Volgens haar wiki niet zelf gebaard maar geadopteerd....quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, a omdat ze een kind gebaard heeft en b vanwege de smakeloze kiekjes.
quote:
quote:'Mel Gibson bezwangerde Jodie Foster'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Jodie Foster heeft nooit bekendgemaakt wie de vader is van haar twee kinderen, maar nu duikt de naam Mel Gibson plotseling op.
Vorige week onthulde de actrice tijdens de uitreiking van de Golden Globes dat ze op vrouwen valt. Ze bedankte Mel Gibson en dat zette de New York Post aan het denken. Het is de krant opgevallen dat Jodies kinderen, Charles (14) en Kit (12), op de acteur lijken. "Ze zijn alleen iets blonder."
Het zou meteen verklaren waarom Jodie altijd bevriend is gebleven met Mel. Met racistische uitspraken heeft de Hollywoodster een hoop ophef veroorzaakt. En in 2010 mishandelde hij zijn toenmalige Russische vriendin Oksana Grigorieva. Jodie, die sinds 1995 erg close is met de relschopper, is altijd achter hem blijven staan.
Eerder werd acteur Randy Stone genoemd als mogelijke vader. Hij overleed in 2007
Kranten kunnen niet denken, daarom slaat die gelijkenis met Gibson nergens op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah wat cutequote:
Dat is zieligquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef laziness het volgende:
Dit is de baby van Drew Barrymore met haar nanny. Arm kind.
[ afbeelding ]
Ik vind het juist cute dat die kinderen er als normale kinderen uitzien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef alors het volgende:
Ik niet, wat ziet zij er toch altijd slonzig uit zeg, de gemiddelde trailertrash Amerikaan kleed zich nog beter.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef laziness het volgende:
Dit is de baby van Drew Barrymore met haar nanny. Arm kind.
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk wel leuk wat zij (S) aan heeft op de foto. Althans niet overdreven saai of slonzig. Wat J aan heeft ziet er niet uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Er is een hele goede musical die Seraphina heet.
Maar ik vind dat die kids er te gewoon uitzien, zo gewoon dat het weer ongewoon wordt bijna, niemand kleedt zich ZO gewoontjes, zonder enige wat dan ook
Ik hoop dat ze net terug is van het sporten ofzo, met die kekke sneakersquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk wat zij (S) aan heeft op de foto. Althans niet overdreven saai of slonzig. Wat J aan heeft ziet er niet uit
Jezus, dat ziet er toch niet uit, van die grote zware schoentjes aan die kleine voetjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
De voetjes van de baby van Shakira
[ afbeelding ]
Ben wil wat langer lijken, dus dikke zolen?! Ik vind dat jochie overigens echt een niet zo'n knap ventje...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
Ben Affleck en Samuel
[ afbeelding ]
En Jennifer met Seraphina
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat Katie nu grotendeels de opvoeding doet. Scientology schijnt kinderen als volwassenen te zien die hun eigen beslissingen nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef alors het volgende:
Is Suri ziek ofzo? Warm aangekleed, geen hakjes...
Oh ik vind het juist een heel mooie baby!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben wil wat langer lijken, dus dikke zolen?! Ik vind dat jochie overigens echt een niet zo'n knap ventje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |