Nein man. Just kill it already.quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
OH MY GOD!!
KILL IT WITH FIR-... *zet geluid uit* Hmmm, not so bad...
Je moet wel het geluid uitzetten. En een stickertje over d'r hoofd plakken. Protip.quote:Op zondag 25 november 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nein man. Just kill it already.
Alsof er mensen zijn die niet om haar borsten kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
OH MY GOD!!
Losse wandelende borsten vind ik best vies.quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je moet wel het geluid uitzetten. En een stickertje over d'r hoofd plakken. Protip.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die niet om haar borsten kijken
Nee hoor, maar dat heeft ze zelf natuurlijk ook doorquote:
Als ze helemaaaaal plat was geweest had ze ook wel fans gehad hoorquote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat heeft ze zelf natuurlijk ook door
Als ze plat was geweest had iedereen haar uitgekotst. Haar cupmaat voorkomt dat.
SPOILER: ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:03 schreef Kyubey het volgende:
Psycho Pass is zo fucking vetIk moet het nog steeds zien. Probeer nu K 07 te schrijven, maar weinig inspiratie. Hopelijk lukt het mij deze week wel om bij te komen voordat het donderdag is... Socialigheden ook altijd!SPOILER: ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: overigens wel ultiem goede schrijfmuzak gevonden!
Zo zijn er nog wel meer homework editions van Nujabestracks!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: overigens wel ultiem goede schrijfmuzak gevonden!
Zo zijn er nog wel meer homework editions van Nujabestracks!![]()
Ja. I know.quote:
quote:
Oeh..quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef .Cake. het volgende:
OH MY GOD!!
Da's toevallig, ik was je slechts een uur voorquote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Volledige opening van Psycho pass gaat SowieSo op mijn mobiel![]()
en het einde is ook volledig is alleen de radio versie![]()
Nog niet gekeken eerlijk gezegd. Met K en Kaibutsu-kun loop ik ook al achter. Chuuni, SOA en PP zijn de enige waar ik nog naar uitkijk.quote:
G&P mist in dit lijstje.quote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nog niet gekeken eerlijk gezegd. Met K en Kaibutsu-kun loop ik ook al achter. Chuuni, SOA en PP zijn de enige waar ik nog naar uitkijk.
meen je datquote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik was je slechts een uur voor
quote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Halo vier is epiek. Nou... het epos zuigt en verrekt de hele serie maar de MP is t verslavend en met de ---voor mij-- nieuwe youtube-applicatie hoef ik zelfs niet meer voor mijn wekelijkse animu van mijn x-doos afscheid te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
Mja, ga maar lekker op consoles spelen.Geen fatsoenlijke PC hebben en alle consolesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, nee, neequote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Shermans
Ach, wie hou ik voor de gek. Uiteindelijk ga je zelfs van de Sherman houden
Ik heb nooit gezegd dat Amerikaanse tanks het ooit kunnen opboksen tegen DUITSERS, of het nou in kracht of stijl is.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, nee, nee
Duitsland heeft de beste tanklader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik had zo'n console kunnen kopen. Maar voor dat geld liever een grafische kaartquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke PC hebben en alle consoles
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie wallpaper.quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo windows is helemaal aangepast
[ afbeelding ]
Ik heb maar 1 Rei wallpaper en ik wou geen chuuniquote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie wallpaper.
Sowieso voor mij geen animewallpapers meer.quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Rei wallpaper en ik wou geen chuuni
Commerciequote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso voor mij geen animewallpapers meer.
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem Coca Cola-aandeelhouder gr gr.quote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commercie![]()
[ afbeelding ]
Neem deze.
Sublime!quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
Verraaier!quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf me eerlijk gezegd wel ergeren aan clichs in anime.
Waar ik bang voor ben is dat ik af en toe nog een goede animefilm kijk of een legendarische serie, maar dat ik er voor de rest nu wel op ben uitgekeken.
Watquote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
quote:
Bahquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commercie![]()
[ afbeelding ]
Neem deze.
Heb chuuni op windhoos en chuuni/niks op fed.quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weebo's! Ik heb gewoon een van Windows' standaard behangetjes: een waterval met bloemetjes vol met allerlei rommelige icoontjes die niet op een bureaublad thuishoren.
DIT KAN NIET WAAR ZIJN DIT ACCEPTEREN WE NIETquote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf me eerlijk gezegd wel ergeren aan clichs in anime.
Waar ik bang voor ben is dat ik af en toe nog een goede animefilm kijk of een legendarische serie, maar dat ik er voor de rest nu wel op ben uitgekeken.
Hehe, jij snapt het.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, jij snapt het.
Voor Java gebruik ik wel gewoon een IDE. Toch wel makkelijk om gelijk te compilen en te debuggen.
Voor webtalen vind ik Sublime wel ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]And so it begins, the greatest shitstorm of our time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor mij eens, dit gevecht is al hoe oud? 30 jaar?
Maar wat zie ik? Een chat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 25 november 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wa's met hem dan?quote:Op maandag 26 november 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens moet Robin echt wel weer terugkomen. Of het nu met series als K-ON is of met Evangelion. We will not lose him
quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Sublime!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |