DAC meme?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
jaaan jakajanjakajanjanjakajanajan

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot ~22:30

quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*na 28 uur(!vanaf 13:30!donderdag 22e November!) non-stop wakker zijn/su thon ,even dutje doen*

Het is de 1ste keer ooit(sinds ik op 2 januari 2005 met su thon begon),dat ik niet eens ging uitrusten(4/5/6 uurtjes in bed liggen).
Wat is het resultaat van dit schema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot ~22:30

quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin nieuwe trailer is uit!!111!11@!3w2!1112

[ afbeelding ]

quote:

wordt nu wachten op een camrip met subs of bru rayquote:

Geniet van je schijt kwaliteit met achtergrond geluiden en mensen die voor het beeld lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wordt nu wachten op een camrip met subs of bru ray

Ze had toch een ooglapjequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin nieuwe trailer is uit!!111!11@!3w2!1112

[ afbeelding ]

Ik wacht ook netjes op de blurayquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geniet van je schijt kwaliteit met achtergrond geluiden en mensen die voor het beeld lopen.[ afbeelding ]

Pfff, geen diehard ebangeeeerrrrrion fan dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wacht ook netjes op de bluray

Over wie heeft u het.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Kyubey het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet waarom ze die haarclipjes hebben.

Iedereen met psychische problemen wordt hiermee gebrandmerkt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In EVA hebben ze soms van die rare haarklipjes op hun hoofden.

Aha.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Iedereen met psychische problemen wordt hiermee gebrandmerkt.

Uhhhquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misato heeft dan ook geen problemen.

quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Kyubey het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet waarom ze die haarclipjes hebben.
Dat is een interface headset die hebben ze niet nodig als ze met een plug suit de eva's in gaan en als ze zonder plugsuit erin zouden gaan dan moeten ze die interface headset op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In EVA hebben ze soms van die rare haarklipjes op hun hoofden.

Bohh.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Dat is een interface headset die hebben ze niet nodig als ze met een plug suit de eva's in gaan en als ze zonder plugsuit erin zouden gaan dan moeten ze die interface headset op.
die haarklip die asuka gebruikt is ene nerv clip die zorgt ervoor dat het zenuwstelsel zich synchroniseert met de eva's
[ afbeelding ]

Geen idee, zou te maken kunnen hebben met optimale sychronisatie en prestaties denk ik,maar shinji is een bakaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bohh.
Maar waarom dit?
[ afbeelding ]
Ze heeft nog gewoon haarclipjes in.
[ afbeelding ]
Shinji ook.

Als ik je MAL zo bekijk, kun je Great Teacher Onizuka en Beelzebub best hebben, ookal zijn het geen moesquote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laatste tijd vermijd ik series die mij ook maar enigszins down kunnen maken. Dus moeshitgoodness voert de boventoon.

Even kijken waar mijn hengel ligt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik je MAL zo bekijk, kun je Great Teacher Onizuka en Beelzebub best hebben, ookal zijn het geen moes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |