Jammer kan ze niet zien!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef alors het volgende:
fam. Kerr-Bloom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet het nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is dit niet een foto-studie oid?
Wat een schatjequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel een kleine baas....
quote:
Erg jammer ja.quote:
Geen biologisch kind en nét zo'n zonnetje als de andere twee, hoe is het mogelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
Een hele dunne Denise Richards met Eloise
[ afbeelding ]
Dan hééft Victoria eindelijk haar vurig gewenste dochter en dan kijkt ze nóg niet blij - of in ieder geval blijer. Ik weet wel dat dit een momentopname is, maar ik heb haar sinds de geboorte van Harper niet blijer zien kijken dan daarvoor.quote:
Eens, Reese ziet er slecht uit. Haar dochter is trouwens letterlijk een kopie van haar, ook al die ijskoude uitstraling.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef lily het volgende:
Reese ziet er slecht uit.
Gwen stunning as ever
die dochter lijkt in dr gezicht juist sprekend op dr vader... vorm van dr gezicht (kin) is wel van reesequote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eens, Reese ziet er slecht uit. Haar dochter is trouwens letterlijk een kopie van haar, ook al die ijskoude uitstraling.
Hmm, ja oké. Ik heb wat beter gekeken en ze lijkt in haar gezicht inderdaad meer op haar vader. Maar haar uitstraling heeft ze van haar moeder.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die dochter lijkt in dr gezicht juist sprekend op dr vader... vorm van dr gezicht (kin) is wel van reese
Hier vond ik haar ook meer op dr vader lijken maar er zijn ook wel foto's waar het echt een mini Reese is.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die dochter lijkt in dr gezicht juist sprekend op dr vader... vorm van dr gezicht (kin) is wel van reese
Hoe blij zou jij kijken als je elke keer besprongen werd door fotografen als je met je kind over straat liepquote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan hééft Victoria eindelijk haar vurig gewenste dochter en dan kijkt ze nóg niet blij - of in ieder geval blijer. Ik weet wel dat dit een momentopname is, maar ik heb haar sinds de geboorte van Harper niet blijer zien kijken dan daarvoor.
Tis nu net zo'n louche circusdirecteurquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
Simon le Bon (Duran Duran) met vrouw Yasmin en dochter Amber
[ afbeelding ]
Die snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |