Dat is omdat je iedere keer shakes bij ze koopt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan de manier waarop de barmeisjes in de gym "hallo"tegen me zeggen dat het goed gaat met trainen.
Nee, ik doe shakey altijd thuis, douchen ook.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is omdat je iedere keer shakes bij ze koopt.
Heeft de postbode ook nog wat gezegd?quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan de manier waarop de barmeisjes in de gym "hallo"tegen me zeggen dat het goed gaat met trainen.
Dat ben ik zelfquote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heeft de postbode ook nog wat gezegd?
Blij om te zien dat deze link wordt gepost zodra het over creatine gaat.quote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Al je vragen over Creatine in 1 overzichtelijke FAQ. Laden, cyclen, alles wordt behandeld.
Wat?quote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met die jongen gaan die z'n triceps blesseerde bij de knee extension machine?
Dan neem je een keer de moeite om het te wegen. Is dat zo moeilijk?quote:Op zondag 25 november 2012 20:19 schreef esv7 het volgende:
Weet iemand nog een goede website om een voedingsschema te maken? Nu kan ik wel vinden bijvoorbeeld volkoren brood, dan vindt ik het in 100 gram, en dan moet ik daar nog bij tellen pindakaas maar ik heb geen idee wat een boterham weegt en al helemaal niet hoeveel gram pindakaas ik moet rekenen.
Oh jaquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met die jongen gaan die z'n triceps blesseerde bij de knee extension machine?
5 euro bij de Blokker. Kom opquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef esv7 het volgende:
Best wel, ik heb geen keukenweegschaal of zo iets.
Wat is het verschil tussen die en die van XXL?quote:Op zondag 25 november 2012 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
Geen idee. Ik denk dat er geen verschil is.quote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En Vit. D was 5000ui per dag toch?
[..]
Wat is het verschil tussen die en die van XXL?
ben ik de enige die snakey lasquote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik doe shakey altijd thuis, douchen ook.
voor jou is het zwem abo het beste totdat je blessure over is.,quote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn huisarts zegt altijd dat je best kan trainen met een blessure zolang je geen pijn voelt in het geblesseerde gedeelte dus is het zo dat als je traint met een blessure en je voelt verder geen pijn dat de blessure niet erger kan worden?
Benedikt Magnussonquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoe heet die IJslander die 450 kg of zo deadlift?
Koop via een ebay zo'n digitaal weegschaaltje voor een juwelier. Die zijn super nauwkeurig (0.01g) en kosten niet meer dan twee a drie tientjesquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef esv7 het volgende:
Gewoon een elcheapo keukenweegschaaltje met tarra functie kopen (digitaal) bij kijkshop of zo. En deze op je aanrecht zetten.quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef esv7 het volgende:
Wat is je vraag precies?quote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En Vit. D was 5000ui per dag toch?
[..]
Dacht dat als je achter elkaar door gebruikt je lichaam op enig moment zelf geen creatine meer aanmaakt.quote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef CarbonC het volgende:
Wat een ongelovelijke poep dat je creatine maar max 2-3 weken kunt/mag gebruiken.
--
[..]
Wat is je vraag precies?
1. Mijn vraag sloeg op de vraag in de quote van Yuri.quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dacht dat als je achter elkaar door gebruikt je lichaam op enig moment zelf geen creatine meer aanmaakt.
Zodra je stopt met creatine innemen gaat je lichaam het zelf waar aanmaken. Het is trouwens ook niet zo dat je lichaam helemaal stopt met de aanmaak van creatine. Het maakt minder aan omdat het niet nodig is zelf meer aan te maken.quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dacht dat als je achter elkaar door gebruikt je lichaam op enig moment zelf geen creatine meer aanmaakt.
1 Reageerde ook alleen op je bovenste zin... Niet duidelijk gequote, ik weet!quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Mijn vraag sloeg op de vraag in de quote van Yuri.
2. Je opmerking bekt lekker, maar dat wil nog niet zeggen dat het waar is. M.a.w.: graag even je bron vermelden.
Dat idd.quote:Op maandag 26 november 2012 10:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je stopt met creatine innemen gaat je lichaam het zelf waar aanmaken. Het is trouwens ook niet zo dat je lichaam helemaal stopt met de aanmaak van creatine. Het maakt minder aan omdat het niet nodig is zelf meer aan te maken.
Ik heb onlangs deze gekocht:quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef Travel. het volgende:
Hebben jullie handschoentjes? Twijfel om ze te kopen.
Of de inname van Vitamine D 5000ui per dag was.quote:Op maandag 26 november 2012 10:44 schreef CarbonC het volgende:
Wat een ongelovelijke poep dat je creatine maar max 2-3 weken kunt/mag gebruiken.
--
[..]
Wat is je vraag precies?
Van wie of wat?quote:Op maandag 26 november 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of de inname van Vitamine D 5000ui per dag was.
1 van de betere tips die langskomtquote:Op maandag 26 november 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
@ weegschalen: tenzij je drugs of medicijnen gaat afwegen zijn juweliersweegschalen niet handig voor als je voedsel wil afwegen. De nauwkeurigheid heb je niet nodig en de maximale belasting ligt veel lager dan keukenweegschalen.
Gewoon bij de Blokker/Hema/Xenos de goedkoopste digitale halen en je komt al een heel eind.
Is wat Raymond een paar posts eerder ook zeiquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
1 van de betere tips die langskomt
oh, ik lees niet altijd alles terugquote:Op maandag 26 november 2012 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is wat Raymond een paar posts eerder ook zei
quote:
Straks even langslopen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:21 schreef 16meter het volgende:
Action heeft een mooie digitale weegschaal voor weinig. Eurootje of 3, dacht ik.
iemand heeft last van roid ragequote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel Vitamine D per dag nodig is. Ik meende dat het 5000ui per dag was, klopt dit ja of nee?
hahaquote:Op maandag 26 november 2012 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Straks even langslopen.
[..]
iemand heeft last van roid rage
ja, maar het verschilt per dag, omdat het met de zon te maken heeft.quote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel Vitamine D per dag nodig is. Ik meende dat het 5000ui per dag was, klopt dit ja of nee?
Ik smeer al maandenlang Nutella. Is pindakaas beter?quote:Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef Weissman het volgende:
Ik zou het gewoon bij pindakaas smeren houden yuri
Sinds ik dat programma van jesse gebruik maak ik de gains van mijn levenquote:Op maandag 26 november 2012 16:06 schreef Bendoe het volgende:
Jesse heeft een nieuw revolutionair trainingsprogramma! Nu voor maar 371,50,-. Maar wacht, er is een aanbieding speciaal voor jou: hierdoor kost jou persoonlijke programma maar 107 euro!
http://kettlebelldvd.nl/
BC zegt 800IU. http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htmquote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel Vitamine D je elke dag moet supplementeren. Ik meende dat het 5000ui per dag was, klopt dit ja of nee?
Eindelijk!quote:Op maandag 26 november 2012 16:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
BC zegt 800IU. http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm
Ikzelf zit op 1000UI (http://www.xxlnutrition.nl/vitamine-d-3-1000-iu/now-foods).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |