Gelukkig maar jongen, je weet wat er kan gebeuren als je te lang kuurt he.quote:Op zondag 25 november 2012 18:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
mijn crea kuren duren hoogstens 2 weken.. daarna minimaal 4 weken off
Ja precies, cycle hoeft ook niet.quote:Op zondag 25 november 2012 18:06 schreef esv7 het volgende:
Ik las juist weer dat dat achterhaald is en dat je gewoon iedere dag creatine kan gebruiken, ik dacht trouwens dat die zooi veel duurderzou zijn.
Straks een voedingsschema maken trouwens, wat is normaal om als maaltijd te nemen met een bord groenten met rijst of aardappelen, een normaal nederlandse maaltijd?
Dat is omdat je iedere keer shakes bij ze koopt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan de manier waarop de barmeisjes in de gym "hallo"tegen me zeggen dat het goed gaat met trainen.
Nee, ik doe shakey altijd thuis, douchen ook.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is omdat je iedere keer shakes bij ze koopt.
Heeft de postbode ook nog wat gezegd?quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan de manier waarop de barmeisjes in de gym "hallo"tegen me zeggen dat het goed gaat met trainen.
Dat ben ik zelfquote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heeft de postbode ook nog wat gezegd?
Blij om te zien dat deze link wordt gepost zodra het over creatine gaat.quote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Al je vragen over Creatine in 1 overzichtelijke FAQ. Laden, cyclen, alles wordt behandeld.
Wat?quote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met die jongen gaan die z'n triceps blesseerde bij de knee extension machine?
Dan neem je een keer de moeite om het te wegen. Is dat zo moeilijk?quote:Op zondag 25 november 2012 20:19 schreef esv7 het volgende:
Weet iemand nog een goede website om een voedingsschema te maken? Nu kan ik wel vinden bijvoorbeeld volkoren brood, dan vindt ik het in 100 gram, en dan moet ik daar nog bij tellen pindakaas maar ik heb geen idee wat een boterham weegt en al helemaal niet hoeveel gram pindakaas ik moet rekenen.
Oh jaquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met die jongen gaan die z'n triceps blesseerde bij de knee extension machine?
5 euro bij de Blokker. Kom opquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef esv7 het volgende:
Best wel, ik heb geen keukenweegschaal of zo iets.
Wat is het verschil tussen die en die van XXL?quote:Op zondag 25 november 2012 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
Geen idee. Ik denk dat er geen verschil is.quote:Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En Vit. D was 5000ui per dag toch?
[..]
Wat is het verschil tussen die en die van XXL?
ben ik de enige die snakey lasquote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik doe shakey altijd thuis, douchen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |