Wat zijn ze allebei leuk gekaptquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Sarah Michelle Gellar met Charlotte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw wat een gave foto!quote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef MizzEnroe het volgende:
Cam Gigandet en zijn dochter.
[ afbeelding ]
haha, dat koppie van dochterliefquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
erg leuke foto'squote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Sarah Michelle Gellar met Charlotte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele leuke papaquote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef lily het volgende:
[..]
haha, dat koppie van dochterlief
leuke papa ook(ik ken hem niet)
Dan heb je Burlesque nog niet gezien. Mjam, daar is ie wel een leuke hottie.quote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hele leuke papa
Ik ken hem alleen maar van rollen waarin hij een ontzettende eikel speelt, dus ff wennen om hem met een baby'tje te zien
Klopt, die heb ik nog niet gezien.. Misschien toch maar eens doen danquote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Dan heb je Burlesque nog niet gezien. Mjam, daar is ie wel een leuke hottie.
Het verhaal van de film is verder erg mager, maar mijn bonusdochters hebben de film grijs gedraaid.
Stomme naam inderdaad. Een carrière in het edeijfsleven of politiek lijkt dan al bij voorbaat uitgesloten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk meisje! Wel echt een stomme naam, Toy. Wie noemt zijn dochter nou een speeltje.
habba habbaquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Stomme naam inderdaad. Een carrière in het edeijfsleven of politiek lijkt dan al bij voorbaat uitgesloten.
Ik vind haar echt een fifty-fifty procent mix van haar ouders.
Inderdaad zeg!quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Dikke jas,sjaal,oorwarmers,uggs....en blote benen
In iedergeval heeft ze nu eens wel een jas aan.quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
een panty?quote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Dat ziet er totaal niet uit als een panty, en anders is het echt de laagst mogelijke denier dus totaal niet warm. Maarja dat kind loopt altijd in rare klerenquote:
Kinders Affleck lopen toch altijd in sloeberige kleding. En dan bedoel ik niet perse goedkoop want het hoeft niet duur maar gewoon echt lelijke kleding en slecht gecombineerd.quote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
Ben Affleck en Seraphina
[ afbeelding ]
En mama Jennifer met Violet
[ afbeelding ]
Gelukkig is het rokje niet obsceen kortquote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Als je blote benen hebt, dan heb je het ook wel koud. Dus moet je wel een jas, sjaal en oorwarmers om/opquote:Op maandag 24 december 2012 12:32 schreef AnnaStesia het volgende:
Wauwquote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Dit is toch wel héél cute!
[ afbeelding ]
quote:
Jools heeft ook een bobbelquote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha briljantzie ik daar nou een bobbel bij Jamie of valt zijn legging gewoon wat ongelukkig
Volgens mij is dat gewoon zijn piemperd in slappe modusquote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha briljantzie ik daar nou een bobbel bij Jamie of valt zijn legging gewoon wat ongelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar dus...know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:23 schreef alors het volgende:
Ja dat vond ik ook, tijdje terug waren er vakantiefoto's en daar leek nog wel ouder. Terwijl Miranda er nog uit kan zien als een meisje van 16.Ik wilde net roepen dat de vergelijking niet eerlijk is omdat ze 10 jaar schelen, maar dat is dus niet zo, zie ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar dus...Ik dacht dat zij 26 en hij 36 was, zo ongeveer, maar niet dus
Maar 16 zou ik haar echt niet geven, gewoon midden 20.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |