Ik zou willen dat volgende week de slechtste 4 afvallen, ongeacht coaches. Die competitie tussen de coaches wordt toch al onderbelicht. Laat dat element lekker weer verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
DAAR ben ik dus wel nieuwsgierig naar, om hoeveel stemmen gaat het precies? Een percentage zegt mij eigenlijk niet zo heel veel. Ik wil lezen: Johannes had 4000 stemmen en Leona had er 2000 (ik verzin maar wat).
Dat is in de US versie ook, veel leuker, dan kan er een coach overblijven zonder kandidaten!quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zou willen dat volgende week de slechtste 4 afvallen, ongeacht coaches. Die competitie tussen de coaches wordt toch al onderbelicht. Laat dat element lekker weer verdwijnen.
Is het ook wel. Maar ze werden nu al zowat gedumpt zodra ze klaar waren. Ze kregen niet eens de kans om een groepje te zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke!
Ik heb zeker nooit meegekregen dat het dan ook écht de bedoeling is dat ze zo'n groepje helpen. Ik denk altijd 'groep klaar -> single -> geen succes = stoppen'.
Hoezo weer? Dat is hier toch nog nooit anders geweest?quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zou willen dat volgende week de slechtste 4 afvallen, ongeacht coaches. Die competitie tussen de coaches wordt toch al onderbelicht. Laat dat element lekker weer verdwijnen.
Was dat de eerste versie niet zo? Staat me iets van bij..quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dat is hier toch nog nooit anders geweest?
Nee, echt niet, in de eerste versie was het ook zo dat de strijd per team ging en in de halve finale de helft van de stemmen van de coach kwam en de andere helft van het publiek.quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Was dat de eerste versie niet zo? Staat me iets van bij..
Daar kan iedereen gewoon afvallen. In theorie dus mogelijk dat na 3 weken een jurylid al geen deelnemers meer over heeft.quote:Op zondag 25 november 2012 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Maar even tussendoor, hoe gaat het ook alweer bij X-factor? Daar heb je ook groepjes, alleen dan soortgenoten. Jongens/oudjes/meisjes/groepen. En hoe gaat er dan elke week iemand weg? Ik weet het écht niet meer.
Ah dank je!quote:Op zondag 25 november 2012 17:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar kan iedereen gewoon afvallen. In theorie dus mogelijk dat na 3 weken een jurylid al geen deelnemers meer over heeft.
Dat is ook een goeie...quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Peter het volgende:
Zou Sandra nu iets krijgen van de omzet van haar nummers of heeft John recht op alle winst?
Dit.quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Sandra brengt hits opnieuw uit op haar eigen wijze.. Leona zingt de nummers als cover, dat heeft sowieso minder hitpotentie.
Dat is wat ik ebdoel met 'wel aardig'. paar weekjes album top 100quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:57 schreef ranja het volgende:
Jij bent nogal positief Benny, als je kijkt naar TVOH 1, 2 en 3, daar zien we nog heel weinig mensen van (Ben Saunders alleen als er iets voice- of tattoo-achtigs is, qua muziek met name Leonie Meyer en Shary An). Barbara kan best een album uitbrengen maar daar wordt waarschijnlijk evenveel aandacht aan besteedt als aan het album van Lenny.
Yuli ging ook de musicals in toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Laurrhie in een musical? Dat is fysiek toch veel te zwaar voor haar?
Uit seizoen 1 bedoel je? Geen idee, maar ik vind Laurrhie echt een waardeloze conditie hebben, hoeft niet per se met het gewicht te maken te hebben verder...quote:
Leona wordt denk ik ook 1e ja. Ze blijft het goed doen in de showbizzzz, krijgt meer rollen in series en gaat programma's presenteren. Af en toe een singles of een live-optreden. Een echte BN'er zit er toch wel in haar (is ze ook al, maar dan nog niet zo heel bekend)quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling van mensen waar we nog wel van zullen horen:
Leona Phillipo - Winnares van The Voice III, dus ze zal een album uitbrengen en daarna gaat ze het wel redelijk doen in het schnabbelcircuit
Sandra van Nieuwland - Nu een hype, maar we zullen van dr blijven horen. Weliswaar in mindere mate en een stuk meer op de achtergrond, maar vergeten wordt ze niet.
Ivar Oosterloo - Had voor The Voice al een platencontract bij de platenmaatschappij waarbij de winnaar van The Voice tekent. Na The Voice zal men meer kennis maken met Ivar, de andere kant als het ware. Maar de The Voice-stempel houden ze daar nog wel een beetje intact.
Barbara Straathof - Brengt een album uit die het wel aardig doet, net als de single die ze tegelijkertijd uitbrengt. Verder niet zo heel veel. Beetje media meepakken, maar blijft gewoon haar 'ding' doen.
Johannes Rypma - De Fries die de finale wist te behalen zal in het Noorden nog wel even blijven hangen. Daar vanuit zullen we vast dan ook nog wel wat van hem horen.
Tessa Belinfante - Doet een poging met een album, de kans is vrij klein dat het goed wordt opgepikt. Al zal het het ook wel aardig doen uiteindelijk.
Floortje Smit - Gaat weer terug naar de musicalwereld. Blijft de eeuwige tweede / net-nieter.
Laurrhie Brounes - Zou ook wel eens de musicalwereld in kunnen gaan.
Klompen Vincent danquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:35 schreef female81 het volgende:
Johannes op één lijn zetten met Zanger Rinus vind ik wel héél erg.
Leona, Johannes en Laurrhie gaan het heel goed doen in het schnabbelcircuit die gaan echt cashen, Johannes voornamelijk het noorden denk ik, die wordt daar echt een cult-icoonquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelling van mensen waar we nog wel van zullen horen:
Leona Phillipo - Winnares van The Voice III, dus ze zal een album uitbrengen en daarna gaat ze het wel redelijk doen in het schnabbelcircuit
Sandra van Nieuwland - Nu een hype, maar we zullen van dr blijven horen. Weliswaar in mindere mate en een stuk meer op de achtergrond, maar vergeten wordt ze niet.
Ivar Oosterloo - Had voor The Voice al een platencontract bij de platenmaatschappij waarbij de winnaar van The Voice tekent. Na The Voice zal men meer kennis maken met Ivar, de andere kant als het ware. Maar de The Voice-stempel houden ze daar nog wel een beetje intact.
Barbara Straathof - Brengt een album uit die het wel aardig doet, net als de single die ze tegelijkertijd uitbrengt. Verder niet zo heel veel. Beetje media meepakken, maar blijft gewoon haar 'ding' doen.
Johannes Rypma - De Fries die de finale wist te behalen zal in het Noorden nog wel even blijven hangen. Daar vanuit zullen we vast dan ook nog wel wat van hem horen.
Tessa Belinfante - Doet een poging met een album, de kans is vrij klein dat het goed wordt opgepikt. Al zal het het ook wel aardig doen uiteindelijk.
Floortje Smit - Gaat weer terug naar de musicalwereld. Blijft de eeuwige tweede / net-nieter.
Laurrhie Brounes - Zou ook wel eens de musicalwereld in kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
Stemmen van coaches tellen nu ineens dubbel? Wil John meer bepalen wie er door gaat?
Artiest zelf houd er geen fuck aan over. Liedje kost 80 cent ofzo? Denk 5 a 10 cent per download maximaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef iBenny het volgende:
En ondertussen downloaden we Sandra dr single wel.... dus dubbele inkomsten
Voor John de Mol telt het welquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:11 schreef HuskyHusky het volgende:
houd er geen fuck aan over. Liedje kost 80 cent ofzo? Denk 5 a 10 cen
Dat niet obv, hoop nog steeds op Floortje (wat een lekkertje ook nog eens trouwens)quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Leona moest gewoon naar de finale (of zelfs winnen). Is vastgelegd in het contract van Trijntje. Anders wilde ze natuurlijk niet.
Het was dus 5% verschil, uiteindelijk na optellen van jury en sms. Ik geloof het wel, de nummers van leona zijn regelrechte kopieën van de liedjes en dus niet interessant voor de verkoop. Wel is ze de beste zangeres van het stel. Dat je daar minder platen van verkoopt is voor de sms stemmen niet interessant.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
0.1%.... Wie er nu nog in trapt is niet goed bij zijn kop
Als je dit gelooft ben je echt gek. Kijk ALLE finales terug van de talentenjachten van Sjon en je ziet altijd 49/51 of 55/45quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:18 schreef portie het volgende:
[..]
Het was dus 5% verschil, uiteindelijk na optellen van jury en sms. Ik geloof het wel, de nummers van leona zijn regelrechte kopieën van de liedjes en dus niet interessant voor de verkoop. Wel is ze de beste zangeres van het stel. Dat je daar minder platen van verkoopt is voor de sms stemmen niet interessant.
Als jij denkt dat carrières van artiesten weggegeven worden door een voorkeur van ene Sjon ben jij degene die gek is. Dat in eerdere finales de coach een oordeel had die dat naar eigen voorkeur/Sjons voorkeur kon uitdelen, oke. Maar een programma met 3 miljoen kijkers kan niet sjoemelen met de sms cijfers. Dat kan NIET. Dat is van mij geen naiviteit. Dat is gewoon hoe dit werkt. Sjon mag de carriere van Leona of Sandra niet zomaar uitdelen door aan sms cijfers te sjoemelen. Datgene waar RTL haar geld mee ophaalt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:19 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Als je dit gelooft ben je echt gek. Kijk ALLE finales terug van de talentenjachten van Sjon en je ziet altijd 49/51 of 55/45
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef portie het volgende:
[..]
Als jij denkt dat carrières van artiesten weggegeven worden door een voorkeur van ene Sjon ben jij degene die gek is. Dat in eerdere finales de coach een oordeel had die dat naar eigen voorkeur/Sjons voorkeur kon uitdelen, oke. Maar een programma met 3 miljoen kijkers kan niet sjoemelen met de sms cijfers. Dat kan NIET. Dat is van mij geen naiviteit. Dat is gewoon hoe dit werkt. Sjon mag de carriere van Leona of Sandra niet zomaar uitdelen door aan sms cijfers te sjoemelen. Datgene waar RTL haar geld mee ophaalt.
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog een theorie:
Als de downloads als stemmen gelden, dan was de finale met Sandra niet spannend geweest, en dus liepen de smsjes gevaar...
Door rood rijden mag ook niet, toch doen mensen het. Daarbij is de tv wereld juist de plek waar ontzettend veel aan bedrog en oplichting word gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef portie het volgende:
[..]
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |