Hoezo niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan, maar dan kloppen de argumenten van mister know it all niet, toch?
quote:
Lijkt me een compleet onjuiste veronderstelling. Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeftquote:Van Nieuwland in de finale zou volgens Smits niet spannend zijn.
sterker nog, dat zegt-ie zelf ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeft
Als je Sandra in de finale hebt en ze wint dan zullen de mensen ook zoiets hebben van "dat zagen we na haar hit 'More' ook wel aankomen". Nu heb je Leona die het tegen de populaire Johannes moet opnemen. Strijd ligt nog helemaal open. Dat vind men spannend, dat vind men leuk... Johannes hoort niet te winnen, maar om het concept te fucken stemmen we op hem. Leona wint, John is de lachende derde.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een compleet onjuiste veronderstelling. Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeft
Ah, Henk Jan heeft ook weer een minuutje aandacht nodig.quote:
Een seizoen van The Voice is niet compleet zonder gezeik van Henk-Janquote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, Henk Jan heeft ook weer een minuutje aandacht nodig.
Nou, ik weet niet, maar John lijkt oprecht bang dat 'ie straks met Johannes opgescheept zitquote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef iBenny het volgende:
Lijkt me een compleet onjuiste veronderstelling. Het lijkt me dat 'ie nog nooit gekeken heeft Als je Sandra in de finale hebt en ze wint dan zullen de mensen ook zoiets hebben van "dat zagen we na haar hit 'More' ook wel aankomen". Nu heb je Leona die het tegen de populaire Johannes moet opnemen. Strijd ligt nog helemaal open. Dat vind men spannend, dat vind men leuk... Johannes hoort niet te winnen, maar om het concept te fucken stemmen we op hem. Leona wint, John is de lachende derde.
Hij is bang voor de populariteit van Johannes. Bang dat hij met hem wordt opgescheept hoeft niet, dan worden er wel cijfertjes verandertquote:Op woensdag 12 december 2012 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, maar John lijkt oprecht bang dat 'ie straks met Johannes opgescheept zit
Truequote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een seizoen van The Voice is niet compleet zonder gezeik van Henk-Jan
Deze keer geloof ik zeker dat het gemanipuleerd is.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een seizoen van The Voice is niet compleet zonder gezeik van Henk-Jan
Ik ook. In principe bevestigd hij ook wat ik hierboven heb gezegdquote:Op woensdag 12 december 2012 19:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Deze keer geloof ik zeker dat het gemanipuleerd is.
Ik gok dat het:quote:Op woensdag 12 december 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Johannes op de derde plek zou eindigen, maar ik schuif hem maar naar plekje nummer twee.
LOLquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef andre77 het volgende:
Een notaris controleert de stemmen, daarmee kan echt niet gesjoemeld worden.
Dat sowieso.quote:Uiteraard kunnen RTL/John/de coaches/etc. wel invloed op de uitslag uitoefenen. Door wat ze zeggen, door wat ze laten zien, door de keuze van de liedjes, etc.
Dat maakt van hem helaas nog geen informaticus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Notaris is een beschermd beroep. Met eed.
Hij geeft dus manipulatie toe, al viel het dan mee (quote:"Gelukkig kan ik met mijn hand op mijn hart zweren dat in elk geval bij de programma’s waar ik in zat, de manipulatie meeviel."
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit wel een leuke zin van Henkjan:
[..]
Hij geeft dus manipulatie toe, al viel het dan mee ()?
Maar hoe weet een notaris dat wat hij ziet, echt is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Peter het volgende:
Neem aan dat een notaris niet meewerkt aan trucjes...
Dat... en heb je überhaupt een notaris gezien of gehoord dat er eentje zit? Zelfs in het outro wordt geen notaris genoemd.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef SillyWalks het volgende:
e weet een notaris dat wat hij ziet, echt is?
Een productiemaatschappij kan gewoon een computerprogrammaatje laten zien waarop het lijkt alsof er stemmen binnen komen, weet die notaris veel of het echt is of niet?
Dat had ik hierboven ook al gezegd.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Maar hoe weet een notaris dat wat hij ziet, echt is?
Een productiemaatschappij kan gewoon een computerprogrammaatje laten zien waarop het lijkt alsof er stemmen binnen komen, weet die notaris veel of het echt is of niet?
Sorry, ik zat de eerste pagina te lezen en reageerde daar op iemand waar nog niet op gereageerd was... dat gebeurde dus pas op pagina's die ik nog niet gezien had.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is inderdaad verdacht dat ze geen melding meer maken van een notaris.
[..]
Dat had ik hierboven ook al gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |