Sowieso voor mij geen animewallpapers meer.quote:Op zondag 25 november 2012 22:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Rei wallpaper en ik wou geen chuuni
Commerciequote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso voor mij geen animewallpapers meer.
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem Coca Cola-aandeelhouder gr gr.quote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commercie![]()
[ afbeelding ]
Neem deze.
Sublime!quote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
Verraaier!quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf me eerlijk gezegd wel ergeren aan clichés in anime.
Waar ik bang voor ben is dat ik af en toe nog een goede animefilm kijk of een legendarische serie, maar dat ik er voor de rest nu wel op ben uitgekeken.
Watquote:Op zondag 25 november 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn desktop:
[ afbeelding ]
quote:
Bahquote:Op zondag 25 november 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Commercie![]()
[ afbeelding ]
Neem deze.
Heb chuuni op windhoos en chuuni/niks op fed.quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weebo's! Ik heb gewoon een van Windows' standaard behangetjes: een waterval met bloemetjes vol met allerlei rommelige icoontjes die niet op een bureaublad thuishoren.
DIT KAN NIET WAAR ZIJN DIT ACCEPTEREN WE NIETquote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf me eerlijk gezegd wel ergeren aan clichés in anime.
Waar ik bang voor ben is dat ik af en toe nog een goede animefilm kijk of een legendarische serie, maar dat ik er voor de rest nu wel op ben uitgekeken.
Hehe, jij snapt het.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe, jij snapt het.
Voor Java gebruik ik wel gewoon een IDE. Toch wel makkelijk om gelijk te compilen en te debuggen.
Voor webtalen vind ik Sublime wel ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]And so it begins, the greatest shitstorm of our time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor mij eens, dit gevecht is al hoe oud? 30 jaar?
Maar wat zie ik? Een chat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 25 november 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wa's met hem dan?quote:Op maandag 26 november 2012 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens moet Robin echt wel weer terugkomen. Of het nu met series als K-ON is of met Evangelion. We will not lose him
quote:Op zondag 25 november 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Sublime!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |