Da's toevallig, ik was je slechts een uur voorquote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Volledige opening van Psycho pass gaat SowieSo op mijn mobiel![]()
en het einde is ook volledig is alleen de radio versie![]()
Nog niet gekeken eerlijk gezegd. Met K en Kaibutsu-kun loop ik ook al achter. Chuuni, SOA en PP zijn de enige waar ik nog naar uitkijk.quote:
G&P mist in dit lijstje.quote:Op zondag 25 november 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nog niet gekeken eerlijk gezegd. Met K en Kaibutsu-kun loop ik ook al achter. Chuuni, SOA en PP zijn de enige waar ik nog naar uitkijk.
meen je datquote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik was je slechts een uur voor
quote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Halo vier is epiek. Nou... het epos zuigt en verrekt de hele serie maar de MP is t verslavend en met de ---voor mij-- nieuwe youtube-applicatie hoef ik zelfs niet meer voor mijn wekelijkse animu van mijn x-doos afscheid te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
Mja, ga maar lekker op consoles spelen.Geen fatsoenlijke PC hebben en alle consolesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, nee, neequote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Shermans
Ach, wie hou ik voor de gek. Uiteindelijk ga je zelfs van de Sherman houden
Ik heb nooit gezegd dat Amerikaanse tanks het ooit kunnen opboksen tegen DUITSERS, of het nou in kracht of stijl is.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, nee, nee
Duitsland heeft de beste tanklader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik had zo'n console kunnen kopen. Maar voor dat geld liever een grafische kaartquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke PC hebben en alle consoles
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie wallpaper.quote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo windows is helemaal aangepast
[ afbeelding ]
Ik heb maar 1 Rei wallpaper en ik wou geen chuuniquote:Op zondag 25 november 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het geen mooie wallpaper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |