abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119806243
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling van mensen waar we nog wel van zullen horen:
Leona Phillipo - Winnares van The Voice III, dus ze zal een album uitbrengen en daarna gaat ze het wel redelijk doen in het schnabbelcircuit
Sandra van Nieuwland - Nu een hype, maar we zullen van dr blijven horen. Weliswaar in mindere mate en een stuk meer op de achtergrond, maar vergeten wordt ze niet.
Ivar Oosterloo - Had voor The Voice al een platencontract bij de platenmaatschappij waarbij de winnaar van The Voice tekent. Na The Voice zal men meer kennis maken met Ivar, de andere kant als het ware. Maar de The Voice-stempel houden ze daar nog wel een beetje intact.
Barbara Straathof - Brengt een album uit die het wel aardig doet, net als de single die ze tegelijkertijd uitbrengt. Verder niet zo heel veel. Beetje media meepakken, maar blijft gewoon haar 'ding' doen.
Johannes Rypma - De Fries die de finale wist te behalen zal in het Noorden nog wel even blijven hangen. Daar vanuit zullen we vast dan ook nog wel wat van hem horen.
Tessa Belinfante - Doet een poging met een album, de kans is vrij klein dat het goed wordt opgepikt. Al zal het het ook wel aardig doen uiteindelijk.
Floortje Smit - Gaat weer terug naar de musicalwereld. Blijft de eeuwige tweede / net-nieter.
Laurrhie Brounes - Zou ook wel eens de musicalwereld in kunnen gaan.
Leona wordt denk ik ook 1e ja. Ze blijft het goed doen in de showbizzzz, krijgt meer rollen in series en gaat programma's presenteren. Af en toe een singles of een live-optreden. Een echte BN'er zit er toch wel in haar (is ze ook al, maar dan nog niet zo heel bekend)
Sandra brengt misschien wel een paar albums uit, maar die zullen by far niet zo succesvol zijn als wat ze nu voor succes heeft. Ook is het niet echt een showbizz vrouwtje.
Ivar zien we niet meer terug, dat heb je nooit met try-again kandidaten, misschien dat ie net als Raffaella eens mee gaat doen met de landelijke versie van songfestival, meer niet.
Barbara horen we niks meer van, noppes
Johannes wordt een feesttentzanger a la zanger rinus ofzo. Doe lekker je ding.
Tessa moet eigenlijk gewoon de ster van dit seizoen worden zoals Sharon Doorson dat ook deed met nu een grote hit, maar ik denk het toch niet.
Floortje valt weer terug naar hoe ze een jaar geleden was qua populariteit. Niemand gaat naar een concert van haar, wat mensen wel doen bij mensen als Leona.
Laurrhie gaan we zeker nog wat van horen, ze heeft ook een maand geleden een music video uitgebracht met nu al 780.000 views. Gewoon van die beetje wannabe R&B-achtige toch best wel OK liedjes met een eigengeregisseerde music video haha. Ik zie het al wel voor me.
Verder hoop ik nog wat te horen van Velorisa (ken heel veel mensen die haar gigantisch goed vonden maar blijkbaar de rest van NL niet ...)
En Eyelar, tja mijn favorietje.. Zij brengt volgend jaar wel een paar succesvolle singles uit, als het al niet de finalesingle (doen ze dat dit jaar nog steeds) is.
pi_119806444
Johannes op één lijn zetten met Zanger Rinus vind ik wel héél erg. :N
pi_119808681
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:35 schreef female81 het volgende:
Johannes op één lijn zetten met Zanger Rinus vind ik wel héél erg. :N
Klompen Vincent dan :+
dag
pi_119814976
Leona _O_
pi_119837190
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling van mensen waar we nog wel van zullen horen:
Leona Phillipo - Winnares van The Voice III, dus ze zal een album uitbrengen en daarna gaat ze het wel redelijk doen in het schnabbelcircuit
Sandra van Nieuwland - Nu een hype, maar we zullen van dr blijven horen. Weliswaar in mindere mate en een stuk meer op de achtergrond, maar vergeten wordt ze niet.
Ivar Oosterloo - Had voor The Voice al een platencontract bij de platenmaatschappij waarbij de winnaar van The Voice tekent. Na The Voice zal men meer kennis maken met Ivar, de andere kant als het ware. Maar de The Voice-stempel houden ze daar nog wel een beetje intact.
Barbara Straathof - Brengt een album uit die het wel aardig doet, net als de single die ze tegelijkertijd uitbrengt. Verder niet zo heel veel. Beetje media meepakken, maar blijft gewoon haar 'ding' doen.
Johannes Rypma - De Fries die de finale wist te behalen zal in het Noorden nog wel even blijven hangen. Daar vanuit zullen we vast dan ook nog wel wat van hem horen.
Tessa Belinfante - Doet een poging met een album, de kans is vrij klein dat het goed wordt opgepikt. Al zal het het ook wel aardig doen uiteindelijk.
Floortje Smit - Gaat weer terug naar de musicalwereld. Blijft de eeuwige tweede / net-nieter.
Laurrhie Brounes - Zou ook wel eens de musicalwereld in kunnen gaan.
Leona, Johannes en Laurrhie gaan het heel goed doen in het schnabbelcircuit die gaan echt cashen, Johannes voornamelijk het noorden denk ik, die wordt daar echt een cult-icoon
Ivar, kan denk ik makkelijk in GTST en soortgelijke programma's terecht komen, of hij dat wil is natuurlijk een tweede..
pi_119842140
Ik vind Sandra en Barbara beiden goed. Sandra is zangtechnisch gezien de beste en Barbara heeft een hele warme zangstem. Maar ik heb een zwak voor Leona. Die meid kan echt een soulgigantje worden. Ik hoop echt dat ze eindelijk de komende vrijdag een prachtige soulballad ten gehore gaat brengen.
Verder maakt het mij niet zoveel uit wie er wint. Ik stem niet eens, maar ik kan wel genieten van zoveel zangtalent.
pi_120053152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
dag
pi_120053537
Doei Johannes :')
pi_120057438
Dus niet...
dag
pi_120060472
0.1%.... Wie er nu nog in trapt is niet goed bij zijn kop
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:03:09 #86
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_120060614
Eén jurylid heeft 11% invloed op de uitslag.
Dus een verschil tussen 9.5 of 10 maakt al uit. Triest.
pi_120060695
En ondertussen downloaden we Sandra dr single wel.... dus dubbele inkomsten :')
pi_120060988
The Voice >>> Floortje /rest
pi_120061073
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef iBenny het volgende:
En ondertussen downloaden we Sandra dr single wel.... dus dubbele inkomsten :')
Artiest zelf houd er geen fuck aan over. Liedje kost 80 cent ofzo? Denk 5 a 10 cent per download maximaal.
pi_120061197
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef HuskyHusky het volgende:
houd er geen fuck aan over. Liedje kost 80 cent ofzo? Denk 5 a 10 cen
Voor John de Mol telt het wel :D
pi_120061257
John zelf ook niet zozeer, denk meer producers etc etc
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:16:28 #92
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_120061298
Leona moest gewoon naar de finale (of zelfs winnen). Is vastgelegd in het contract van Trijntje. Anders wilde ze natuurlijk niet.
heitieh
pi_120061381
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Leona moest gewoon naar de finale (of zelfs winnen). Is vastgelegd in het contract van Trijntje. Anders wilde ze natuurlijk niet.
Dat niet obv, hoop nog steeds op Floortje (wat een lekkertje ook nog eens trouwens)
pi_120061403
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
0.1%.... Wie er nu nog in trapt is niet goed bij zijn kop
Het was dus 5% verschil, uiteindelijk na optellen van jury en sms. Ik geloof het wel, de nummers van leona zijn regelrechte kopieën van de liedjes en dus niet interessant voor de verkoop. Wel is ze de beste zangeres van het stel. Dat je daar minder platen van verkoopt is voor de sms stemmen niet interessant.
pi_120061457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef portie het volgende:

[..]

Het was dus 5% verschil, uiteindelijk na optellen van jury en sms. Ik geloof het wel, de nummers van leona zijn regelrechte kopieën van de liedjes en dus niet interessant voor de verkoop. Wel is ze de beste zangeres van het stel. Dat je daar minder platen van verkoopt is voor de sms stemmen niet interessant.
Als je dit gelooft ben je echt gek. Kijk ALLE finales terug van de talentenjachten van Sjon en je ziet altijd 49/51 of 55/45 ;)
pi_120061592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef HuskyHusky het volgende:

[..]

Als je dit gelooft ben je echt gek. Kijk ALLE finales terug van de talentenjachten van Sjon en je ziet altijd 49/51 of 55/45 ;)
Als jij denkt dat carrières van artiesten weggegeven worden door een voorkeur van ene Sjon ben jij degene die gek is. Dat in eerdere finales de coach een oordeel had die dat naar eigen voorkeur/Sjons voorkeur kon uitdelen, oke. Maar een programma met 3 miljoen kijkers kan niet sjoemelen met de sms cijfers. Dat kan NIET. Dat is van mij geen naiviteit. Dat is gewoon hoe dit werkt. Sjon mag de carriere van Leona of Sandra niet zomaar uitdelen door aan sms cijfers te sjoemelen. Datgene waar RTL haar geld mee ophaalt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:23:52 #97
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_120061641
Nog een theorie:
Als de downloads als stemmen gelden, dan was de finale met Sandra niet spannend geweest, en dus liepen de smsjes gevaar...
heitieh
pi_120061646
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef portie het volgende:

[..]

Als jij denkt dat carrières van artiesten weggegeven worden door een voorkeur van ene Sjon ben jij degene die gek is. Dat in eerdere finales de coach een oordeel had die dat naar eigen voorkeur/Sjons voorkeur kon uitdelen, oke. Maar een programma met 3 miljoen kijkers kan niet sjoemelen met de sms cijfers. Dat kan NIET. Dat is van mij geen naiviteit. Dat is gewoon hoe dit werkt. Sjon mag de carriere van Leona of Sandra niet zomaar uitdelen door aan sms cijfers te sjoemelen. Datgene waar RTL haar geld mee ophaalt.
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;

Bij de audities zijn er 160 deelnemers ofzo. Ieder team bestaat uit 10 deelnemers dus 40 deelnemers.

Stel ieder jurylid pakt er 10 uit de eerste 50 deelnemers, wat gebeurt er met de overige 110? Hoeven die ineens niet meer te auditeren?

Allemaal in scene gezet joh ;)
pi_120061663
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog een theorie:
Als de downloads als stemmen gelden, dan was de finale met Sandra niet spannend geweest, en dus liepen de smsjes gevaar...
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.
pi_120061698
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef portie het volgende:

[..]

Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.
Door rood rijden mag ook niet, toch doen mensen het. Daarbij is de tv wereld juist de plek waar ontzettend veel aan bedrog en oplichting word gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')