grote kinderen
Heather Locklear met dochter Ava
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie dochter! en die schoenen
Ik dacht dat ze zwanger wasquote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zo, je zou niet zeggen dat ze pas 15 is!
Ik dacht dat zij de natuur wel een handje hielp hoor, maar ze doet het dan wel op de goede manier.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die Heather Locklear blijft ook maar mooi he!
Aaaahh, dat kind lacht altijd zooo leukquote:Op donderdag 13 december 2012 10:53 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Phyllon
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef Markeerstift het volgende:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Mario Lopez en Gia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, echt welquote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die Heather Locklear blijft ook maar mooi he!
Ze ziet er wel mooi uit maar haar zoontje dan weer nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh ik denk inderdaad zeker dat zij wel wat chirurgie achter de rug heeft, maar bij haar is dat totaal niet storend inderdaad!
[ afbeelding ]
Christina Aguilera en zoontje Max
Ah, AJ heeft een AJquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:10 schreef massy het volgende:
Ava Jaymes McClean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Wat zijn ze allebei leuk gekaptquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Sarah Michelle Gellar met Charlotte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw wat een gave foto!quote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef MizzEnroe het volgende:
Cam Gigandet en zijn dochter.
[ afbeelding ]
haha, dat koppie van dochterliefquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
erg leuke foto'squote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Sarah Michelle Gellar met Charlotte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele leuke papaquote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef lily het volgende:
[..]
haha, dat koppie van dochterlief
leuke papa ook(ik ken hem niet)
Dan heb je Burlesque nog niet gezien. Mjam, daar is ie wel een leuke hottie.quote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hele leuke papa
Ik ken hem alleen maar van rollen waarin hij een ontzettende eikel speelt, dus ff wennen om hem met een baby'tje te zien
Klopt, die heb ik nog niet gezien.. Misschien toch maar eens doen danquote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Dan heb je Burlesque nog niet gezien. Mjam, daar is ie wel een leuke hottie.
Het verhaal van de film is verder erg mager, maar mijn bonusdochters hebben de film grijs gedraaid.
Stomme naam inderdaad. Een carrière in het edeijfsleven of politiek lijkt dan al bij voorbaat uitgesloten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk meisje! Wel echt een stomme naam, Toy. Wie noemt zijn dochter nou een speeltje.
habba habbaquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Stomme naam inderdaad. Een carrière in het edeijfsleven of politiek lijkt dan al bij voorbaat uitgesloten.
Ik vind haar echt een fifty-fifty procent mix van haar ouders.
Inderdaad zeg!quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Dikke jas,sjaal,oorwarmers,uggs....en blote benen
In iedergeval heeft ze nu eens wel een jas aan.quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
een panty?quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Dat ziet er totaal niet uit als een panty, en anders is het echt de laagst mogelijke denier dus totaal niet warm. Maarja dat kind loopt altijd in rare klerenquote:
Kinders Affleck lopen toch altijd in sloeberige kleding. En dan bedoel ik niet perse goedkoop want het hoeft niet duur maar gewoon echt lelijke kleding en slecht gecombineerd.quote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
Ben Affleck en Seraphina
[ afbeelding ]
En mama Jennifer met Violet
[ afbeelding ]
Gelukkig is het rokje niet obsceen kortquote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Als je blote benen hebt, dan heb je het ook wel koud. Dus moet je wel een jas, sjaal en oorwarmers om/opquote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Wauwquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Dit is toch wel héél cute!
[ afbeelding ]
quote:
Jools heeft ook een bobbelquote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha briljantzie ik daar nou een bobbel bij Jamie of valt zijn legging gewoon wat ongelukkig
Volgens mij is dat gewoon zijn piemperd in slappe modusquote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha briljantzie ik daar nou een bobbel bij Jamie of valt zijn legging gewoon wat ongelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar dus...know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef alors het volgende:
Ja dat vond ik ook, tijdje terug waren er vakantiefoto's en daar leek nog wel ouder. Terwijl Miranda er nog uit kan zien als een meisje van 16.Ik wilde net roepen dat de vergelijking niet eerlijk is omdat ze 10 jaar schelen, maar dat is dus niet zo, zie ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar dus...Ik dacht dat zij 26 en hij 36 was, zo ongeveer, maar niet dus
Maar 16 zou ik haar echt niet geven, gewoon midden 20.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Het is dat ik weet dat Messi nog jong is, anders zou ik vragen of hij uit zijn eerdere huwelijk zijn dochter van 16 daar de wagen laat duwenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef Jellereppe het volgende:
Lionel Messi met vrouw en zoontje. Imo, hij wordt niet vaak in het openbaar gespot met zijn gezin. Al 4 keer wereldvoetballer van het jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Pas 25 jaar en al een kind. Hij ziet er wel wat ouder uit dan zijn leeftijd, maar dat maakt niet uit. Zolang hij Cristiano Ronaldo maar voorblijft in doelpunten en beste voetballer ter wereld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat Messi nog jong is, anders zou ik vragen of hij uit zijn eerdere huwelijk zijn dochter van 16 daar de wagen laat duwen
Moroccan lijkt daadwerkelijk Marokkaans!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Mariah Carey, Nick Cannon, Moroccan en Monroe
[ afbeelding ]
Oh die vind ik nou echt wel ruim over the hill... Wel erg leuke acteur. Ik kan ook alleen het eerste plaatje zien.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:24 schreef Karina het volgende:
Hugh Laurie![]()
Onderste twee plaatjes doen het niet.
Nou ja ik ben ook over the hillquote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh die vind ik nou echt wel ruim over the hill... Wel erg leuke acteur. Ik kan ook alleen het eerste plaatje zien.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook over the hillVandaar waarschijnlijk.
Goeie vraagquote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef alors het volgende:
Is Suri ziek ofzo? Warm aangekleed, geen hakjes...
quote:Op zondag 25 november 2012 09:50 schreef flowerbox het volgende:
Linkje naar de reeks:
SHO / Celebs en hun koters, deel 33
Wat laatste foto's uit het vorige deel:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee? Ik vind het een leuk stel, op die kerstfoto met nauwelijks opsmuk ziet ze er ook echt stralend en gelukkig uitquote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef Andromache het volgende:
Waarom krijg ik een Viola Holt-gevoel bij Mariah Carey?
Wow is zij alweer zo groot?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
Lou Samuel dochter van Seal en Heidi Klum
[ afbeelding ]
Echt het evenbeeld van haar moeder. En dat joch is net zijn vaderquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
Reese Witherspoon met zoon Deacon en dochter Ava
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Ik vind het een leuk stel, op die kerstfoto met nauwelijks opsmuk ziet ze er ook echt stralend en gelukkig uitSchattige kindjes ook, dat brilletje
Ik vind haar al een poos niet echt aantrekkelijk meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:28 schreef Andromache het volgende:
Waarom krijg ik een Viola Holt-gevoel bij Mariah Carey?
Oei, die heeft haar beste tijd gehad..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:42 schreef Karina het volgende:
Jessica Simpson met dochter Maxwell
[ afbeelding ]
die kan meteen aan de eierkoeken!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef bloempje-moi het volgende:
Bram Reus, de zoon van Sonja Bakker
[ afbeelding ]
wat een varkentjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef bloempje-moi het volgende:
Bram Reus, de zoon van Sonja Bakker
[ afbeelding ]
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Nou, misschien is dit niet z'n meest flatteuze moment. Hier valt het wel mee toch? Ik vind het best een leuke baby.
[ afbeelding ]
pfieuw, daar heeft ie dan weer geluk bij, lag idd aan de hoek van die foto.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Nou, misschien is dit niet z'n meest flatteuze moment. Hier valt het wel mee toch? Ik vind het best een leuke baby.
[ afbeelding ]
Zo gaat het met de meeste baby´s die dik geboren worden. Hun metabolisme is anders ingesteld dan dat van magere baby´s, ze zijn goed gevoed in de buik en hun lichaam is daarom minder gericht op het ´zoveel mogelijk eten en vet opslaan´quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef lily het volgende:
Ach ja, het is zo betrekkelijk
Mijn 2de zoon zag ook zo uit na zijn geboorte. Net een dikke eskimo.
Nu is het een superslanke hunk van 8
Net of er altijd een masker voor zit, dat je nooit te zien krijgt wie ze nou echt is.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik krijg altijd een hele nare vibe bij Mariah Carey. Zelfs bij deze foto's.
Inderdaad. Zo'n ingebakken smile, altijd bewust van de camera's.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net of er altijd een masker voor zit, dat je nooit te zien krijgt wie ze nou echt is.
Ja dat klopt,is mij ook verteld door de kinderarts waar mijn dochter met obesitas onder controle liep,dochter is er een van een tweeling met een gedeelde placenta,zij en haar broertje hadden aan een klein beetje voeding genoeg in mijn buik,eenmaal geboren kregen ze de normale hoeveelheden voeding die een 9 ponder ook zou krijgen(ze was maar 1700 gram) waardoor ze als 4 jarige in een keer begon te groeien en groeien en groeien terwijl ze niet veel at en amper snoepte,ze komt al aan van een boterham...conclusie? Niks aan te doen.Nu is ze een puber van bijna 16 met redelijk overgewicht die kan sporten en lijnen wat ze wil maar er niet vanaf komtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo gaat het met de meeste baby´s die dik geboren worden. Hun metabolisme is anders ingesteld dan dat van magere baby´s, ze zijn goed gevoed in de buik en hun lichaam is daarom minder gericht op het ´zoveel mogelijk eten en vet opslaan´
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om dit topic structureel bij te houden maar als jij nieuws hebt, sein je me dan even in? Love you long time.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Interessant verhaal! Hou me op de hoogte.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Die man achter haar spot een vrouw voor in zijn vriezer.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Die man achter haar spot een vrouw voor in zijn vriezer.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg, had SJP niet nog een zoon?
Godallejezus, a omdat ze een kind gebaard heeft en b vanwege de smakeloze kiekjes.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Rosie O'Donnell en Dakota
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik zeg maar niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, a omdat ze een kind gebaard heeft en b vanwege de smakeloze kiekjes.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Jessica Alba en oudste dochter
[ afbeelding ]
Leuk deze van Jessica en Mariahquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Mariah met Monroe (die kleine wordt nu al aangeleerd hoe een Smartphone werkt)
[ afbeelding ]
Oeh, Sandra heeft hier een beetje een gesleuteld gezichtje of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Mariah met Monroe (die kleine wordt nu al aangeleerd hoe een Smartphone werkt)
[ afbeelding ]
Sandra Bullock met Luis Bardo
[ afbeelding ]
In ieder geval iets met haar lippen gedaan zo te zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:39 schreef Queens het volgende:
Sandra heeft hier een beetje een gesleuteld gezichtje of ligt het aan mij?
Dat is een adoptiekindquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, a omdat ze een kind gebaard heeft en b vanwege de smakeloze kiekjes.
quote:Considering that Rosie O'Donnell and her wife Michelle Rounds just adopted their baby girl Dakota this month, we're NOT amazed that she's been tweeting pics of her new tot like crazy!!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hattie, 1 van de 100 kinderen van Tori Spelling
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hattie, 1 van de 100 kinderen van Tori Spelling
Volgens haar wiki niet zelf gebaard maar geadopteerd....quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:
quote:'Mel Gibson bezwangerde Jodie Foster'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Jodie Foster heeft nooit bekendgemaakt wie de vader is van haar twee kinderen, maar nu duikt de naam Mel Gibson plotseling op.
Vorige week onthulde de actrice tijdens de uitreiking van de Golden Globes dat ze op vrouwen valt. Ze bedankte Mel Gibson en dat zette de New York Post aan het denken. Het is de krant opgevallen dat Jodies kinderen, Charles (14) en Kit (12), op de acteur lijken. "Ze zijn alleen iets blonder."
Het zou meteen verklaren waarom Jodie altijd bevriend is gebleven met Mel. Met racistische uitspraken heeft de Hollywoodster een hoop ophef veroorzaakt. En in 2010 mishandelde hij zijn toenmalige Russische vriendin Oksana Grigorieva. Jodie, die sinds 1995 erg close is met de relschopper, is altijd achter hem blijven staan.
Eerder werd acteur Randy Stone genoemd als mogelijke vader. Hij overleed in 2007
Kranten kunnen niet denken, daarom slaat die gelijkenis met Gibson nergens op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah wat cutequote:
Dat is zieligquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef laziness het volgende:
Dit is de baby van Drew Barrymore met haar nanny. Arm kind.
[ afbeelding ]
Ik vind het juist cute dat die kinderen er als normale kinderen uitzien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef alors het volgende:
Ik niet, wat ziet zij er toch altijd slonzig uit zeg, de gemiddelde trailertrash Amerikaan kleed zich nog beter.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef laziness het volgende:
Dit is de baby van Drew Barrymore met haar nanny. Arm kind.
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel leuk wat zij (S) aan heeft op de foto. Althans niet overdreven saai of slonzig. Wat J aan heeft ziet er niet uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Er is een hele goede musical die Seraphina heet.
Maar ik vind dat die kids er te gewoon uitzien, zo gewoon dat het weer ongewoon wordt bijna, niemand kleedt zich ZO gewoontjes, zonder enige wat dan ook
Ik hoop dat ze net terug is van het sporten ofzo, met die kekke sneakersquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk wat zij (S) aan heeft op de foto. Althans niet overdreven saai of slonzig. Wat J aan heeft ziet er niet uit
Jezus, dat ziet er toch niet uit, van die grote zware schoentjes aan die kleine voetjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
De voetjes van de baby van Shakira
[ afbeelding ]
Ben wil wat langer lijken, dus dikke zolen?! Ik vind dat jochie overigens echt een niet zo'n knap ventje...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
Ben Affleck en Samuel
[ afbeelding ]
En Jennifer met Seraphina
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat Katie nu grotendeels de opvoeding doet. Scientology schijnt kinderen als volwassenen te zien die hun eigen beslissingen nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef alors het volgende:
Is Suri ziek ofzo? Warm aangekleed, geen hakjes...
Oh ik vind het juist een heel mooie baby!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben wil wat langer lijken, dus dikke zolen?! Ik vind dat jochie overigens echt een niet zo'n knap ventje...
Ben is 1.89quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben wil wat langer lijken, dus dikke zolen?! Ik vind dat jochie overigens echt een niet zo'n knap ventje...
Hallelujah eindelijk wordt er normaal gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat Katie nu grotendeels de opvoeding doet. Scientology schijnt kinderen als volwassenen te zien die hun eigen beslissingen nemen.
Zou zomaar kunnenquote:
David heeft wel een iets langer hoofd. Wat dat betreft lijkt de oudste dan weer meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[ afbeelding ]
Nee die heeft het varkensneusje van Posh en ook de donkere ogen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist net Vicquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat dacht ik eerst ook.. ziet er niet echt uitquote:Op maandag 28 januari 2013 09:54 schreef flowerbox het volgende:
Ik blijf alleen maar kijken naar die blauwe bril. Het lijkt net of hij er opgetekend is.
Leuke stoelen. Die had ik vroeger ook maar dan zwart met wit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:10 schreef lily het volgende:
Kindertjes Oliver (Jamie)
[ afbeelding ]
Ik kende die Keith Urban helemaal niet, tot ik hem vorige week bij Ellen Degeneres zag, leuke manquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Nicole Kidman met echtgenoot Keith Urban en dochter Sunday Rose
[ afbeelding ]
Buddyquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Tof huis
En zo lijken alledrie de meiden op hun moeder en is dat jongetjemetdienaam precies papa, wat leuk !
Is dit niet een foto-studie oid?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:10 schreef lily het volgende:
Kindertjes Oliver (Jamie)
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel een kleine baas....
Hij wordt er echt niet beter op he?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef alors het volgende:
fam. Kerr-Bloom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer kan ze niet zien!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef alors het volgende:
fam. Kerr-Bloom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet het nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is dit niet een foto-studie oid?
Wat een schatjequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel een kleine baas....
quote:
Erg jammer ja.quote:
Geen biologisch kind en nét zo'n zonnetje als de andere twee, hoe is het mogelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
Een hele dunne Denise Richards met Eloise
[ afbeelding ]
Dan hééft Victoria eindelijk haar vurig gewenste dochter en dan kijkt ze nóg niet blij - of in ieder geval blijer. Ik weet wel dat dit een momentopname is, maar ik heb haar sinds de geboorte van Harper niet blijer zien kijken dan daarvoor.quote:
Eens, Reese ziet er slecht uit. Haar dochter is trouwens letterlijk een kopie van haar, ook al die ijskoude uitstraling.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef lily het volgende:
Reese ziet er slecht uit.
Gwen stunning as ever
die dochter lijkt in dr gezicht juist sprekend op dr vader... vorm van dr gezicht (kin) is wel van reesequote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eens, Reese ziet er slecht uit. Haar dochter is trouwens letterlijk een kopie van haar, ook al die ijskoude uitstraling.
Hmm, ja oké. Ik heb wat beter gekeken en ze lijkt in haar gezicht inderdaad meer op haar vader. Maar haar uitstraling heeft ze van haar moeder.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die dochter lijkt in dr gezicht juist sprekend op dr vader... vorm van dr gezicht (kin) is wel van reese
Hier vond ik haar ook meer op dr vader lijken maar er zijn ook wel foto's waar het echt een mini Reese is.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die dochter lijkt in dr gezicht juist sprekend op dr vader... vorm van dr gezicht (kin) is wel van reese
Hoe blij zou jij kijken als je elke keer besprongen werd door fotografen als je met je kind over straat liepquote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan hééft Victoria eindelijk haar vurig gewenste dochter en dan kijkt ze nóg niet blij - of in ieder geval blijer. Ik weet wel dat dit een momentopname is, maar ik heb haar sinds de geboorte van Harper niet blijer zien kijken dan daarvoor.
Tis nu net zo'n louche circusdirecteurquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Simon le Bon (Duran Duran) met vrouw Yasmin en dochter Amber
[ afbeelding ]
Die snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |