Het is dat ik weet dat Messi nog jong is, anders zou ik vragen of hij uit zijn eerdere huwelijk zijn dochter van 16 daar de wagen laat duwenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef Jellereppe het volgende:
Lionel Messi met vrouw en zoontje. Imo, hij wordt niet vaak in het openbaar gespot met zijn gezin. Al 4 keer wereldvoetballer van het jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Pas 25 jaar en al een kind. Hij ziet er wel wat ouder uit dan zijn leeftijd, maar dat maakt niet uit. Zolang hij Cristiano Ronaldo maar voorblijft in doelpunten en beste voetballer ter wereld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat Messi nog jong is, anders zou ik vragen of hij uit zijn eerdere huwelijk zijn dochter van 16 daar de wagen laat duwen
Moroccan lijkt daadwerkelijk Marokkaans!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Mariah Carey, Nick Cannon, Moroccan en Monroe
[ afbeelding ]
Oh die vind ik nou echt wel ruim over the hill... Wel erg leuke acteur. Ik kan ook alleen het eerste plaatje zien.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:24 schreef Karina het volgende:
Hugh Laurie![]()
Onderste twee plaatjes doen het niet.
Nou ja ik ben ook over the hillquote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh die vind ik nou echt wel ruim over the hill... Wel erg leuke acteur. Ik kan ook alleen het eerste plaatje zien.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook over the hillVandaar waarschijnlijk.
Goeie vraagquote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef alors het volgende:
Is Suri ziek ofzo? Warm aangekleed, geen hakjes...
quote:Op zondag 25 november 2012 09:50 schreef flowerbox het volgende:
Linkje naar de reeks:
SHO / Celebs en hun koters, deel 33
Wat laatste foto's uit het vorige deel:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |