Wincest loverquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat ik dat moet vertalen.
Ben je ook,hentaiquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst! Straks denken ze nog dat ik een viezerik ben
Laten we maar niet over mij hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ben heel net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Kyubey het volgende:
Verpest nu niet de dag die nog maar 24 minuten bezig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://img826.imageshack.us/img826/3894/saotentacles.png (copy/paste deze link)quote:
Wtf ik moet nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
PervertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg me niet dat dit uit SAO komt...
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, het is te vermakelijk. Ik kijk GTST immers ook om Bing.
2 years of tentacles made a glopping noise as they flowed into Asuna
quote:Op zondag 25 november 2012 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Bij nader inzien ga ik de serie toch maar niet weer oppikken.
Sigaar op je hoofd, knakworstje in je mond.quote:
Ik las het ook al.quote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sigaar op je hoofd, knakworstje in je mond.
Meerderheid wil DNA alle Nederlanders in databank
I don't want to live on this planet in this country anymore.
en aan hoeveel mensen hebben ze dit gevraagdquote:Op zondag 25 november 2012 11:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sigaar op je hoofd, knakworstje in je mond.
Meerderheid wil DNA alle Nederlanders in databank
I don't want to live on this planet in this country anymore.
Het onderzoek kan best valide en betrouwbaar zonder de vraag aan 16 miljoen mensen voor te leggen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en aan hoeveel mensen hebben ze dit gevraagdzowiezo niet aan alle 16,5 miljoen inwoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |