Nou, die van teen titans (een serie die ik overigens nooit gezien heb) van zonesama is toch wel een klassieker.quote:
Asuna heeft inmiddels wel een soa denk ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
Dus SAO is een hentai?
Dus in het begin werd er veel SOA geroepen, en dat blijkt nu waar te zijn?
Nee, het valt allemaal reuze mee hoor. Maar het is zo gemeen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
Dus SAO is een hentai?
Dus in het begin werd er veel SOA geroepen, en dat blijkt nu waar te zijn?
Valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het net uit nieuwsgierigheid gekeken (dat stukje). Nou.. nou.
Als je het virtueel doet krijg je geen soa's.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Asuna heeft inmiddels wel een soa denk ik
Ga je hem droppen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Kyubey het volgende:
Terwijl de tentaclerape nog niet eens voorbij is gooien ze er nog een stuk incest bij___! wat
Zolang de stekker niet in het stopcontact gaat is er geen wincest.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef Kyubey het volgende:
Terwijl de tentaclerape nog niet eens voorbij is gooien ze er nog een stuk incest bij___! wat
Luister niet naar deze saaie lul.quote:
Hahahaha. Wat een analogie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang de stekker niet in het stopcontact gaat is er geen wincest.
Nee, het is te vermakelijk. Ik kijk GTST immers ook om Bing.quote:
Alleen Kirito mag Asuna gloppen. Go Kirito Go!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, het is te vermakelijk. Ik kijk GTST immers ook om Bing.
2 years of tentacles made a glopping noise as they flowed into Asuna
Helaas.... een HELE WEEK zullen we moeten wachten. Eerst Ru, G&P, Tonari, Chuuni en oniai.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste komt de volgende soa snel
[ afbeelding ]
Hoehoe, SOA met geweren en Shion. Moet zien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste komt de volgende soa snel
[ afbeelding ]
Eigenlijk wil ik gewoon dat het hierna stopt: Asuna, Kirito en Yui leven nog lang en gelukkig en iedereen is voor altijd blij, behalve die viezerts. Die worden opgehangen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoehoe, SOA met geweren en Shion. Moet zien.
En die imouto danquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon dat het hierna stopt: Asuna, Kirito en Yui leven nog lang en gelukkig en iedereen is voor altijd blij, behalve die viezerts. Die worden opgehangen.
Feels good man.
Whut??quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang de stekker niet in het stopcontact gaat is er geen wincest.
Wincest loverquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat ik dat moet vertalen.
Ben je ook,hentaiquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst! Straks denken ze nog dat ik een viezerik ben
Laten we maar niet over mij hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ben heel net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |