Staat dat in de luxemburgse wet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef portie het volgende:
[..]
Nogmaals, waar rtl euro's aan verdiend mag niet aan gesjoemeld worden.
Ik heb het over de stemmen van nu. Wat er allemaal eerder gebeurd is, staat daar los van. Iedereen heeft door dat Sandra/Leona voorkeur hebben gehad boven een Patt door Zendtijd en reclame. Zo werkt zo'n programma. Van te voren kun je die 130 mensen afschrijven door geen media-aandacht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;
Bij de audities zijn er 160 deelnemers ofzo. Ieder team bestaat uit 10 deelnemers dus 40 deelnemers.
Stel ieder jurylid pakt er 10 uit de eerste 50 deelnemers, wat gebeurt er met de overige 110? Hoeven die ineens niet meer te auditeren?
Allemaal in scene gezet joh
Dit heb ik trouwens ook aan een kandidaat van dit seizoen gevraagd en die zei; Weet niet hoe dat gaat want de andere kandidaten heb ik niet gesproken tijdens mijn auditie. Goh verrassend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
1 simpel voorbeeld de rest vul je zelf maar in;
Bij de audities zijn er 160 deelnemers ofzo. Ieder team bestaat uit 10 deelnemers dus 40 deelnemers.
Stel ieder jurylid pakt er 10 uit de eerste 50 deelnemers, wat gebeurt er met de overige 110? Hoeven die ineens niet meer te auditeren?
Allemaal in scene gezet joh
Wat ik net als voorbeeld gaf is toch identiek hetzelfde? Dat is ook bedrog ten opzichte van 110 andere kandidaten. Waarom zouden ze dat niet met smsjes doen? Deden ze met belspellen ook terwijl dat niet mocht etc etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef portie het volgende:
[..]
Ik heb het over de stemmen van nu. Wat er allemaal eerder gebeurd is, staat daar los van. Iedereen heeft door dat Sandra/Leona voorkeur hebben gehad boven een Patt door Zendtijd en reclame. Zo werkt zo'n programma. Van te voren kun je die 130 mensen afschrijven door geen media-aandacht.
De stemmen die nu uitgedeeld worden moeten gecontrolleerd worden. Rtl mag geen geld verdienen in een model waarbij het idee gewekt wordt dat jij als kijker invloed hebt en dat vervolgens naast zich neer leggen ten gunste van de $$ van Sjon.
Tegen wie heb je het Petertjeeeeequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:29 schreef Peter het volgende:
Heb je bronnen of ga je on-onderbouwd lopen roepen? Dat is niet erg zinnig..
Ik heb net zo weinig bronnen als jullie hebben over jullie verdenkingen. Alleen loop ik niet met een alu-hoedje op naar the voice te kijken. Leona haalt al de 4 "finales" al hogere cijfers dan Sandra. Dat komt echt niet doordat Sjon graag sms-cijfers naar boven wil halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:29 schreef Peter het volgende:
Heb je bronnen of ga je on-onderbouwd lopen roepen? Dat is niet erg zinnig..
Die cijfers hadden ze eerst nooit ook zoiets aparts. Wij hebben geen alu-hoedjes maar gewoon keiharde feiten omtrend de uitslagen. ELKE keer is het zo teringclose, dat is wel HEEL toevallig vind je niet? Tel daarbij die audities op en dat van die belspellen (ook daar zat sjon in) en ik weet voldoende.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef portie het volgende:
[..]
Ik heb net zo weinig bronnen als jullie hebben over jullie verdenkingen. Alleen loop ik niet met een alu-hoedje op naar the voice te kijken. Leona haalt al de 4 "finales" al hogere cijfers dan Sandra. Dat komt echt niet doordat Sjon graag sms-cijfers naar boven wil halen.
Ik kijk geen Popstars en weet ook niet wat die gozer van RED!(??) gezegd heeft. Daarnaast is het niet eens zo teringclose als jij zegt. een gat van ruim 5 % is gewoon groot als er duizenden mensen sms'en. De audities zijn zonder sms-inkomsten van 80ct per sms *XXXXX, dus een totaal andere setting. Daarin kunnen ze zelf betalen wie ze promoten en wie niet. Daar zijn ze ook vrij in.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Die cijfers hadden ze eerst nooit ook zoiets aparts. Wij hebben geen alu-hoedjes maar gewoon keiharde feiten omtrend de uitslagen. ELKE keer is het zo teringclose, dat is wel HEEL toevallig vind je niet? Tel daarbij die audities op en dat van die belspellen (ook daar zat sjon in) en ik weet voldoende.
Oja en die gozer die in RED! zat en winnaar was van Popstars heeft het hier op Fok ook een keer bevestigd.
Wie zegt niet dat die notaris niet gewoon van RTL is? Ze noemen altijd heel snel zijn naam maar zijn kantoor word nooit genoemdquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef andre77 het volgende:
Een notaris controleert de stemmen, daarmee kan echt niet gesjoemeld worden.
Uiteraard kunnen RTL/John/de coaches/etc. wel invloed op de uitslag uitoefenen. Door wat ze zeggen, door wat ze laten zien, door de keuze van de liedjes, etc.
Notaris is een beschermd beroep. Met eed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat die notaris niet gewoon van RTL is? Ze noemen altijd heel snel zijn naam maar zijn kantoor word nooit genoemd
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Notaris is een beschermd beroep. Met eed.
John past gewoon de percentages dat downloads meetellen, of stemmen van coaches meetellen aan.
Gastquote:
Ik ben het volgens mij voor het eerst met je eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef JRRY het volgende:
Het Leonapercentage was deze week gewoon fucking terecht, Leona zong beter en Leona was meer artiest dan Sandra.
Waar ben je het niet mee eens dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef portie het volgende:
[..]
Ik ben het volgens mij voor het eerst met je eens..
Je mening over Leona en nog wel meer dingen die je roept op Fok!. Telkens roep je iets waar ik het niet mee eens ben tot zojuist.quote:
*POPCOOOOOOOOORNNNN!!!*quote:‘John de Mol gooide Sandra uit The Voice of Holland’
John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandra van Nieuwland eruit moest in de halve finale van The Voice of Holland. Dat vermoedt professioneel jurylid Henkjan Smits, zei hij woensdag op Radio 1. Smits beschuldigd De Mol ervan de uitslag te hebben gemanipuleerd. “John heeft gezegd: ‘Wat er ook gebeurt, die Sandra van Nieuwland flikkert eruit in de halve finale!’ En terecht! Omdat John de Mol maar één ding wil: spannende televisie, een spannende finale.“
Van Nieuwland in de finale zou volgens Smits niet spannend zijn. “Het is een beetje raar dat degene met de meeste nummer 1-hits tijdens de shows eruit vliegt. Ik ben ervan overtuigd dat dit gepland is. Wat je natuurlijk met Ben Saunders in de allereerste The Voice had, was dat het niet spannend was wie er zou winnen. Ben of Ben? Dat wil John ten alle tijde voorkomen.”
“Ik kan me voorstellen dat Sandra van Nieuwland niet echt voor spanning zou zorgen in de finale, dus dat het voor het programma zelf heel goed uitkomt. John de Mol is een televisiemaker.”
Hoe De Mol dat dan gedaan zou hebben, weet hij niet. “Hoe je dat manipuleert, weet ik niet en daar wil ik ook niets van weten. Gelukkig kan ik met mijn hand op mijn hart zweren dat in elk geval bij de programma’s waar ik in zat, de manipulatie meeviel.”
Er is veel kritiek dat nu niet degene met de mooiste stem The Voice gaat winnen. “De grootste fout is dat je in eerste instantie zegt dat het om de stem gaat en vervolgens met televoting een winnaar kiest. Dan gaat het fout, want televoting gaat altijd over populariteit en niet over alleen de stem.”
Wie de beste kandidaat van dit seizoen is, weet Smits niet. “Over The Voice kan ik nog niet zo heel veel zeggen, want het is er dit seizoen nog niet van gekomen om het te kijken. Ik hoor er goede dingen over en ik ga echt mijn best doen om aanstaande vrijdag te kijken, maar volgens mij gaat het weer niet lukken, want ik heb altijd afspraken op vrijdag.”
En die zou niet gemanipuleerd kunnen zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Als 'ie het spannend had willen maken, had 'ie haar juist wel mee moeten laten doen aan de finale. Leona had de twee weken daarvoor namelijk al meer stemmen dan Sandra en was dus de logische winnaar
Kan, maar dan kloppen de argumenten van mister know it all niet, toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die zou niet gemanipuleerd kunnen zijn? Cijfertjes omwisselen ofzo
?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |