stuur foto van jezelf dan naaktquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Wajo zitte alle gespierde fokkers hier? Omg omg nat geworden mag ik foto's in mijn DM?![]()
Vooral van jou Yuri![]()
In ruil voor een pilletje XDquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
stuur foto van jezelf dan naakt
als je beetje lkkr bent stuur ik misschien terug
Na een zware deadlift heb ik juist het gevoel dat ik m'n rug nóg holler getrokken heb/m'n reet verder naar achter staatquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef mtchel112 het volgende:
ik vond hardlopen vroeger altijd leuk, kreeg altijd verrekte pijn in mn knieen, ben toen stronglifts gaan doen en ik kan nu als een baas hardlopen zonder kniepijn, nu nog een goede conditie
deadlift is denk ik mijn nummer 1, altijd uitdagend en in tegenstelling tot squat hou ik er van om een 1RM setje te doen, bij squats vind ik dat maar niks :p, ik heb een beetje last van een anterior pelvic tilt en na het deadliften word mn reet altijd in een goede houding gepusht, voelt echt als een verademing
Benedikt Magnusson, eindbaas.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weet jij wie die ijslander is?
fucking. hell. 426.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Benedikt Magnusson, eindbaas.
bijna 400kg met overhand gripquote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
Deze is ook ziek:
Hij is die miscer die tot 400lbs ofzo had gebulkt, waar ik het laatst over had en ik niet op de naam kon komen.
Video van hem over dat bulken:
Dat is hem ja. Thnx.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Benedikt Magnusson, eindbaas.
Nee nooit geweest. Wel in Catalonie afgelopen vakantie, maar dat is niet echt zuid te noemenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan me sterk vergissen, maar kwam jij niet ook in zuid spanje af en toe?
Ah okee. Geen idee hoe ik daarbij kwam.quote:Op zondag 25 november 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nooit geweest. Wel in Catalonie afgelopen vakantie, maar dat is niet echt zuid te noemen
precies.quote:
Benentijd vandaag. Dochter zwemles in zelfde gebouw als mijn sportschool dus ff drie kwartier benen doen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Snakey het volgende:
Ik ga zo wat rack pulls doen. Effe in and out, en een sauna.
/dagboek
Ik niet, alleen pads voor de zware lifts. Maar je moet doen wat je prettig vindt uiteraard.quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef Travel. het volgende:
Hebben jullie handschoentjes? Twijfel om ze te kopen.
nee is onzinquote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef Travel. het volgende:
Hebben jullie handschoentjes? Twijfel om ze te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |