Dat is wat ze ons doen laten geloven...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef jcdragon het volgende:
De ervaring met talentenjachten leert ons het volgende. Op een gegeven moment denkt iedereen dat Sandra toch gaat winnen en de meeste stemmen zult krijgen. Dus gaan ze massaal op iemand anders stemmen. In dit geval Leona. Daarom krijgt ze de meeste stemmen.
Neequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef z0rz0r het volgende:
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
Dat denk ik niet... ze staat al de hele week met haar single bovenaan de download top, met 2 singles in de top 3 en nog voordat ze zong in de uitzending stond haar 3de single in de iTunes top 200.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef z0rz0r het volgende:
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
Punt 2 is de reden waardoor ik deze uitslag en percentages wel geloof.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef JRRY het volgende:
De oorzaken op een rij
1. Boringgehalte Sandra's stem en performance blijven hoog
2. De bijna evenveel Leona-fans raken in paniek omdat Leona 3e stond in de ranking
3. Ze vinden Sandra al een ster - 'huh, was zij niet de gast-performance die ontbrak?'
Ja maar, Leona en Barbara kunnen ook heel goed zingen. Barbara vond ik zelf persoonlijk de beste vanavond.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef Peter het volgende:
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
Nee, dat dikke schaap kan beter meedoen met een na-aap show. Ze zingt alleen maar Adele of verwanten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja maar, Leona en Barbara kunnen ook heel goed zingen. Barbara vond ik zelf persoonlijk de beste vanavond.
Dat 'koele' van Sandra irriteert mij mateloos. Ook vind ik dat er een enige vorm van arrogantie / naast de schoenen lopen in zit bij Sandra. Barbara eigenlijk ook een beetje. Leona niet, die is nog bescheiden. Misschien weer iets te.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef Peter het volgende:
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
Als zij die nummers van Adele mooi kan zingen, heb ik daar geen moeite mee. Of ze nou dik of dun is, als ze maar goed kan zingen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, dat dikke schaap kan beter meedoen met een na-aap show. Ze zingt alleen maar Adele of verwanten.
Ze onderscheidt zich niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als zij die nummers van Adele mooi kan zingen, heb ik daar geen moeite mee. Of ze nou dik of dun is, als ze maar goed kan zingen.
Dat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Peter het volgende:
Neem aan dat een notaris niet meewerkt aan trucjes...
Heel veel mensen waren aan het gillen dat Charly zou winnen, want oeh oeh dat wilde John.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons doen laten geloven...
Je kunt me hoe dan ook niet vertellen dat straks Sandra eruit ligt voordat ze uberhaupt de finale heeft kunnen aanraken. Dat is wat mij betreft gewoon een Iris vs. Chris, waarbij ze de uitslag zo hebben gemanipuleerd dat het lijkt alsof het heeft spannend was/dicht bij elkaar was. Terwijl eigenlijk Chris gewoon had gewonnen, maar doordat het zo dichtbij elkaar zat (naar de kijker toe) het maar voor lief werd genomen, want 'dat zou best wel kunnen'
Charly heeft verloren omdat er iemand rondom The Voice had gepraat. Charly moest eigenlijk winnen, dat merk je nu nog steeds aan van alles. In de 2 weken voordat hij eruit ging kwam het bericht naar buiten dat Charly zou en moest winnen. Dat werd ondersteund met extra publiciteit rondom hem, die verder niks met The Voice had te maken. Toen dat gerucht opeens zo hevig werd ging hij er 'plotseling' uit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel veel mensen waren aan het gillen dat Charly zou winnen, want oeh oeh dat wilde John.
Nou heeft Charly gewonnen?
Ik geloof er niks van dat die cijfers niet kloppen
Mwah, als hij er weinig potentie in zag (hij kiest de winnaar niet), dan hoeft hij dat niet extra te promoten, waste of timequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:45 schreef iBenny het volgende:
Als Iris echt eerlijk had gewonnen zou ze namelijk wel door John de Mol keihard de aandacht in worden gepushed.
Als ze écht niet interessant was, dan had men thuis toch niet eeuwig zoveel gestemd dat ze het zo ver tot het einde schopte?quote:Iris was namelijk voor het publiek niet interessant genoeg
Ik vind het echt bijna een complettheoriequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef iBenny het volgende:
Overigens kun je dat sjabloon van Charly vs. Chris ook over dat van Leona vs. Sandra leggen.
Sandra verkoopt en dat kan uitgemolken worden in de media, terwijl Leona de media in wordt gepushed met berichten dat ze stiekem is getrouwd, opgetreden heeft met Trijntje en nu opeens de grote favoriet is binnen het team. Allemaal extra aandacht, want het zou wel eens extra spannend kunnen zijn wie er in dat team gaat winnen.
Extra aandacht = extra kijkers = extra stemmen.
...kortgezegd... houd je ogen open
Sandra scoort platina, wat 20.000 verkopen zijn en potentiele fans. Leona zie ik amper in die hitlijsten terug. Als Leona echt zoveel fans had, dan hadden die ook wel singles gekocht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:49 schreef Karina het volgende:
Misschien heeft Leona een fanbase opgetrommeld om massaal te stemmen? Ik vond het ook nogal opvallend. Of er gerommeld wordt met de stemmen, ik weet het niet, wat zou het voordeel zijn om Leona te laten winnen?
Ja daar zit ook wel weer iets in. Ik weet niet wat een single kost, maar hoeveel keer kun je stemmen voor dat geld? Het blijft vreemd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sandra scoort platina, wat 20.000 verkopen zijn en potentiele fans. Leona zie ik amper in die hitlijsten terug. Als Leona echt zoveel fans had, dan hadden die ook wel singles gekocht.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Die singles kosten toch geen drol? Logisch dat mensen downloaden. Hoe verklaar je het dat 85% TAL-mensen zijn in zo'n chart?
Het is geen Top40, waar blijven de andere artiesten dan? Je koopt geen single voor 15, je downloadt hem voor 2 euro, een lachertjeHet zegt mij écht niks, zo'n i-tunes dingetje.
Sandra is tot nu toe de enige die de top 40 heeft behaald. More bereikte de 3de plaats en heeft sinds haar auditie de hitlijst nog niet verlaten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Direct tijdens en na de aflvering 1,29 . Later in de week 0,99.
iTunes ververst zijn hitlijst om het uur. De overige om de week.
Overigens is niet 90% TAL-artiest, maar 20% direct na de uitzending en <10% aan het eind van de week.
Nou 1 plaat, en dus kan het niet zijn dat men op vrijdag veel meer op Leona stemt? Waarom zou dat niet kunnen? Mensen zien hoe populair Sandra is, misschien stemmen ze extra veel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Sandra is tot nu toe de enige die de top 40 heeft behaald. More bereikte de 3de plaats en heeft sinds haar auditie de hitlijst nog niet verlaten.
Leona heb ik nergens gezien. Ja oke, ergens onderaan de iTunes top 200, wat dus een momentopname is.
Over Charly werd ook gepraat.... en die won ook niet glansrijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:02 schreef iBenny het volgende:
Oke wacht... we gooien het op een andere boeg.... Social media.
Er wordt 8x zoveel gepraat over haar dan Leona. Fans, aandacht, alles...
En dan wint Leona met haar slechtste act? No fakking way...!
Johannes behaalt een nieuw publiek. Zoals wordt gezegd in het topic van Johannes, mensen in de keet worden opgeroepen om te stemmen op het proviciaaltje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe verklaar je Johannes dan? Met ZOVEEL stemmers? Over Sandra wordt toch meer gepraat, dus dat kan dan ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, maakt ook niet uit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het niet. Ja ze willen veel stemmers, maar zo ver doorgetrokken zie ik het niet.
En ik heb ook geen zin om me er druk om te maken, dan is de lol geheel weg
Mocht het allemaal zo zijn, dat is niet zo gek toch? Kunnen wij ooit 1 seconde achter naar de cijfers van het stemmen kijken? Neequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:13 schreef iBenny het volgende:
Ergens vind ik het ook wel grappig hoe we op zo'n manier gemanipuleerd kunnen worden en er zelf in geloven.
Percentueel hè! Totale cijfers zijn vast anders.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
Tja, ik kan me ook afvragen hoe echt de cijfers van i-tunes zijn... Dat is met alle cijfers zo.
Tuurlijk is het een product, maar jij slaat het geheel door alsof 100% nep is.
Ik vind het onbegrijpelijk dat Johannes net zoveel stemmers trekt als Sandra en Leona bij elkaar, dát vind ik pas vreemd. Keet of niet, zoveel? Neh.
DAAR ben ik dus wel nieuwsgierig naar, om hoeveel stemmen gaat het precies? Een percentage zegt mij eigenlijk niet zo heel veel. Ik wil lezen: Johannes had 4000 stemmen en Leona had er 2000 (ik verzin maar wat).quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Percentueel hè! Totale cijfers zijn vast anders.
Sorry, ik moest weg en had er daarna niet meer aan gedacht hier te antwoorden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, wat was dat nou met eh, die jongen van RED, die beweerde dat álles nep was?
Hoe dacht jij toen over hem, met zijn boek(?) of artikel?
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:37 schreef UltraR het volgende:
Precies. Zoals altijd in het The Voice concept ga ik er vanuit dat het totaal aantal stemmen dat wordt uitgebracht op het ene team (Trijntje dit jaar) veel hoger is dan op een ander team (N&S dit jaar).
Zou me niets verbazen als 20% van de stemmen in team Trijntje al meer is dan 70% vd stemmen in team N&S.
Ah oke!quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk... ik geloof hem wel. Vooral het feit dat ze na Popstars geen ondersteuning meer kregen. Het was sinds ze als winnaars uit de bus kwamen al gedoemd te falen.
Sandra brengt hits opnieuw uit op haar eigen wijze.. Leona zingt de nummers als cover, dat heeft sowieso minder hitpotentie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sandra scoort platina, wat 20.000 verkopen zijn en potentiele fans. Leona zie ik amper in die hitlijsten terug. Als Leona echt zoveel fans had, dan hadden die ook wel singles gekocht.
Ik zou willen dat volgende week de slechtste 4 afvallen, ongeacht coaches. Die competitie tussen de coaches wordt toch al onderbelicht. Laat dat element lekker weer verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
DAAR ben ik dus wel nieuwsgierig naar, om hoeveel stemmen gaat het precies? Een percentage zegt mij eigenlijk niet zo heel veel. Ik wil lezen: Johannes had 4000 stemmen en Leona had er 2000 (ik verzin maar wat).
Dat is in de US versie ook, veel leuker, dan kan er een coach overblijven zonder kandidaten!quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zou willen dat volgende week de slechtste 4 afvallen, ongeacht coaches. Die competitie tussen de coaches wordt toch al onderbelicht. Laat dat element lekker weer verdwijnen.
Is het ook wel. Maar ze werden nu al zowat gedumpt zodra ze klaar waren. Ze kregen niet eens de kans om een groepje te zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke!
Ik heb zeker nooit meegekregen dat het dan ook écht de bedoeling is dat ze zo'n groepje helpen. Ik denk altijd 'groep klaar -> single -> geen succes = stoppen'.
Hoezo weer? Dat is hier toch nog nooit anders geweest?quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zou willen dat volgende week de slechtste 4 afvallen, ongeacht coaches. Die competitie tussen de coaches wordt toch al onderbelicht. Laat dat element lekker weer verdwijnen.
Was dat de eerste versie niet zo? Staat me iets van bij..quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dat is hier toch nog nooit anders geweest?
Nee, echt niet, in de eerste versie was het ook zo dat de strijd per team ging en in de halve finale de helft van de stemmen van de coach kwam en de andere helft van het publiek.quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Was dat de eerste versie niet zo? Staat me iets van bij..
Daar kan iedereen gewoon afvallen. In theorie dus mogelijk dat na 3 weken een jurylid al geen deelnemers meer over heeft.quote:Op zondag 25 november 2012 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even tussendoor, hoe gaat het ook alweer bij X-factor? Daar heb je ook groepjes, alleen dan soortgenoten. Jongens/oudjes/meisjes/groepen. En hoe gaat er dan elke week iemand weg? Ik weet het écht niet meer.
Ah dank je!quote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar kan iedereen gewoon afvallen. In theorie dus mogelijk dat na 3 weken een jurylid al geen deelnemers meer over heeft.
Dat is ook een goeie...quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Peter het volgende:
Zou Sandra nu iets krijgen van de omzet van haar nummers of heeft John recht op alle winst?
Dit.quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Sandra brengt hits opnieuw uit op haar eigen wijze.. Leona zingt de nummers als cover, dat heeft sowieso minder hitpotentie.
Dat is wat ik ebdoel met 'wel aardig'. paar weekjes album top 100quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:57 schreef ranja het volgende:
Jij bent nogal positief Benny, als je kijkt naar TVOH 1, 2 en 3, daar zien we nog heel weinig mensen van (Ben Saunders alleen als er iets voice- of tattoo-achtigs is, qua muziek met name Leonie Meyer en Shary An). Barbara kan best een album uitbrengen maar daar wordt waarschijnlijk evenveel aandacht aan besteedt als aan het album van Lenny.
Yuli ging ook de musicals in toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Laurrhie in een musical? Dat is fysiek toch veel te zwaar voor haar?
Uit seizoen 1 bedoel je? Geen idee, maar ik vind Laurrhie echt een waardeloze conditie hebben, hoeft niet per se met het gewicht te maken te hebben verder...quote:
Leona wordt denk ik ook 1e ja. Ze blijft het goed doen in de showbizzzz, krijgt meer rollen in series en gaat programma's presenteren. Af en toe een singles of een live-optreden. Een echte BN'er zit er toch wel in haar (is ze ook al, maar dan nog niet zo heel bekend)quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling van mensen waar we nog wel van zullen horen:
Leona Phillipo - Winnares van The Voice III, dus ze zal een album uitbrengen en daarna gaat ze het wel redelijk doen in het schnabbelcircuit
Sandra van Nieuwland - Nu een hype, maar we zullen van dr blijven horen. Weliswaar in mindere mate en een stuk meer op de achtergrond, maar vergeten wordt ze niet.
Ivar Oosterloo - Had voor The Voice al een platencontract bij de platenmaatschappij waarbij de winnaar van The Voice tekent. Na The Voice zal men meer kennis maken met Ivar, de andere kant als het ware. Maar de The Voice-stempel houden ze daar nog wel een beetje intact.
Barbara Straathof - Brengt een album uit die het wel aardig doet, net als de single die ze tegelijkertijd uitbrengt. Verder niet zo heel veel. Beetje media meepakken, maar blijft gewoon haar 'ding' doen.
Johannes Rypma - De Fries die de finale wist te behalen zal in het Noorden nog wel even blijven hangen. Daar vanuit zullen we vast dan ook nog wel wat van hem horen.
Tessa Belinfante - Doet een poging met een album, de kans is vrij klein dat het goed wordt opgepikt. Al zal het het ook wel aardig doen uiteindelijk.
Floortje Smit - Gaat weer terug naar de musicalwereld. Blijft de eeuwige tweede / net-nieter.
Laurrhie Brounes - Zou ook wel eens de musicalwereld in kunnen gaan.
Klompen Vincent danquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:35 schreef female81 het volgende:
Johannes op één lijn zetten met Zanger Rinus vind ik wel héél erg.
Leona, Johannes en Laurrhie gaan het heel goed doen in het schnabbelcircuit die gaan echt cashen, Johannes voornamelijk het noorden denk ik, die wordt daar echt een cult-icoonquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling van mensen waar we nog wel van zullen horen:
Leona Phillipo - Winnares van The Voice III, dus ze zal een album uitbrengen en daarna gaat ze het wel redelijk doen in het schnabbelcircuit
Sandra van Nieuwland - Nu een hype, maar we zullen van dr blijven horen. Weliswaar in mindere mate en een stuk meer op de achtergrond, maar vergeten wordt ze niet.
Ivar Oosterloo - Had voor The Voice al een platencontract bij de platenmaatschappij waarbij de winnaar van The Voice tekent. Na The Voice zal men meer kennis maken met Ivar, de andere kant als het ware. Maar de The Voice-stempel houden ze daar nog wel een beetje intact.
Barbara Straathof - Brengt een album uit die het wel aardig doet, net als de single die ze tegelijkertijd uitbrengt. Verder niet zo heel veel. Beetje media meepakken, maar blijft gewoon haar 'ding' doen.
Johannes Rypma - De Fries die de finale wist te behalen zal in het Noorden nog wel even blijven hangen. Daar vanuit zullen we vast dan ook nog wel wat van hem horen.
Tessa Belinfante - Doet een poging met een album, de kans is vrij klein dat het goed wordt opgepikt. Al zal het het ook wel aardig doen uiteindelijk.
Floortje Smit - Gaat weer terug naar de musicalwereld. Blijft de eeuwige tweede / net-nieter.
Laurrhie Brounes - Zou ook wel eens de musicalwereld in kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
Artiest zelf houd er geen fuck aan over. Liedje kost 80 cent ofzo? Denk 5 a 10 cent per download maximaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef iBenny het volgende:
En ondertussen downloaden we Sandra dr single wel.... dus dubbele inkomsten
Voor John de Mol telt het welquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef HuskyHusky het volgende:
houd er geen fuck aan over. Liedje kost 80 cent ofzo? Denk 5 a 10 cen
Dat niet obv, hoop nog steeds op Floortje (wat een lekkertje ook nog eens trouwens)quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Leona moest gewoon naar de finale (of zelfs winnen). Is vastgelegd in het contract van Trijntje. Anders wilde ze natuurlijk niet.
Het was dus 5% verschil, uiteindelijk na optellen van jury en sms. Ik geloof het wel, de nummers van leona zijn regelrechte kopieën van de liedjes en dus niet interessant voor de verkoop. Wel is ze de beste zangeres van het stel. Dat je daar minder platen van verkoopt is voor de sms stemmen niet interessant.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
0.1%.... Wie er nu nog in trapt is niet goed bij zijn kop
Als je dit gelooft ben je echt gek. Kijk ALLE finales terug van de talentenjachten van Sjon en je ziet altijd 49/51 of 55/45quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef portie het volgende:
[..]
Het was dus 5% verschil, uiteindelijk na optellen van jury en sms. Ik geloof het wel, de nummers van leona zijn regelrechte kopieën van de liedjes en dus niet interessant voor de verkoop. Wel is ze de beste zangeres van het stel. Dat je daar minder platen van verkoopt is voor de sms stemmen niet interessant.
Als jij denkt dat carrières van artiesten weggegeven worden door een voorkeur van ene Sjon ben jij degene die gek is. Dat in eerdere finales de coach een oordeel had die dat naar eigen voorkeur/Sjons voorkeur kon uitdelen, oke. Maar een programma met 3 miljoen kijkers kan niet sjoemelen met de sms cijfers. Dat kan NIET. Dat is van mij geen naiviteit. Dat is gewoon hoe dit werkt. Sjon mag de carriere van Leona of Sandra niet zomaar uitdelen door aan sms cijfers te sjoemelen. Datgene waar RTL haar geld mee ophaalt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Als je dit gelooft ben je echt gek. Kijk ALLE finales terug van de talentenjachten van Sjon en je ziet altijd 49/51 of 55/45
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef portie het volgende:
[..]
Als jij denkt dat carrières van artiesten weggegeven worden door een voorkeur van ene Sjon ben jij degene die gek is. Dat in eerdere finales de coach een oordeel had die dat naar eigen voorkeur/Sjons voorkeur kon uitdelen, oke. Maar een programma met 3 miljoen kijkers kan niet sjoemelen met de sms cijfers. Dat kan NIET. Dat is van mij geen naiviteit. Dat is gewoon hoe dit werkt. Sjon mag de carriere van Leona of Sandra niet zomaar uitdelen door aan sms cijfers te sjoemelen. Datgene waar RTL haar geld mee ophaalt.
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog een theorie:
Als de downloads als stemmen gelden, dan was de finale met Sandra niet spannend geweest, en dus liepen de smsjes gevaar...
Door rood rijden mag ook niet, toch doen mensen het. Daarbij is de tv wereld juist de plek waar ontzettend veel aan bedrog en oplichting word gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef portie het volgende:
[..]
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.
Staat dat in de luxemburgse wet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef portie het volgende:
[..]
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.
Ik heb het over de stemmen van nu. Wat er allemaal eerder gebeurd is, staat daar los van. Iedereen heeft door dat Sandra/Leona voorkeur hebben gehad boven een Patt door Zendtijd en reclame. Zo werkt zo'n programma. Van te voren kun je die 130 mensen afschrijven door geen media-aandacht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;
Bij de audities zijn er 160 deelnemers ofzo. Ieder team bestaat uit 10 deelnemers dus 40 deelnemers.
Stel ieder jurylid pakt er 10 uit de eerste 50 deelnemers, wat gebeurt er met de overige 110? Hoeven die ineens niet meer te auditeren?
Allemaal in scene gezet joh
Dit heb ik trouwens ook aan een kandidaat van dit seizoen gevraagd en die zei; Weet niet hoe dat gaat want de andere kandidaten heb ik niet gesproken tijdens mijn auditie. Goh verrassend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;
Bij de audities zijn er 160 deelnemers ofzo. Ieder team bestaat uit 10 deelnemers dus 40 deelnemers.
Stel ieder jurylid pakt er 10 uit de eerste 50 deelnemers, wat gebeurt er met de overige 110? Hoeven die ineens niet meer te auditeren?
Allemaal in scene gezet joh
Wat ik net als voorbeeld gaf is toch identiek hetzelfde? Dat is ook bedrog ten opzichte van 110 andere kandidaten. Waarom zouden ze dat niet met smsjes doen? Deden ze met belspellen ook terwijl dat niet mocht etc etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef portie het volgende:
[..]
Ik heb het over de stemmen van nu. Wat er allemaal eerder gebeurd is, staat daar los van. Iedereen heeft door dat Sandra/Leona voorkeur hebben gehad boven een Patt door Zendtijd en reclame. Zo werkt zo'n programma. Van te voren kun je die 130 mensen afschrijven door geen media-aandacht.
De stemmen die nu uitgedeeld worden moeten gecontrolleerd worden. Rtl mag geen geld verdienen in een model waarbij het idee gewekt wordt dat jij als kijker invloed hebt en dat vervolgens naast zich neer leggen ten gunste van de $$ van Sjon.
Tegen wie heb je het Petertjeeeeequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:29 schreef Peter het volgende:
Heb je bronnen of ga je on-onderbouwd lopen roepen? Dat is niet erg zinnig..
Ik heb net zo weinig bronnen als jullie hebben over jullie verdenkingen. Alleen loop ik niet met een alu-hoedje op naar the voice te kijken. Leona haalt al de 4 "finales" al hogere cijfers dan Sandra. Dat komt echt niet doordat Sjon graag sms-cijfers naar boven wil halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:29 schreef Peter het volgende:
Heb je bronnen of ga je on-onderbouwd lopen roepen? Dat is niet erg zinnig..
Die cijfers hadden ze eerst nooit ook zoiets aparts. Wij hebben geen alu-hoedjes maar gewoon keiharde feiten omtrend de uitslagen. ELKE keer is het zo teringclose, dat is wel HEEL toevallig vind je niet? Tel daarbij die audities op en dat van die belspellen (ook daar zat sjon in) en ik weet voldoende.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef portie het volgende:
[..]
Ik heb net zo weinig bronnen als jullie hebben over jullie verdenkingen. Alleen loop ik niet met een alu-hoedje op naar the voice te kijken. Leona haalt al de 4 "finales" al hogere cijfers dan Sandra. Dat komt echt niet doordat Sjon graag sms-cijfers naar boven wil halen.
Ik kijk geen Popstars en weet ook niet wat die gozer van RED!(??) gezegd heeft. Daarnaast is het niet eens zo teringclose als jij zegt. een gat van ruim 5 % is gewoon groot als er duizenden mensen sms'en. De audities zijn zonder sms-inkomsten van 80ct per sms *XXXXX, dus een totaal andere setting. Daarin kunnen ze zelf betalen wie ze promoten en wie niet. Daar zijn ze ook vrij in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Die cijfers hadden ze eerst nooit ook zoiets aparts. Wij hebben geen alu-hoedjes maar gewoon keiharde feiten omtrend de uitslagen. ELKE keer is het zo teringclose, dat is wel HEEL toevallig vind je niet? Tel daarbij die audities op en dat van die belspellen (ook daar zat sjon in) en ik weet voldoende.
Oja en die gozer die in RED! zat en winnaar was van Popstars heeft het hier op Fok ook een keer bevestigd.
Wie zegt niet dat die notaris niet gewoon van RTL is? Ze noemen altijd heel snel zijn naam maar zijn kantoor word nooit genoemdquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef andre77 het volgende:
Een notaris controleert de stemmen, daarmee kan echt niet gesjoemeld worden.
Uiteraard kunnen RTL/John/de coaches/etc. wel invloed op de uitslag uitoefenen. Door wat ze zeggen, door wat ze laten zien, door de keuze van de liedjes, etc.
Notaris is een beschermd beroep. Met eed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat die notaris niet gewoon van RTL is? Ze noemen altijd heel snel zijn naam maar zijn kantoor word nooit genoemd
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Notaris is een beschermd beroep. Met eed.
John past gewoon de percentages dat downloads meetellen, of stemmen van coaches meetellen aan.
Gastquote:
Ik ben het volgens mij voor het eerst met je eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef JRRY het volgende:
Het Leonapercentage was deze week gewoon fucking terecht, Leona zong beter en Leona was meer artiest dan Sandra.
Waar ben je het niet mee eens dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef portie het volgende:
[..]
Ik ben het volgens mij voor het eerst met je eens..
Je mening over Leona en nog wel meer dingen die je roept op Fok!. Telkens roep je iets waar ik het niet mee eens ben tot zojuist.quote:
*POPCOOOOOOOOORNNNN!!!*quote:‘John de Mol gooide Sandra uit The Voice of Holland’
John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandra van Nieuwland eruit moest in de halve finale van The Voice of Holland. Dat vermoedt professioneel jurylid Henkjan Smits, zei hij woensdag op Radio 1. Smits beschuldigd De Mol ervan de uitslag te hebben gemanipuleerd. “John heeft gezegd: ‘Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!’ En terecht! Omdat John de Mol maar één ding wil: spannende televisie, een spannende finale.“
Van Nieuwland in de finale zou volgens Smits niet spannend zijn. “Het is een beetje raar dat degene met de meeste nummer 1-hits tijdens de shows eruit vliegt. Ik ben ervan overtuigd dat dit gepland is. Wat je natuurlijk met Ben Saunders in de allereerste The Voice had, was dat het niet spannend was wie er zou winnen. Ben of Ben? Dat wil John ten alle tijde voorkomen.”
“Ik kan me voorstellen dat Sandra van Nieuwland niet echt voor spanning zou zorgen in de finale, dus dat het voor het programma zelf heel goed uitkomt. John de Mol is een televisiemaker.”
Hoe De Mol dat dan gedaan zou hebben, weet hij niet. “Hoe je dat manipuleert, weet ik niet en daar wil ik ook niets van weten. Gelukkig kan ik met mijn hand op mijn hart zweren dat in elk geval bij de programma’s waar ik in zat, de manipulatie meeviel.”
Er is veel kritiek dat nu niet degene met de mooiste stem The Voice gaat winnen. “De grootste fout is dat je in eerste instantie zegt dat het om de stem gaat en vervolgens met televoting een winnaar kiest. Dan gaat het fout, want televoting gaat altijd over populariteit en niet over alleen de stem.”
Wie de beste kandidaat van dit seizoen is, weet Smits niet. “Over The Voice kan ik nog niet zo heel veel zeggen, want het is er dit seizoen nog niet van gekomen om het te kijken. Ik hoor er goede dingen over en ik ga echt mijn best doen om aanstaande vrijdag te kijken, maar volgens mij gaat het weer niet lukken, want ik heb altijd afspraken op vrijdag.”
En die zou niet gemanipuleerd kunnen zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Als 'ie het spannend had willen maken, had 'ie haar juist wel mee moeten laten doen aan de finale. Leona had de twee weken daarvoor namelijk al meer stemmen dan Sandra en was dus de logische winnaar
Kan, maar dan kloppen de argumenten van mister know it all niet, toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die zou niet gemanipuleerd kunnen zijn? Cijfertjes omwisselen ofzo
?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan, maar dan kloppen de argumenten van mister know it all niet, toch?
quote:
Lijkt me een compleet onjuiste veronderstelling. Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeftquote:Van Nieuwland in de finale zou volgens Smits niet spannend zijn.
sterker nog, dat zegt-ie zelf ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeft
Als je Sandra in de finale hebt en ze wint dan zullen de mensen ook zoiets hebben van "dat zagen we na haar hit 'More' ook wel aankomen". Nu heb je Leona die het tegen de populaire Johannes moet opnemen. Strijd ligt nog helemaal open. Dat vind men spannend, dat vind men leuk... Johannes hoort niet te winnen, maar om het concept te fucken stemmen we op hem. Leona wint, John is de lachende derde.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een compleet onjuiste veronderstelling. Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeft
Ah, Henk Jan heeft ook weer een minuutje aandacht nodig.quote:
Een seizoen van The Voice is niet compleet zonder gezeik van Henk-Janquote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, Henk Jan heeft ook weer een minuutje aandacht nodig.
Nou, ik weet niet, maar John lijkt oprecht bang dat 'ie straks met Johannes opgescheept zitquote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef iBenny het volgende:
Lijkt me een compleet onjuiste veronderstelling. Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeft Als je Sandra in de finale hebt en ze wint dan zullen de mensen ook zoiets hebben van "dat zagen we na haar hit 'More' ook wel aankomen". Nu heb je Leona die het tegen de populaire Johannes moet opnemen. Strijd ligt nog helemaal open. Dat vind men spannend, dat vind men leuk... Johannes hoort niet te winnen, maar om het concept te fucken stemmen we op hem. Leona wint, John is de lachende derde.
Hij is bang voor de populariteit van Johannes. Bang dat hij met hem wordt opgescheept hoeft niet, dan worden er wel cijfertjes verandertquote:Op woensdag 12 december 2012 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, maar John lijkt oprecht bang dat 'ie straks met Johannes opgescheept zit
Truequote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een seizoen van The Voice is niet compleet zonder gezeik van Henk-Jan
Deze keer geloof ik zeker dat het gemanipuleerd is.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een seizoen van The Voice is niet compleet zonder gezeik van Henk-Jan
Ik ook. In principe bevestigd hij ook wat ik hierboven heb gezegdquote:Op woensdag 12 december 2012 19:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Deze keer geloof ik zeker dat het gemanipuleerd is.
Ik gok dat het:quote:Op woensdag 12 december 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Johannes op de derde plek zou eindigen, maar ik schuif hem maar naar plekje nummer twee.
LOLquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef andre77 het volgende:
Een notaris controleert de stemmen, daarmee kan echt niet gesjoemeld worden.
Dat sowieso.quote:Uiteraard kunnen RTL/John/de coaches/etc. wel invloed op de uitslag uitoefenen. Door wat ze zeggen, door wat ze laten zien, door de keuze van de liedjes, etc.
Dat maakt van hem helaas nog geen informaticus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Notaris is een beschermd beroep. Met eed.
Hij geeft dus manipulatie toe, al viel het dan mee (quote:"Gelukkig kan ik met mijn hand op mijn hart zweren dat in elk geval bij de programma’s waar ik in zat, de manipulatie meeviel."
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit wel een leuke zin van Henkjan:
[..]
Hij geeft dus manipulatie toe, al viel het dan mee ()?
Maar hoe weet een notaris dat wat hij ziet, echt is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Peter het volgende:
Neem aan dat een notaris niet meewerkt aan trucjes...
Dat... en heb je überhaupt een notaris gezien of gehoord dat er eentje zit? Zelfs in het outro wordt geen notaris genoemd.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef SillyWalks het volgende:
e weet een notaris dat wat hij ziet, echt is?
Een productiemaatschappij kan gewoon een computerprogrammaatje laten zien waarop het lijkt alsof er stemmen binnen komen, weet die notaris veel of het echt is of niet?
Dat had ik hierboven ook al gezegd.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Maar hoe weet een notaris dat wat hij ziet, echt is?
Een productiemaatschappij kan gewoon een computerprogrammaatje laten zien waarop het lijkt alsof er stemmen binnen komen, weet die notaris veel of het echt is of niet?
Sorry, ik zat de eerste pagina te lezen en reageerde daar op iemand waar nog niet op gereageerd was... dat gebeurde dus pas op pagina's die ik nog niet gezien had.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is inderdaad verdacht dat ze geen melding meer maken van een notaris.
[..]
Dat had ik hierboven ook al gezegd.
Nee Benny, nu niet opeens zeggen dat Floortje DERDE wordt. Dat kan echt niet hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat het:
1) Leona
2) Johannes
3) Floortje
4) Ivar
...wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |