SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Nou, dat is ook wel weer een beetje overdreven. Dat is met het DAK niet echt mogelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan zal het je nog vies tegen vallen dat evangelion meer aan het onderwerp is dan moe.
Ik moet het altijd nog een keer rewatchen... maar daar heb ik totaal geen haast bijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shinji is een baka
[ afbeelding ]
Nee. Is hij niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shinji is een baka
[ afbeelding ]
Ben je nog verder gegaan met je eigen verhaal? Energie uit poep is het enige wat ik me er nog van kan herinneren.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Is hij niet.
Nou ja, alle personages zijn gemaakt om psychologische problemen in te stoppen. Dus je kunt ook niet verwachten dat ze heel normaal zijn vind ik
als het evangelion niet is, dan is het moe, er zijn toch echt meer series waar jullie naar kijken toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan zal het je nog vies tegen vallen dat evangelion meer aan het onderwerp is dan moe.
Laatste tijd vermijd ik series die mij ook maar enigszins down kunnen maken. Dus moeshitgoodness voert de boventoon.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het evangelion niet is, dan is het moe, er zijn toch echt meer series waar jullie naar kijken toch?
ik zelf volg nogquote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het evangelion niet is, dan is het moe, er zijn toch echt meer series waar jullie naar kijken toch?
Uhmm.. Nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben je nog verder gegaan met je eigen verhaal? Energie uit poep is het enige wat ik me er nog van kan herinneren.
Hoe lok je robin in je topics, zeg dat shinji een idioot isquote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Is hij niet.
Nou ja, alle personages zijn gemaakt om psychologische problemen in te stoppen. Dus je kunt ook niet verwachten dat ze heel normaal zijn vind ik
Als je zegt dat robin een idioot is, lok je hem ook wel uit de tent.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hoe lok je robin in je topics, zeg dat shinji een idioot is![]()
Dat weet ik niet hoor. Volgens mij hoort hij dat wel vaker.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je zegt dat robin een idioot is, lok je hem ook wel uit de tent.
Misschien dat hij eindelijk 'volwassen' geworden is.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Volgens mij hoort hij dat wel vaker.
Hij heeft wel een interessant topic geopend. Even nadenken over zijn vraag hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien dat hij eindelijk 'volwassen' geworden is.
Ik heb wel een paar skypenamen, maar die nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef Kyubey het volgende:
Wie heeft hier Skype?
Echt, wat een Chuunibyoufans. DarkFlameMaster, MoriSummer, DekomoriSummer, MoriWinter, blackraisondetre, allemaal al bezet
jaquote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef Kyubey het volgende:
Wie heeft hier Skype?
Echt, wat een Chuunibyoufans. DarkFlameMaster, MoriSummer, DekomoriSummer, MoriWinter, blackraisondetre, allemaal al bezet
Waar is je UIquote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja man vooral de Dekomoriismaiwafu
[ afbeelding ]
DAT KROONTJEquote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja man vooral de Dekomoriismaiwafu
[ afbeelding ]
Humor is goed te doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatste tijd vermijd ik series die mij ook maar enigszins down kunnen maken. Dus moeshitgoodness voert de boventoon.
Je kunt ook proberen 's nachts te slapenquote:Op vrijdag 23 november 2012 07:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Konichiwa*
Heb hele nacht Might and Magic: Clash of Heroes gespeeld(7 uurtjes)
* Blue_Panther_Ninja was gisteren om 13:30 wakker en heeft sindsdien niet geslapen
*energiedrank drinken en luisteren *
@TT: Asuka van Evangelion?
Kan niet,woensdag en gisteren ben ik om 03:30-04:30 naar bed gegaan,maar om 13:15-13:30 wakker!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen 's nachts te slapen
DAC meme?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
jaaan jakajanjakajanjanjakajanajan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot ~22:30![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*na 28 uur(!vanaf 13:30!donderdag 22e November!) non-stop wakker zijn/su thon ,even dutje doen*![]()
![]()
Het is de 1ste keer ooit(sinds ik op 2 januari 2005 met su thon begon),dat ik niet eens ging uitrusten(4/5/6 uurtjes in bed liggen).
Wat is het resultaat van dit schema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot ~22:30![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin nieuwe trailer is uit!!111!11@!3w2!1112![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
wordt nu wachten op een camrip met subs of bru rayquote:
Geniet van je schijt kwaliteit met achtergrond geluiden en mensen die voor het beeld lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wordt nu wachten op een camrip met subs of bru ray
Ze had toch een ooglapjequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin nieuwe trailer is uit!!111!11@!3w2!1112![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht ook netjes op de blurayquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geniet van je schijt kwaliteit met achtergrond geluiden en mensen die voor het beeld lopen.[ afbeelding ]
Pfff, geen diehard ebangeeeerrrrrion fan dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wacht ook netjes op de bluray
Over wie heeft u het.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Kyubey het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet waarom ze die haarclipjes hebben.
Iedereen met psychische problemen wordt hiermee gebrandmerkt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In EVA hebben ze soms van die rare haarklipjes op hun hoofden.
Aha.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen met psychische problemen wordt hiermee gebrandmerkt.
Uhhhquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misato heeft dan ook geen problemen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Kyubey het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet waarom ze die haarclipjes hebben.
Dat is een interface headset die hebben ze niet nodig als ze met een plug suit de eva's in gaan en als ze zonder plugsuit erin zouden gaan dan moeten ze die interface headset op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In EVA hebben ze soms van die rare haarklipjes op hun hoofden.
Bohh.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Dat is een interface headset die hebben ze niet nodig als ze met een plug suit de eva's in gaan en als ze zonder plugsuit erin zouden gaan dan moeten ze die interface headset op.
die haarklip die asuka gebruikt is ene nerv clip die zorgt ervoor dat het zenuwstelsel zich synchroniseert met de eva's
[ afbeelding ]
Geen idee, zou te maken kunnen hebben met optimale sychronisatie en prestaties denk ik,maar shinji is een bakaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Maar waarom dit?
[ afbeelding ]
Ze heeft nog gewoon haarclipjes in.
[ afbeelding ]
Shinji ook.
Als ik je MAL zo bekijk, kun je Great Teacher Onizuka en Beelzebub best hebben, ookal zijn het geen moesquote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatste tijd vermijd ik series die mij ook maar enigszins down kunnen maken. Dus moeshitgoodness voert de boventoon.
Even kijken waar mijn hengel ligt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik je MAL zo bekijk, kun je Great Teacher Onizuka en Beelzebub best hebben, ookal zijn het geen moes
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is de tekst zwart of blauw? aangezien het bij mij steeds veranderd![]()
http://myanimelist.net/animelist/pagman
1990 belde ze willen hun emo gif terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Links zijn blauw. Zwart om aan te geven dat je er al bent geweest. Zijn we terug in 1998?
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
1990 belde ze willen hun emo gif terug
Dat ik veel moet slapenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is het resultaat van dit schema?
Mijn ogen doen pijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is de tekst zwart of blauw? aangezien het bij mij steeds veranderd![]()
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Zometeen maar weer eens lekker de dekens in rollenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat ik veel moet slapen
*hoi*
Nou neequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zometeen maar weer eens lekker de dekens in rollen
[ afbeelding ]
Brrr koude benenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zometeen maar weer eens lekker de dekens in rollen
[ afbeelding ]
Daar slaap ik bijna 4.5 maanden meequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kslaap wel in een slaapzak
[ afbeelding ]
Gore en zo,zie je niet zo vaak in animes!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
BTOOOM!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziekquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BTOOOM! is fucking vet. 'nuff said.
Beetje offtopic, maar wel leuk:
Maurice moet nieuwe schoenen kopen en dat gaat als volgt;
*loopt binnen bij Coach en ziet een paar vette schoenen*
Maurice: heb je deze ook nog in een grotere maat dan 44?
Medewerker: *kijkt verbaasd* GROTER dan 44? Hoe groot precies?
Maurice: ehm, wat is de grootste maat die je hebt?
Medewerker: maatje 45 half.
Maurice: nee dat gaat het niet worden, ik heb minstens 47 nodig.
Medewerker: O_O ..
En bedankt hequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ziek
HaJee is een baas![]()
[ afbeelding ]
Hoe lang ben je dan? 2m+ ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
ik ben gister ook bij coach geweestquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh ik dacht dat hij naar zijn voetbalcoach gingquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik ben gister ook bij coach geweest
nee wacht op 720 op zijn minstquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:46 schreef Arashimashou het volgende:
Hadena subs, 360p.
Maar zolang het oniai is,
is het oke.
Nu nog sao.
Ik kan heel wat hebben. 240p had ik ook nog geen last van gehad. Een camrip zou misschien te veel zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee wacht op 720 op zijn minst
Gun Gale (of hoe het ook heten mag) klinkt anders behoorlijk slecht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste komt de volgende soa ark snel
Niet in dit seizoen iig. Kijk maar lekker verder naar de gloppende imouto-elfjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste komt de volgende soa ark snel
glop glop watching da semen popquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet in dit seizoen iig. Kijk maar lekker verder naar de gloppende imouto-elfjes
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gun Gale (of hoe het ook heten mag) klinkt anders behoorlijk slecht.
Holy shit.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
glop glop watching da semen pop
[..]
[ afbeelding ]
Hmm..quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
EVA trailer bevat volgens mij dezelfde beelden als de serie en vorige films. Zal wel aan mij liggen dat ik het niet vernieuwend vind.
Proof me wrong.
720P lijkt me veel beterquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:46 schreef Arashimashou het volgende:
Hadena subs, 360p.
Maar zolang het oniai is,
is het oke.
Nu nog sao.
Maar dat is/was er nog nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
720P lijkt me veel beter
Gewoon ff wachtenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar dat is/was er nog niet
Welke contest?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik had moeten wachten op de oniai swimsuit contest?
Neen neen neen.
Wie er het mooiste halfnaakt uitziet. Behalve Arisa.... of hoe supermoeloli ook heten mag. Die kreeg zon badpak aan van school....quote:
pics?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie er het mooiste halfnaakt uitziet. Behalve Arisa.... of hoe supermoeloli ook heten mag. Die kreeg zon badpak aan van school....
Nee, gewoon downloaden. Onian 8quote:
Gele? Anastasia?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar swimsuit contest wat!!1!!!!! gele onii is de beste grgr
over loli's gesproken mijn loli mmorpg subscription is verlopen![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, gewoon downloaden. Onian 8
[..]
Gele? Anastasia?
Whut??quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar swimsuit contest wat!!1!!!!! gele onii is de beste grgr
over loli's gesproken mijn loli mmorpg subscription is verlopen![]()
[ afbeelding ]
Tera onlinequote:
maakte ze nog Kyuu geluidjes?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die zorgde ervoor dat superloli badpak ging dragen.
Ze maakte best veel kyuun geluidjes ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tera online
[..]
Deed maakte ze nog Kyuu geluidjes?
[ afbeelding ]
Loli MMORPG?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tera online
[..]
Deed maakte ze nog Kyuu geluidjes?
[ afbeelding ]
Mwah loli, het komt omdat 1 van de rassen genaamd elena op loli's lijkt het is geen japanse mmorpg maar door een koreaanse studio ontwikkelt en is aardig populair momenteel.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze maakte best veel kyuun geluidjes ja.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze maakte best veel kyuun geluidjes ja.
Koreaanse MMO zijn heel populairquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mwah loli, het komt omdat 1 van de rassen genaamd elena op loli's lijkt het is geen japanse mmorpg maar door een koreaanse studio ontwikkelt en is aardig populair momenteel.
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
tera online is best bekend in de vsquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Koreaanse MMO zijn heel populair
Als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tera online is best bekend in de vs
Wat mmorpg's betreft is er geen volk angstaanjagender dan de Koreanen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat
StarCraft 2quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat mmorpg's betreft is er geen volk angstaanjagender dan de Koreanen.
Eigenlijk geldt dat wel voor zo'n beetje elk spel
ROSE Onlinequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat mmorpg's betreft is er geen volk angstaanjagender dan de Koreanen.
Eigenlijk geldt dat wel voor zo'n beetje elk spel
Genoeg over Koreanen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die koreanen rollen hartstikke snel kan het zelf geneens bij houden zo nu en dan.
oke, toch denk ik al waaormquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Genoeg over Koreanen.vraag niet waarom
Waar dat topic verwijderd werd na het beruchte Ritsu-plaatjequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is dat niet van dat forum waar ze Azusa niet zo leuk vonden?
Berucht?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waar dat topic verwijderd werd na het beruchte Ritsu-plaatje
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Berucht?Wie deed dat? Wat voor plaatje? post?
heuj dat gifje ken ik die heb ik in mijn k-on folder staanquote:
Die laatste wtfquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heuj dat gifje ken ik die heb ik in mijn k-on folder staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah daar ben ik nu ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
TENTAKELRAPE ZE GAAN HELEMAAL LOS !111111!11!!!!11![]()
Je hebt dus nooit die flash ge.... laat maar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Kyubey het volgende:
DIT IS SERIEUS HET ZIEKSTE OOIT
(mijn eerste tentaclerape)
Welkequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt dus nooit die flash ge.... laat maar.
Nou, die van teen titans (een serie die ik overigens nooit gezien heb) van zonesama is toch wel een klassieker.quote:
Asuna heeft inmiddels wel een soa denk ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
Dus SAO is een hentai?
Dus in het begin werd er veel SOA geroepen, en dat blijkt nu waar te zijn?
Nee, het valt allemaal reuze mee hoor. Maar het is zo gemeen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
Dus SAO is een hentai?
Dus in het begin werd er veel SOA geroepen, en dat blijkt nu waar te zijn?
Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het net uit nieuwsgierigheid gekeken (dat stukje). Nou.. nou.
Als je het virtueel doet krijg je geen soa's.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Asuna heeft inmiddels wel een soa denk ik
Ga je hem droppen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Kyubey het volgende:
Terwijl de tentaclerape nog niet eens voorbij is gooien ze er nog een stuk incest bij___! wat
Zolang de stekker niet in het stopcontact gaat is er geen wincest.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Kyubey het volgende:
Terwijl de tentaclerape nog niet eens voorbij is gooien ze er nog een stuk incest bij___! wat
Luister niet naar deze saaie lul.quote:
Hahahaha. Wat een analogie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang de stekker niet in het stopcontact gaat is er geen wincest.
Nee, het is te vermakelijk. Ik kijk GTST immers ook om Bing.quote:
Alleen Kirito mag Asuna gloppen. Go Kirito Go!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, het is te vermakelijk. Ik kijk GTST immers ook om Bing.
2 years of tentacles made a glopping noise as they flowed into Asuna
Helaas.... een HELE WEEK zullen we moeten wachten. Eerst Ru, G&P, Tonari, Chuuni en oniai.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste komt de volgende soa snel
[ afbeelding ]
Hoehoe, SOA met geweren en Shion. Moet zien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste komt de volgende soa snel
[ afbeelding ]
Eigenlijk wil ik gewoon dat het hierna stopt: Asuna, Kirito en Yui leven nog lang en gelukkig en iedereen is voor altijd blij, behalve die viezerts. Die worden opgehangen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoehoe, SOA met geweren en Shion. Moet zien.
En die imouto danquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon dat het hierna stopt: Asuna, Kirito en Yui leven nog lang en gelukkig en iedereen is voor altijd blij, behalve die viezerts. Die worden opgehangen.
Feels good man.
Whut??quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang de stekker niet in het stopcontact gaat is er geen wincest.
Wincest loverquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat ik dat moet vertalen.
Ben je ook,hentaiquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst! Straks denken ze nog dat ik een viezerik ben
Laten we maar niet over mij hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ben heel net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Verpest nu niet de dag die nog maar 24 minuten bezig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://img826.imageshack.us/img826/3894/saotentacles.png (copy/paste deze link)quote:
Wtf ik moet nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
PervertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg me niet dat dit uit SAO komt...
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, het is te vermakelijk. Ik kijk GTST immers ook om Bing.
2 years of tentacles made a glopping noise as they flowed into Asuna
quote:Op zondag 25 november 2012 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Bij nader inzien ga ik de serie toch maar niet weer oppikken.
Sigaar op je hoofd, knakworstje in je mond.quote:
Ik las het ook al.quote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sigaar op je hoofd, knakworstje in je mond.
Meerderheid wil DNA alle Nederlanders in databank
I don't want to live on this planet in this country anymore.
en aan hoeveel mensen hebben ze dit gevraagdquote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sigaar op je hoofd, knakworstje in je mond.
Meerderheid wil DNA alle Nederlanders in databank
I don't want to live on this planet in this country anymore.
Het onderzoek kan best valide en betrouwbaar zonder de vraag aan 16 miljoen mensen voor te leggen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en aan hoeveel mensen hebben ze dit gevraagdzowiezo niet aan alle 16,5 miljoen inwoners
quote:Op zondag 25 november 2012 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en aan hoeveel mensen hebben ze dit gevraagdzowiezo niet aan alle 16,5 miljoen inwoners
quote:O geile herberg , en jullie stamgasten,
Bij de negende zuil vanaf de broers met de vilten mutsen.
Menen jullie dat voor jullie als enige pikken zijn,
Dat het jullie alleen vrij staat, alwat er aan meisjes is
plat te neuken en de anderen las stinkende bokken te beschouwen?
Menen jullie soms dat ik, omdat jullie tam op een rij zitten
Met 200, niet zal durven tegelijkertijd 100 wachtenden te swaffelen?
Denk dit maar, want ik zal de gevel van het hele café beschilderen
Met de pikken van jullie. Want het meisje die is weggevlucht voor mijn liefde,
Door mij zo zeer bemind als nog nooit iemand bemind zal worden
Voor wie door mij vele oorlogen zijn gevoerd,
die zit daar. Jullie beminnen haar allemaal als rijke chique heren,
maar in de werkelijkheid zijn jullie allen zielenpoten,
zich in steegjes ophoudende echtbrekers; jij daar, als enige van die
mensen met lang haar, jij zoon van het konijnrijke Spanje,
die één schaduwrijke baard goed maakt, en z’n gebit poetst met Spaanse urine.
quote:Op zondag 25 november 2012 13:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat heb je nou aan een uitgestorven taal
Godver je herinnert me aan iets.quote:Op zondag 25 november 2012 13:03 schreef Kyubey het volgende:
Wat moet ik nu weer voor Latijn vertalen![]()
[..]
Vertel.quote:Op zondag 25 november 2012 13:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Godver je herinnert me aan iets.
Geluid dat uit mijn mond kwam:quote:
dat klinkt niet goedquote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geluid dat uit mijn mond kwam:
GGGGGGHSLSHJGLILKKLLKLKLKJLKJGIOOEOEOEOEOEOEGLKDKSLSSSSSSSSSSSSSSSSSHKSKGGSSSSSSSSSH
Panzer rollen in Afrika vor...jaaa dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 15:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dat klinkt niet goed
zou wat zijn als ze volgend seizoen naar afrika gaan.
[ afbeelding ]
krijg je wel epische tank battles.quote:Op zondag 25 november 2012 15:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Panzer rollen in Afrika vor...jaaa dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel wat winderig ja.
quote:Op zondag 25 november 2012 16:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]grammar sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel wat winderig ja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Noem het zoals je wilt, maar mensen zullen je beoordelen op dit soort fouten. Wees blij dat het nu rechtgezet is.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog minder dan een dag en danFuck yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein man. Just kill it already.quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
OH MY GOD!!
KILL IT WITH FIR-... *zet geluid uit* Hmmm, not so bad...
Je moet wel het geluid uitzetten. En een stickertje over d'r hoofd plakken. Protip.quote:Op zondag 25 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nein man. Just kill it already.
Alsof er mensen zijn die niet om haar borsten kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
OH MY GOD!!
Losse wandelende borsten vind ik best vies.quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je moet wel het geluid uitzetten. En een stickertje over d'r hoofd plakken. Protip.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die niet om haar borsten kijken
Nee hoor, maar dat heeft ze zelf natuurlijk ook doorquote:
Als ze helemaaaaal plat was geweest had ze ook wel fans gehad hoorquote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat heeft ze zelf natuurlijk ook door
Als ze plat was geweest had iedereen haar uitgekotst. Haar cupmaat voorkomt dat.
SPOILER: ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Kyubey het volgende:
Psycho Pass is zo fucking vetIk moet het nog steeds zien. Probeer nu K 07 te schrijven, maar weinig inspiratie. Hopelijk lukt het mij deze week wel om bij te komen voordat het donderdag is... Socialigheden ook altijd!SPOILER: ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: overigens wel ultiem goede schrijfmuzak gevonden!
Zo zijn er nog wel meer homework editions van Nujabestracks!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: overigens wel ultiem goede schrijfmuzak gevonden!
Zo zijn er nog wel meer homework editions van Nujabestracks!![]()
Ja. I know.quote:
quote:
Oeh..quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
OH MY GOD!!
Da's toevallig, ik was je slechts een uur voorquote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Volledige opening van Psycho pass gaat SowieSo op mijn mobiel![]()
en het einde is ook volledig is alleen de radio versie![]()
Nog niet gekeken eerlijk gezegd. Met K en Kaibutsu-kun loop ik ook al achter. Chuuni, SOA en PP zijn de enige waar ik nog naar uitkijk.quote:
G&P mist in dit lijstje.quote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nog niet gekeken eerlijk gezegd. Met K en Kaibutsu-kun loop ik ook al achter. Chuuni, SOA en PP zijn de enige waar ik nog naar uitkijk.
meen je datquote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik was je slechts een uur voor
quote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Halo vier is epiek. Nou... het epos zuigt en verrekt de hele serie maar de MP is tè verslavend en met de ---voor mij-- nieuwe youtube-applicatie hoef ik zelfs niet meer voor mijn wekelijkse animu van mijn x-doos afscheid te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
Mja, ga maar lekker op consoles spelen.Geen fatsoenlijke PC hebben en alle consolesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, nee, neequote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Shermans
Ach, wie hou ik voor de gek. Uiteindelijk ga je zelfs van de Sherman houden
Ik heb nooit gezegd dat Amerikaanse tanks het ooit kunnen opboksen tegen DUITSERS, of het nou in kracht of stijl is.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, nee, nee
Duitsland heeft de beste tanklader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik had zo'n console kunnen kopen. Maar voor dat geld liever een grafische kaartquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke PC hebben en alle consoles
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie wallpaper.quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo windows is helemaal aangepast
[ afbeelding ]
Ik heb maar 1 Rei wallpaper en ik wou geen chuuniquote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie wallpaper.
Sowieso voor mij geen animewallpapers meer.quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Rei wallpaper en ik wou geen chuuni
Commerciequote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso voor mij geen animewallpapers meer.
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem Coca Cola-aandeelhouder gr gr.quote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commercie![]()
[ afbeelding ]
Neem deze.
Sublime!quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
Verraaier!quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf me eerlijk gezegd wel ergeren aan clichés in anime.
Waar ik bang voor ben is dat ik af en toe nog een goede animefilm kijk of een legendarische serie, maar dat ik er voor de rest nu wel op ben uitgekeken.
Watquote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
quote:
Bahquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commercie![]()
[ afbeelding ]
Neem deze.
Heb chuuni op windhoos en chuuni/niks op fed.quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weebo's! Ik heb gewoon een van Windows' standaard behangetjes: een waterval met bloemetjes vol met allerlei rommelige icoontjes die niet op een bureaublad thuishoren.
DIT KAN NIET WAAR ZIJN DIT ACCEPTEREN WE NIETquote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf me eerlijk gezegd wel ergeren aan clichés in anime.
Waar ik bang voor ben is dat ik af en toe nog een goede animefilm kijk of een legendarische serie, maar dat ik er voor de rest nu wel op ben uitgekeken.
Hehe, jij snapt het.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, jij snapt het.
Voor Java gebruik ik wel gewoon een IDE. Toch wel makkelijk om gelijk te compilen en te debuggen.
Voor webtalen vind ik Sublime wel ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]And so it begins, the greatest shitstorm of our time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor mij eens, dit gevecht is al hoe oud? 30 jaar?
Maar wat zie ik? Een chat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 25 november 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wa's met hem dan?quote:Op maandag 26 november 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens moet Robin echt wel weer terugkomen. Of het nu met series als K-ON is of met Evangelion. We will not lose him
quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Sublime!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |