Lachspiegels.quote:Op zondag 25 november 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk eens naar die achtergrond.
ik heb paars/zwarte handschoentjes, het helpt wel, alle boys willen helpen met spotten enzo..quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef Travel. het volgende:
Hebben jullie handschoentjes? Twijfel om ze te kopen.
Not sure if serratus.quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet creatine iedere dag innemen, liefst gemixed met vruchtensap en in de buurt van een maaltijd, dat verbeterd de opname. Ook geen koffie drinken in de uren voor of na de inname ivm verslechterde opname.
Ik gebruik het zelf 3 weken op en 3 weken af. Je maakt zelf ook creatinefosfaat aan en langdurige ononderbroken suppletie zou de eigen aanmaak kunnen beïnvloeden.
Ik meende toch echt dat het op en af verhaaltje bullshit was. Dat vruchtensap, in de buurt van een maaltijd en koffie weet ik niet, maar het klinkt vaag. Ik ben wel bekend met dat vruchtensap verhaaltje, maar wat maakt het uit?quote:
Mjah ik neem inderdaad een schepje van 5 gram. En dat over koffie las ik ook inderdaad, maar omdat ik de hele dag eigenlijk wel koffie drink, zo ongeveer, neem ik creatine in de avond. Paar uur voordat ik naar bed ga creatine, dan later nog wat whey/kwark en pinda's. Is het nadelig om het zo kort voor het slapen in te nemen, of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet creatine iedere dag innemen, liefst gemixed met vruchtensap en in de buurt van een maaltijd, dat verbeterd de opname. Ook geen koffie drinken in de uren voor of na de inname ivm verslechterde opname.
Ik gebruik het zelf 3 weken op en 3 weken af. Je maakt zelf ook creatinefosfaat aan en langdurige ononderbroken suppletie zou de eigen aanmaak kunnen beïnvloeden.
Je neemt max 5 gram per dag op via voeding. Niet meer.
Ik heb ergens een uitgeprint artikel over creatine, ik zal het eens opzoeken, dan mogen jullie het betwisten. Het is al minstens 10 jaar oud.quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik meende toch echt dat het op en af verhaaltje bullshit was. Dat vruchtensap, in de buurt van een maaltijd en koffie weet ik niet, maar het klinkt vaag. Ik ben wel bekend met dat vruchtensap verhaaltje, maar wat maakt het uit?
Bedankt brah!quote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Al je vragen over Creatine in 1 overzichtelijke FAQ. Laden, cyclen, alles wordt behandeld.
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/quote:Op zondag 25 november 2012 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet btw een nieuw vooraadje creatine halen, enige aanbeveling qua merk?
Shit 3 weken on??? Dat je het risico neemt!quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef kaasplankje het volgende:
Je neemt max 5 gram per dag op via voeding. Niet meer.
Thanks, niet duur ook.quote:Op zondag 25 november 2012 17:54 schreef Snakey het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
Ik baseer mijn methodiek ook enkel op wat ik heb vernomen cq gelezen dus als je ergens een andere mening over hebt spui het en maak me wijzer, maar bespaar me flauwe opmerkingen aub.quote:Op zondag 25 november 2012 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
Shit 3 weken on??? Dat je het risico neemt!
mijn crea kuren duren hoogstens 2 weken.. daarna minimaal 4 weken offquote:zondag 25 november 2012 17:56 schreef Ethanolic het volgende:[/b]
[..]
Shit 3 weken on??? Dat je het risico neemt!
Gelukkig maar jongen, je weet wat er kan gebeuren als je te lang kuurt he.quote:Op zondag 25 november 2012 18:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
mijn crea kuren duren hoogstens 2 weken.. daarna minimaal 4 weken off
Ja precies, cycle hoeft ook niet.quote:Op zondag 25 november 2012 18:06 schreef esv7 het volgende:
Ik las juist weer dat dat achterhaald is en dat je gewoon iedere dag creatine kan gebruiken, ik dacht trouwens dat die zooi veel duurderzou zijn.
Straks een voedingsschema maken trouwens, wat is normaal om als maaltijd te nemen met een bord groenten met rijst of aardappelen, een normaal nederlandse maaltijd?
Dat is omdat je iedere keer shakes bij ze koopt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan de manier waarop de barmeisjes in de gym "hallo"tegen me zeggen dat het goed gaat met trainen.
Nee, ik doe shakey altijd thuis, douchen ook.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is omdat je iedere keer shakes bij ze koopt.
Heeft de postbode ook nog wat gezegd?quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan de manier waarop de barmeisjes in de gym "hallo"tegen me zeggen dat het goed gaat met trainen.
Dat ben ik zelfquote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heeft de postbode ook nog wat gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |