SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Weet ik, en het ergste is dat het vast nog wel zo isquote:Omdat het kan!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Iemand loopt 8 maanden achter mij aan maar ik wil niks meer met die persoon te maken hebben vanwege leugens en respectloos gedrag. Nu verkondigt 'ie doodleuk aan tegen mensen dat ik boos ben op hem omdat ik het gevoel heb dat ik ben afgewezen door hem? Terwijl ik daadwerkelijk wel 3 dagen lang heb gezegd waar ik boos om ben; dus leugens en respectloos gedrag.
Wat the fuck is dit?![]()
Hij kan het niet hebben dat ie is afgewezen. Niet stoer tov z'n vriendjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef Ziba het volgende:
Iemand loopt 8 maanden achter mij aan maar ik wil niks meer met die persoon te maken hebben vanwege leugens en respectloos gedrag. Nu verkondigt 'ie doodleuk aan tegen mensen dat ik boos ben op hem omdat ik het gevoel heb dat ik ben afgewezen door hem? Terwijl ik daadwerkelijk wel 3 dagen lang heb gezegd waar ik boos om ben; dus leugens en respectloos gedrag.
Wat the fuck is dit?
Gewoon duidelijk zijn naar anderen als je er wat over hoort. En verder tja, sukkel is het![]()
![]()
Gewoon ene oor in en andere oor uit.
Adem in, adem uit en klaar en verder niet meer mee bezig houden.![]()
![]()
Ik sta perplex. Echt waar. Drie dagen lang heb ik lopen zeiken over hoe en wat, wil hij het goed maken en blabla, wil ik gewoon dat het echt over is en zegt hij zoiets. Ik heb het gevoel afgewezen te zijn. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kan het niet hebben dat ie is afgewezen. Niet stoer tov z'n vriendjes.
Gewoon duidelijk zijn naar anderen als je er wat over hoort. En verder tja, sukkel is het![]()
En dan zeker niks mee doenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie je nummer wel tegemoet in mijn pm box dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Cue_ even dm snel. Er is lichte paniek in de tent
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik kan je niet geruststellen helaasquote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ even dm snel. Er is lichte paniek in de tent![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En zal ik het goedmaken met een diablo3 date?
Dan kan ik weg uit dit topic.![]()
![]()
Ziba.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef Ziba het volgende:
Wat the fuck is dit?Ik heb je gemist hoor.
Gekrenkte trots.
Stoer doen voor vrienden. "echt niet door mijn leugens, ik heb haar afgewezen en nu komt de vrouwelijke wraak op me af." Meestal gebezigd door mannen die al niet veel zelfvertrouwen hebben en dat met leugens op moeten vijzelen.![]()
Oh god, precies wat ik dacht! Verkeerd gestuurd hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan je niet geruststellen helaas
Je moet het ook nooit zelf intoetsen.. gewoon de knopjes voor gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
Oh god, precies wat ik dacht! Verkeerd gestuurd haha![]()
![]()
Mur wie of wat is ZibaAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Rancune en frustratie.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zeg jij eens even wat het is. Jij bent een man.
Slotje.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Die zit er op de mobiele site nietquote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet het ook nooit zelf intoetsen.. gewoon de knopjes voor gebruiken
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziba.Ik heb je gemist hoor.
Gekrenkte trots.
Stoer doen voor vrienden. "echt niet door mijn leugens, ik heb haar afgewezen en nu komt de vrouwelijke wraak op me af." Meestal gebezigd door mannen die al niet veel zelfvertrouwen hebben en dat met leugens op moeten vijzelen.![]()
Moet wel. Ik mij afgewezen voelen.![]()
Godver.
![]()
Misschien autist ook nog als je niet inziet waar iemand nou echt boos om is al maakt degene het je al 3 dagen duidelijk op een kut manier.
![]()
Nou, omdat ik al boos ben. En het is al vervelend gestopt tussen ons dus waarom dit nou nog even flikken? Had ik nooit gedaan. Ik wilde het gewoon enigszins normaal afsluiten maarja, als dit soort dingen dan weer komen komt de kinderachtige Ziba ook weer naar bovenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij staat ie bekend om het liegen, dus waarom dat nu niet ook doen he![]()
![]()
Die is toch altijd wel aanwezig.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Ziba het volgende:
komt de kinderachtige Ziba ook weer naar boven![]()
![]()
Nee, zo is het niet gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Maar waarom je er dan 3 dagen lang moeite voor doet snap ik niet.
1 keer en daarna klaar toch.ik ben echt pissed namelijk. En hij interesseert me wel. Denk ik 't eindelijk afgesloten te hebben, krijg je weer zoiets. En ik wil gewoon dat het klaar is maar nu ben ik nog bozer.
![]()
God god wat een dramaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, omdat ik al boos ben. En het is al vervelend gestopt tussen ons dus waarom dit nou nog even flikken? Had ik nooit gedaan. Ik wilde het gewoon enigszins normaal afsluiten maarja, als dit soort dingen dan weer komen komt de kinderachtige Ziba ook weer naar boven
Je moe eens goed geneukt worden
Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God god wat een drama
Je moe eens goed geneukt worden
Nee.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God god wat een drama
Je moe eens goed geneukt wordenDeze man.
Altijd wat over voor de medemens.![]()
![]()
Misschien lach ik hier volgende week wel om. Of als ik ouder ben.
Maar ik vind het treurig, kansloos en walgelijk. Ook als de smerigste zwerver op straat zou zeggen dat ik mij afgewezen voel door hem, had ik dat treurig gevonden.![]()
![]()
Kom kom, oudere mensen weten wat het beste is voor jequote:Is een leer momentje he! Goed oplettenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]Deze man.
Altijd wat over voor de medemens.
Ik doe het nu al als je het niet erg vindquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Ziba het volgende:
Misschien lach ik hier volgende week wel om.
Je bent gewoon een beetje down omdat je je door me afgewezen voelde. Komt wel goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Ziba het volgende:
Misschien lach ik hier volgende week wel om. Of als ik ouder ben.
Maar ik vind het treurig, kansloos en walgelijk. Ook als de smerigste zwerver op straat zou zeggen dat ik mij afgewezen voel door hem, had ik dat treurig gevonden.Ik hou je in de gaten meester.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Is een leer momentje he! Goed opletten![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje down omdat je je door me afgewezen voelde. Komt wel goed.![]()
Het is gewoon drama, Murdera. Ik heb het helemaal uitgelegd waarom, tot in den treure zelfs. En nu voel ik mij afgewezen. Misschien ben ik wel een dramaqueen en overreageer ik heel erg. Maar dit kan ik echt niet meer handelen.![]()
![]()
Nee hoor, maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon drama, Murdera. Ik heb het helemaal uitgelegd waarom, tot in den treure zelfs. En nu voel ik mij afgewezen. Misschien ben ik wel een dramaqueen en overreageer ik heel erg. Maar dit kan ik echt niet meer handelen.
Nee, ik ben gewoon echt boos nu. Is toch niet zo raar als iemand je allerlei vieze dingen flikt, liegt, blijft liegen, jou respectloos behandeld (uitschelden en weet ik veel wat), ik geen reet meer met hem te maken wil hebben en dat duidelijk maak en hij zegt dat ik mij afgewezen voel tegen mensen?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
Het is geen drama, jij maakt er zelf een soap vanTerwijl hij dus 8 maanden achter mij aanzat.
![]()
Ik geloof je best dat je echt boos bent en dat het je echt dwars zit..
Maar komop wil je altijd als een kleuter gaan stampvoeten en mokken elke keer dat iemand boehoooo huillie huillie onaardig tegen je doet? Als hij je heeft uitgescholden waarom geef jij hem nu dan aandacht en ben jij er nog mee bezig..![]()
![]()
Ok, je hebt gelijk. Nee, want niemand doet onaardig tegen mij, nooit op deze manier. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geloof je best dat je echt boos bent en dat het je echt dwars zit..
Maar komop wil je altijd als een kleuter gaan stampvoeten en mokken elke keer dat iemand boehoooo huillie huillie onaardig tegen je doet? Als hij je heeft uitgescholden waarom geef jij hem nu dan aandacht en ben jij er nog mee bezig..![]()
![]()
![]()
Dan had je ook als je 25 was geweest nog wat volwassen moeten worden.
Je kan ook je schouders ophalen en het van je af laten glijden.
Wat boeit het wat die kerel zegt, denkt of doet.![]()
![]()
Ik vind je een bloed geil lekker wijf! Laat de rest maar pratenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook als ik 25 was ofzo had ik dit walgelijk gevonden.
Maargoed, hij zegt dat dan.. nouja misschien niet leuk/ eerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon echt boos nu. Is toch niet zo raar als iemand je allerlei vieze dingen flikt, liegt, blijft liegen, jou respectloos behandeld (uitschelden en weet ik veel wat), ik geen reet meer met hem te maken wil hebben en dat duidelijk maak en hij zegt dat ik mij afgewezen voel tegen mensen?Terwijl hij dus 8 maanden achter mij aanzat.
Als mensen er iets tegen jou over zeggen, zeg je ze gewoon de waarheid. Verder neem ik aan dat die gozer het er nu ook wel bji laat. Dus ben je mooi klaar met hem![]()
![]()
Wat kan iemand zich druk maken over wat een ander over je zegt zeg
Als hij zegt dat je je afgewezen voelt, ben je toch mooi van hem af? Want hij heeft blijkbaar geen interesse meer. Heb je toch wat je wilt?
Who cares hoe dat is gegaan
Heb ik overigens ook moeten leren hoor. Mijn ex heeft aan onze hele vriendenkring lopen verkondigen dat ik vreemd ging. Iedereen geloofde dat. Ik pissig. Later viel het kwartje: Als mijn 'vrienden' zo makkelijk dingen geloven kennen ze mij blijkbaar niet en zijn ze mijn vrienden niet.![]()
![]()
Geen interesse meer omdat hij liegt dat ik mij afgewezen voel? Maar ja, ik vind gewoon dat je dat soort dingen niet moet zeggen. Sowieso moet je je mond houden over iemand als je d'r al gezeik mee hebt en het gewoon is afgesloten. En áls je dan toch wil praten, zeg dan de dingen die de realiteit zijn. Ik ben echt zeer boos. Blijkbaar moeilijk te begrijpen maar hij interesseerde mij wel als persoon, ook super lang contact mee gehad e.d. Blabla.
Nouja, logisch toch dat je dan boos bent? Vind ik. Ik vind het overigens wel getuigen van een beetje ziekigheid om zulke dingen te liegen, eigenlijk. Of ben ik nou overdreven? Als ik iemand al boos heb gemaakt/gekwetst, ga ik niet ook nog eens terwijl het over is dingen liegen.![]()
Ik heb geen idee wat jullie leeftijden zijn, maar ik gok jong.
Van beide kanten gezien. Hij doet kinderachtige dingen, jij maakt je te druk erom![]()
![]()
Och kom maar schatje. Ik bescherm je wel tegen de boze buitenwereld.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Nee, want niemand doet onaardig tegen mij, nooit op deze manier. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.![]()
![]()
![]()
19 jaar ben ik, niet zo superjong toch?Hahaha. Ik ben gewoon terecht boos.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Och kom maar schatje. Ik bescherm je wel tegen de boze buitenwereld.![]()
![]()
Wat een treurnis weer hier..You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Kan altijd ergerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een treurnis weer hier..![]()
![]()
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Ziba het volgende:
19 jaar ben ik, niet zo superjong toch?
[..]
Hahaha. Ik ben gewoon terecht boos.![]()
![]()
Oeh 19! Die zijn nog makkelijk te verleiden en naar je hand te zetten!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je bent een te makkelijk sletje en cassandra heeft al haar vrienden een reden gegeven dat ze mogelijk vreemd kan gaan. Anders denkt niet iedereen het zelfde.
Maar goed, wat maakt mijn mening nou uit?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ik was on tour met een Nederlandse band, reden te over haha. Toch nooit vreemd gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
Je bent een te makkelijk sletje en cassandra heeft al haar vrienden een reden gegeven dat ze mogelijk vreemd kan gaan. Anders denkt niet iedereen het zelfde.
Maar goed, wat maakt mijn mening nou uit?![]()
Nee, niks want jouw mening is kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
Maar goed, wat maakt mijn mening nou uit?![]()
Ontzettendquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een treurnis weer hier..C'est la vie
Precies! En nu heb ik dus meteen aangetoond dat het helemaal niet boeit wie wat zegt! Het moet je geen kut boeien!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Oja, das waar ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! En nu heb ik dus meteen aangetoond dat het helemaal niet boeit wie wat zegt! Het moet je geen kut boeien!![]()
![]()
![]()
Nee, heb er ook niet zo'n behoefte aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
![]()
Vertel eens, heloef. Heb je een meisje op het oog offfzo?C'est la vie
Er is hier een knop omgegaan niet lang geleden. Mentaliteit iets anders nu, en heb geen zin meer in versieren en ga gewoon de bloemetjes buiten zetten. En dan zien we wel verder.
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....![]()
![]()
En welke conclusie heb je getrokken dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
Er is hier een knop omgegaan niet lang geleden. Mentaliteit iets anders nu, en heb geen zin meer in versieren en ga gewoon de bloemetjes buiten zetten. En dan zien we wel verder.
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat ik niet perse een relatie moet willen, en gewoon wat losser ga wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En welke conclusie heb je getrokken dan?![]()
10-15 Jaar aanklooien is mooi geweest.![]()
Hele goede beslissing.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet perse een relatie moet willen, en gewoon wat losser ga worden![]()
10-15 Jaar aanklooien is mooi geweest.C'est la vie
Top, maar ook niet afwijzen he!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
10-15 Jaar aanklooien is mooi geweest.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
10-15 Jaar aanklooien is mooi geweest.quote:quote:![]()
Alleen als het walvissen zijn.quote:C'est la vie
zulke dingen heb ik wel vaker gelezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....
eerst zien dan geloven.![]()
Pessimisme gaat hem ook echt helpen ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zulke dingen heb ik wel vaker gelezen.
eerst zien dan geloven.
C'est la vie
Ik geloof Faxie. Maar dat is misschien omdat ik weet waar hij op doelt.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zulke dingen heb ik wel vaker gelezen.
eerst zien dan geloven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We gaan het allemaal mee maken!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hihi deze baas weet jaquote:Op woensdag 21 november 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof Faxie. Maar dat is misschien omdat ik weet waar hij op doelt.![]()
Ssst![]()
![]()
Mijn lippen zijn gesloten, dat weet je.
Ik zal het zelfs niet aan twi vertellen.
Alleen aan Loka en Rokje he?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je seks gehad ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....![]()
quote:
C'est la vie
doe dan ook geen suggestie, beetje flauw om dan niet ook b te zeggen.
maar goed, ik blijf bij eerst zien dan geloven. tussen iets zeggen en iets doen zit een groot verschil. en dat is verder niet flauw bedoeld.![]()
![]()
Er werd naar gevraagd, maar ik ga niet het lange verhaal gevenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
maar goed, ik blijf bij eerst zien dan geloven. tussen iets zeggen en iets doen zit een groot verschil. en dat is verder niet flauw bedoeld.
Punt is dat ik wat anders tegen het leven aankijk nu.![]()
er zitten ook mooie walvissen tussen.. sporadisch maar toch..quote:Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."![]()
zomaar ineens? zoiets gaat meestal niet van de ene op de andere dag heh.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd naar gevraagd, maar ik ga niet het lange verhaal geven
Punt is dat ik wat anders tegen het leven aankijk nu.![]()
![]()
Dat is toch alleen maar goedquote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd naar gevraagd, maar ik ga niet het lange verhaal geven
Punt is dat ik wat anders tegen het leven aankijk nu.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
maar goed, ik blijf bij eerst zien dan geloven. tussen iets zeggen en iets doen zit een groot verschil. en dat is verder niet flauw bedoeld.![]()
Heb al wel eens gepiekerd erover, maar bleef geremd. 't Is ook dat de 30 in zicht komt nu, en dan besef je je opeens dat je veel potentieel leuke dingen weggooit om niks eigenlijk. En dan maak je een keus.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar ineens? zoiets gaat meestal niet van de ene op de andere dag heh.![]()
Dat kan best hoor, gebeurde bij mij ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar ineens? zoiets gaat meestal niet van de ene op de andere dag heh.![]()
Serieus?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, gebeurde bij mij ook.![]()
oki. blijft staan dat er een kloof is tussen de keuze en de daad bij het woord voegen. ik geloof gewoon niet dat je dan nu ineens wel veel gaat daten en op die dates brutaler bent waardoor je ze je bed in kunt sleuren, sorry.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al wel eens gepiekerd erover, maar bleef geremd. 't Is ook dat de 30 in zicht komt nu, en dan besef je je opeens dat je veel potentieel leuke dingen weggooit om niks eigenlijk. En dan maak je een keus.![]()
Ja, ik denk dat er niet veel tijd zat tussen m'n laatst gezwelg in zelfmedelijden en het denken waarom ik het mezelf allemaal zo moeilijk maak.quote:![]()
gokje: toen je iets met myraela kreeg? zo ja, ben ik benieuwd hoe het is mochten jullie ooit uit elkaar gaan (wat ik niet hoop hoor, voor jullie).quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
![]()
Toen je neukte?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
De intentie van de dates is anders... dat scheelt behoorlijk kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. blojft staan dat er een kloof is tussen de keuze en de daad bij het woord voegen. ik geloof gewoon niet dat je dan nu ineens wel verl gaat daten en op die dates brutaler bent waardoor je ze je bed in kunt sleuren, sorry.![]()
Fijn dat relativeringsvermogenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er niet veel tijd zat tussen m'n laatst gezwelg in zelfmedelijden en het denken waarom ik het mezelf allemaal zo moeilijk maak.![]()
![]()
wat was ie eerst en nu?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
De intentie van de dates is anders... dat scheelt behoorlijk kan ik je zeggen.![]()
![]()
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al wel eens gepiekerd erover, maar bleef geremd. 't Is ook dat de 30 in zicht komt nu, en dan besef je je opeens dat je veel potentieel leuke dingen weggooit om niks eigenlijk. En dan maak je een keus.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja, ik zeg niet dat ik ineens een hosselkoning zou zijn, maar Myraela heeft inderdaad in het begin wel voor een hele andere kijk op dingen gezorgd, waardoor ik vermoedelijk in het vervolg (ondanks ongetwijfeld nog onzekerheid qua versieren) niet meer zo krampachtig op zoek zou gaan. Betekent niet dat ik heel anders en compleet vrij ben, maar op een gegeven moment is het zoals Faxie zegt: ik ben nu 30, en als ik maar vast blijf houden aan m'n denkbeelden dan kan ik me beter op blijven sluiten.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
gokje: toen je iets met myraela kreeg? zo ja, ben ik benieuwd hoe het is mochten jullie ooit uit elkaar gaan (wat ik niet hoop hoor, voor jullie).![]()
hoe minder hanen in het kippenhok hoe beterquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
en als ik maar vast blijf houden aan m'n denkbeelden dan kan ik me beter op blijven sluiten.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."![]()
Ik ga me nog 2,5 jaar opsluiten dan, totdat de 30 er aan komt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dan is toch niet je hele kijk op je leven veranderd? hooguit wat genuanceerder en constructiever ipv het passieve, maar meer zie ik er niet in eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat ik ineens een hosselkoning zou zijn, maar Myraela heeft inderdaad in het begin wel voor een hele andere kijk op dingen gezorgd, waardoor ik vermoedelijk in het vervolg (ondanks ongetwijfeld nog onzekerheid qua versieren) niet meer zo krampachtig op zoek zou gaan. Betekent niet dat ik heel anders en compleet vrij ben, maar op een gegeven moment is het zoals Faxie zegt: ik ben nu 30, en als ik maar vast blijf houden aan m'n denkbeelden dan kan ik me beter op blijven sluiten.![]()
Nouja, hele kijk op het leven klinkt wel rigoreus, dat is het natuurlijk niet. Want uiteindelijk zit ik nu ook gewoon in een 'stereotype' relatie. Maar daar zou het nooit op uit zijn gelopen als ik niet wat losser en makkelijker over dingen zou zijn gaan denken.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
dan is toch niet je hele kijk op je leven veranderd? hooguit wat genuanceerder en constructiever ipv het passieve, maar meer zie ik er niet in eigenlijk.![]()
Of je gaat nu anders denken over het leven dan hoef je geen 2,5 jaar te wachtenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga me nog 2,5 jaar opsluiten dan, totdat de 30 er aan komt.14 SHADES OF GREY
Eest was het om te zien of je een duurzame langdurige relatie met iemand zou kunnen hebben, nu is het gewoon plezier maken. Voor mij haalt dat wel wat spanning weg in ieder geval.quote:![]()
ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, hele kijk op het leven klinkt wel rigoreus, dat is het natuurlijk niet. Want uiteindelijk zit ik nu ook gewoon in een 'stereotype' relatie. Maar daar zou het nooit op uit zijn gelopen als ik niet wat losser en makkelijker over dingen zou zijn gaan denken.
nouja, we zien het bij faxie vanzelf. of niet.![]()
![]()
Dat jaquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat ik ineens een hosselkoning zou zijn, maar Myraela heeft inderdaad in het begin wel voor een hele andere kijk op dingen gezorgd, waardoor ik vermoedelijk in het vervolg (ondanks ongetwijfeld nog onzekerheid qua versieren) niet meer zo krampachtig op zoek zou gaan. Betekent niet dat ik heel anders en compleet vrij ben, maar op een gegeven moment is het zoals Faxie zegt: ik ben nu 30, en als ik maar vast blijf houden aan m'n denkbeelden dan kan ik me beter op blijven sluiten.![]()
![]()
Dat is wel de beste instelling. En je zult ook echt meer van de moment gaan genieten in plaats van overal een bevestiging of een afwijzing in te zoeken.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eest was het om te zien of je een duurzame langdurige relatie met iemand zou kunnen hebben, nu is het gewoon plezier maken. Voor mij haalt dat wel wat spanning weg in ieder geval.![]()
Die relaties kunnen me nu gestolen worden, maar ik sta er uiteraard nog wel voor openquote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat zeg ik.
nouja, we zien het bij faxie vanzelf. of niet.
Zien wel hoe het allemaal gaat lopen nu![]()
![]()
Daaromquote:Op woensdag 21 november 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die relaties kunnen me nu gestolen worden, maar ik sta er uiteraard nog wel voor open
Zien wel hoe het allemaal gaat lopen nugewoon genieten.
Ik heb nu leuk contact met een dame ik ga dit weekend naar haar toe. Maar hoe en wat het wordt geen idee en dat maakt ook niet uit14 SHADES OF GREY
Er wordt me duidelijk gemaakt dat dit rond je 30ste gebeurt. Dus ik wacht af.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je gaat nu anders denken over het leven dan hoef je geen 2,5 jaar te wachtenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat ook ja. Dat zoeken deed ik nog steeds wel eens bij dates die ik had dit jaar. En je hebt er niks aan...quote:Op woensdag 21 november 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel de beste instelling. En je zult ook echt meer van de moment gaan genieten in plaats van overal een bevestiging of een afwijzing in te zoeken.![]()
Misschien ben jij vroegwijsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt me duidelijk gemaakt dat dit rond je 30ste gebeurt. Dus ik wacht af.blijven hopen
14 SHADES OF GREY
De Poolse? Je was toch al geweest?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daaromgewoon genieten.
Ik heb nu leuk contact met een dame ik ga dit weekend naar haar toe. Maar hoe en wat het wordt geen idee en dat maakt ook niet uit![]()
Nee, dit weekendquote:Op woensdag 21 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Poolse? Je was toch al geweest?overmorgen ga ik weg.
14 SHADES OF GREY
have fun!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dit weekendovermorgen ga ik weg.
![]()
goed zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eest was het om te zien of je een duurzame langdurige relatie met iemand zou kunnen hebben, nu is het gewoon plezier maken. Voor mij haalt dat wel wat spanning weg in ieder geval.![]()
![]()
Dat is de bedoeling jaquote:
14 SHADES OF GREY
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Ah kijkquote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier
![]()
![]()
Thnx all
14 SHADES OF GREY
Hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bijna mosterd na de maaltijd, maar veel plezier dan nogthnx
14 SHADES OF GREY
haha heel lang whatsapp gesprek weer gehad met mijn crush...
aan het eind kwam ik tot de conclusie dat ze lief was of zo... toen zei ze aaah wat zoet... maar dit lieve meisje gaat slapen.. welterusten...
dan denk je ook wtf xd![]()
Maar waar praten jullie verder over? Blijft het oppervlakkig? Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef kossikvassik2 het volgende:
aan het eind kwam ik tot de conclusie dat ze lief was of zo... toen zei ze aaah wat zoet... maar dit lieve meisje gaat slapen.. welterusten...
dan denk je ook wtf xd
Ik heb maar een ervaring hiermee dus ik wil je hoop er niet mee in de grond trappen, maar de laatste keer dat ik op zo'n manier met een meisje praatte zoals in jouw post staat beschreven: enkeltje friendzone.
Maar even voor de duidelijkheid zo hoeft het bij jou niet te zijn.
Nog een tip: handel snel niet te lang treuzelen.C'est la vie
Ai, dat klinkt als friendzone.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef kossikvassik2 het volgende:
dan denk je ook wtf xdOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
![]()
Voor benzin.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee nee, ze wist van een gemeenschappelijke vriendin dat ik haar leuk vond en heeft toen zelf contact gezocht. Gesprekken gaan over van alles en nog wat... beetje flirten enz. Als ze me zou willen friendzonen zou ze in de 1e instantie niet eens mij moeten contacteren terwijl ze wist dat ik haar leuk vond, toch? Bovendien hebben we een jaar geleden ook al een keer gezoend. Het lijkt wel of ze sowieso wat kiltjes is wat emoties betreft. Naar iedereen toe eigenlijk. Ze heeft me ook verteld dat ze t heel moeilijk vindt om 24/7 met mensen te zijn en dat ze terughoudend is. (Ze wilde vroeger ook het leger in... even om echt duidelijk te maken dat t niet een zoetsappig type is:P)quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar waar praten jullie verder over? Blijft het oppervlakkig? Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?
Ik heb maar een ervaring hiermee dus ik wil je hoop er niet mee in de grond trappen, maar de laatste keer dat ik op zo'n manier met een meisje praatte zoals in jouw post staat beschreven: enkeltje friendzone.
Maar even voor de duidelijkheid zo hoeft het bij jou niet te zijn.
Nog een tip: handel snel niet te lang treuzelen.
Ik denk dus eerder dat ze mij te snel vindt gaan of zo en dat dar haar afschrikt dan dat ze me wil friendzonen.
Kan helaas dit weekend niks afspreken omdat ik heel t weekend weg ben -_-
[ Bericht 0% gewijzigd door kossikvassik2 op 23-11-2012 00:38:32 ]![]()
Nee want er was nog geen mogelijkheid.. allebei werkzaam in de horeca enz.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?
Ja er zijn zeker dingen waaraan ik dat af kan lezen. Alleen zoals ik al zei, is ze gewoon terughoudend. Ze toont wel degelijk interesse en flirt een beetje. Het is gewoon niet zo snel als ik gewend ben bij de meeste meisjes. Maar zo bestempelen haar vrienden haar ook dus het heeft niets specifieks met mij te maken.![]()
Jongen gezien, naar elkaar geknikt maar nog niet gesproken. Ik ben aan t ouwehoeren aan de bar en hij met wat meiden wat verderop. We zullen zien hoe t afloopt![]()
Als je een live-verslag begint, dan moeten die updates ook wel blijven komen hè? Tot het gaatje aan toe.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:02 schreef Cue_ het volgende:
Jongen gezien, naar elkaar geknikt maar nog niet gesproken. Ik ben aan t ouwehoeren aan de bar en hij met wat meiden wat verderop. We zullen zien hoe t afloopt![]()
Haha. Net kort gesproken terwijl ik in gesprek was met een andere (veels te ouwe man).
Toen liep ie weg. Er is af en toe wel oogcontact nu.
Loop er straks wel even naartoe![]()
Dat ik afwezig was tijdens zn komst. En er blijkbaar twee zeer fewillige dames om hem heen hangenquote:![]()
![]()
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmalig![]()
![]()
Hij was niets omdat het je niet lukte?quote:Op vrijdag 23 november 2012 05:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmaligAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hier is ze nog helderquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:56 schreef Cue_ het volgende:
Haha. Net kort gesproken terwijl ik in gesprek was met een andere (veels te ouwe man).
Toen liep ie weg. Er is af en toe wel oogcontact nu.
Loop er straks wel even naartoeDe wijntjes beginnen te tellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 03:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik afwezig was tijdens zn komst. En er blijkbaar twee zeer fewillige dames om hem heen hangenTotally wasted! Hier had hij zijn kans kunnen grijpenquote:Op vrijdag 23 november 2012 05:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmaligMaar ja, hij ging alleen naar huis.
![]()
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.quote:
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.![]()
ja een je kan niets aan jequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
omstandigheden doen, het wordt tijd dat je omstandigheden veranderen! Ik ga voor je duimen!![]()
een zelfgecreeërde positieve instelling kan wel zorgen voor meer positieve reacties van buitenaf, en dat kan doorslaan naar een positieve instelling.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
Concreet voorbeeld.
Ik heb vaak dat als ik een binnenpretje heb oid, dat ik lach, vrolijk kijk. Blij overkom. En het gebeurd vaak dat als er dan een leuk meisje langsloopt, dat ze naar mij lacht, misschien omdat ze denkt dat ik naar haar lach, of omdat mijn vrolijkheid aanstekelijk werkt, maar als ik dan zie dat zo';n leuk meisje vrolijk is geworden door mij, vind ik dat ook leuk, en ben ik echt vrolijk, ook wanneer ik dat binnenpretje weer ben vergeten na een seconde of 3. (Ik ben net een goudvis)![]()
Ja ja, bij jou zijn het altijd de omstandigheden en jij bent altijd het slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Je moet ook zelf proberen die omstandigheden te veranderen.
Heb je mot met je ouders? Dan moet je op zoek naar eigen woonruimte (of het goedmaken met je ouders natuurlijk).
Heb je mot op je werk? Dan moet je het of goedmaken, of ander werk gaan zoeken.
Heb je altijd mot met alles en iedereen? Dan ligt het waarschijnlijk aan jezelf!![]()
Kijk, ik heb ook niet alles in de hand. Ik ben ook slachtoffer van mijn omstandigheden. Aan m'n inzet heeft 't niet gelegen omdat ik weet dat ik m'n best altijd gedaan heb.
Maar dat wil niet zeggen dat ik bij de pakken ga neerzetten! Ik probeer actief wat aan mijn situatie te doen! Uiteraard aan een psychische aandoening kun je op zich niks veranderen, maar je kunt wel je eigen mentaliteit veranderen. Ik doe dat door positief te blijven (of het in elk geval te proberen).
Als je steeds maar je omstandigheden de schuld geeft en er niks aan probeert te doen, dan heb je al verloren.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg
Edit:Verder ben ik het met Murdera en Cassandra eens!
[ Bericht 4% gewijzigd door magnetronkoffie op 23-11-2012 10:33:31 ]![]()
Je weet vast wel wat het begrip 'vicieuze cirkel' inhoudt. Kan je me gelijk vertellen of ik het goed heb gespeld, want deze computers op de uni hebben firefox zonder spellingscontrole.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.![]()
Ik dacht het zelfdequote:Op vrijdag 23 november 2012 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier is ze nog helder
[..]
De wijntjes beginnen te tellen
[..]
Totally wasted! Hier had hij zijn kans kunnen grijpenMaar ja, hij ging alleen naar huis.
![]()
Laatste berichtje was ze over de grens van aangeschoten zijnJe bent weer aan het wijzen nu he. Het komt door de omstandigheden niet door je zelf. Draaid dat vingertje nou eens naar je zelf toe en begin daar eens. Dat is het enige startpunt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan je omstandigheden veranderen als je wilt. Je zult er alleen wat aan moeten doen.
Kijk eens om je heen en zoek leuke dingen op er lopen genoeg gekke mensen rond. Van kleding, trekjes tot kapsels. Verzin er zelf wat bij om het leuker te maken. Stel dat......
Je moet het leven zelf een feestje maken. Op het moment dat je het zo gaat ervaren straal je dat uit en loop je met een grijns op je bek rond, en dat valt andere mensen op.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb wat vele dingen betreft niet de fijnste omstandigheden gehad.
Ik maak mijn eigen leven en ik ga niet zielig in een hoekje zitten en huillie zijn.
Benzin jij bent degene die beslist hoe erg iets je bezig zal blijven houden.
Jij speelt het slachtoffer.![]()
![]()
Snap jij sarcasme? Nep-autist!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Verder ben ik het met Murdera en Cassandra eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benzin en miss anderen. Ik zal een klein voorbeeldje geven over uitstralen.
Ik ben iemand die aan veel dingen schijt heb, ik doe wat ik wil en waar ik wil. Als ik m'n zelf voor lul zet allemaal prima. Ik heb de grootste lol met me zelf en kennelijk straal ik dat uit. Grijns op m'n gezicht en volgens velen pret oogjes.
Gevolg is dat totaal vreemde mensen tegen me aan praten waar dan ook. Ga ik in een onbekende kroeg zitten met een vriendin heb ik al vrij snel dat iemand uit zich zelf tegen mij begint te praten. Zelfde verhaal met stappe. Ik maak de gekste contacten met de gekste en leukste dingen tot gevolg.
Een vriendin zij laatst nog, ook_gek als ik met jou ergens heen ga. Appie, op stap, skienen of wat dan ook. Het is altijd leuk en gezellig. En jij trekt echt de gekste dingen aan. Het is ongelofelijk maar we maken de gekste dingen mee
Zo kan het ook dus. Is maar net wat je instelling is
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
een zelfgecreeërde positieve instelling kan wel zorgen voor meer positieve reacties van buitenaf, en dat kan doorslaan naar een positieve instelling.
Concreet voorbeeld.
Ik heb vaak dat als ik een binnenpretje heb oid, dat ik lach, vrolijk kijk. Blij overkom. En het gebeurd vaak dat als er dan een leuk meisje langsloopt, dat ze naar mij lacht, misschien omdat ze denkt dat ik naar haar lach, of omdat mijn vrolijkheid aanstekelijk werkt, maar als ik dan zie dat zo';n leuk meisje vrolijk is geworden door mij, vind ik dat ook leuk, en ben ik echt vrolijk, ook wanneer ik dat binnenpretje weer ben vergeten na een seconde of 3. (Ik ben net een goudvis)![]()
Misschien komt dat wel omdat je diep in je hart alle meisjes toch maar heel gemeen vindtquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.
Hier kun je je niet uit faken Benzin!
Je had toch depressieve klachten een half jaartje of een jaartje terug? Misschien straal je dat ook uit en dat (door)zien mensen gewoon![]()
![]()
Zorg eerst maar eens dat je 2 weken zelf echt vrolijk bent ipv in een slachtoffer rolletje hangen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.
Het is natuurlijk niet zodat als je straks tussen 15uur en 17uur vrolijk bent, alle vrouwen naar je lachen.
Voeg daar de vedachte "meisjes haten mij" er aan toe en je straalt als nog niks uit.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
En dat is precies wat meneer Fry beschrijft. You've got a long way to go.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Mensen spiegelen enorm veel. Als jij lacht zullen ze in ieder geval niet minder lachen. Kan dus sowieso geen kwaad positief over te komen. Ook al is het niet al te gemeend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.![]()
Ik zou echt een boek van benzin's hand willen zien.C'est la vie
Schrijven kan hij welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt een boek van benzin's hand willen zien.![]()
Die komt dan op de fictie afdeling te staanquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt een boek van benzin's hand willen zien.
Welke omstandigheden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Probeer het eens 2 weken, en kijk hoe je omgeving er op reageert.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt niets te verliezen, dus probeer het eens.
En goed, de reactie zal niet altijd even duidelijk zijn, maar test het gewoon eens.![]()
Ik had dat met een vriend van me met junks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
Benzin en miss anderen. Ik zal een klein voorbeeldje geven over uitstralen.
Ik ben iemand die aan veel dingen schijt heb, ik doe wat ik wil en waar ik wil. Als ik m'n zelf voor lul zet allemaal prima. Ik heb de grootste lol met me zelf en kennelijk straal ik dat uit. Grijns op m'n gezicht en volgens velen pret oogjes.
Gevolg is dat totaal vreemde mensen tegen me aan praten waar dan ook. Ga ik in een onbekende kroeg zitten met een vriendin heb ik al vrij snel dat iemand uit zich zelf tegen mij begint te praten. Zelfde verhaal met stappe. Ik maak de gekste contacten met de gekste en leukste dingen tot gevolg.
Een vriendin zij laatst nog, ook_gek als ik met jou ergens heen ga. Appie, op stap, skienen of wat dan ook. Het is altijd leuk en gezellig. En jij trekt echt de gekste dingen aan. Het is ongelofelijk maar we maken de gekste dingen mee
Zo kan het ook dus. Is maar net wat je instelling is
Altijd als we ergens gingen zitten vroeger kwam er wel een junk die wat as wilde om beter crack te kunnen roken ofzo.![]()
![]()
Jullie hadden een crack kop ja?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had dat met een vriend van me met junks.
Altijd als we ergens gingen zitten vroeger kwam er wel een junk die wat as wilde om beter crack te kunnen roken ofzo.
Blijkbaar.quote:
Hij had ook altijd zwervers om zich heen, en daar wilde hij altijd wat voor doen enzo.
Namens hun aan mij geld vragen.Toen heb ik hem echt hard uit staan lachen.
![]()
Nou als hij nou alles bundelt en met de titel: zo moet het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die komt dan op de fictie afdeling te staanC'est la vie
Nee van jullie zodat ik kan zien hoe crackig jullie zijn.quote:
Of hij is natuurlijk en hoe prachtig jij![]()
![]()
Zo moet het niet voor dummiesquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als hij nou alles bundelt en met de titel: zo moet het niet.
Ik kreeg altijd de vraag of ik pillen had. Wegens mijn "dure" kleding
Bij mij denken ze regelmatig dat ik een drugsdealer ben, want ik kijk blijkbaar ontzettend stoned.
C'est la vie
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee van jullie zodat ik kan zien hoe crackig jullie zijn.
Of hij is natuurlijk en hoe prachtig jij
Ik trek ze nooit aan als ik alleen ben, ik ben idd prachtig.
Maar ik heb geen fotos van hem. sorry.![]()
![]()
Dat heeft je moeder je zeker wijs gemaakt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deed ze alleen maar omdat ze bang was dat jij je zelf wat aan zal doen als je achter de waarheid kwam
Dan alleen van jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik heb geen fotos van hem. sorry.![]()
![]()
Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel omdat je diep in je hart alle meisjes toch maar heel gemeen vindt
Hier kun je je niet uit faken Benzin!
Je had toch depressieve klachten een half jaartje of een jaartje terug? Misschien straal je dat ook uit en dat (door)zien mensen gewoonOver welk onderwerp?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt een boek van benzin's hand willen zien.![]()
Benzin - zijn 'leven', zijn 'werk'quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?
[..]
Over welk onderwerp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is de waarheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder je zeker wijs gemaakt?
Deed ze alleen maar omdat ze bang was dat jij je zelf wat aan zal doen als je achter de waarheid kwam![]()
![]()
![]()
Ontkenning fase, zo schattigquote:
Als je nu flink aan jezelf gaat werken en je op het punt komt dat je niet meer door je omstandigheden wordt geregeerd maar andersom dan kan je een zelfhulpboek schrijven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Over welk onderwerp?
Benzin - From valley 's low to mountains high."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Komt omdat je een neger bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
Bij mij denken ze regelmatig dat ik een drugsdealer ben, want ik kijk blijkbaar ontzettend stoned.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stelletje rassisten.... :pquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een neger bent."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geniet er maar van nu je er nog in zit, de volgende fase waar je in gaat is jaloezie.ik ben alles wat jij wilt zijn
Depressieve klachten (klachten in het algemeen) kun je uitzetten door de kern ervan te achterhalen. Je moet alle (mogelijke) dimensies ervan begrijpen en dan is het zo gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ikzelf ben ook wel wat depri, maar heb wel een vriend. Mijn depressie kan een negatieve effect op onze relatie hebben omdat ik soms gewoon nogal leven- en lusteloos ben, maar gelukkig verloopt het op rolletjes.
[ Bericht 7% gewijzigd door AlexanderC op 23-11-2012 12:43:06 ]Nosce te ipsum.![]()
Ja ik stop maar, niemand gaat er verder op inquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Kappen nou ik zit op werk.
Dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een neger bent.C'est la vie
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.![]()
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.![]()
faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.Nosce te ipsum.![]()
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?
daar zou ik zeggen om te kijken/onderzoeken waar het vandaan komt. Als je dat eenmaal weet en helemaal begrijpt dan is het makkelijk op te lossen en straat je natuurlijke zelf-expressie uit ipv dat gefake (wat mensen echt wel kunnen zien).Nosce te ipsum.![]()
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.![]()
Tuurlijk moet je de oorzaken aanpakken. Maar als je nep-vrolijk bent en mensen spiegelen je op een positieve manier geeft je dat ook al een beter gevoel, waarna je ook echt vrolijker wordtquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.
daar zou ik zeggen om te kijken/onderzoeken waar het vandaan komt. Als je dat eenmaal weet en helemaal begrijpt dan is het makkelijk op te lossen en straat je natuurlijke zelf-expressie uit ipv dat gefake (wat mensen echt wel kunnen zien).![]()
![]()
nep-vrolijkheid brengt alleen nog meer nep vrolijkheid met zich mee
tenzij je oprecht vrolijk bentdat is wel een verschil. Het hoeft niet nep te zijn
dat bedoel je zeker.
Nosce te ipsum.![]()
Nou gewoon dat je er soms maar gewoon toe moet zetten als je je slecht voelt om een beetje goed over te komenquote:![]()
![]()
Ik ben het wel met AlexanderC eens, het is iets wat binnenuit moet gebeuren anders blijf je lachen omdat anderen het waarderen in plaats van dat je lacht omdat je vrolijk bent.
maar heel zwart/wit is het niet."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Tot zekere hoogte, en dat is de crux. Op een gegeven moment loop je dus weer tegen jezelf aan en begin je aan jezelf te twijfelen als je minder respons krijgt van mensen om je heen.quote:
Alleen al het feit dat je vrolijk bent van binnen zorgt ervoor dat je alle respons al positiever beoordeelt. (of minder negatief) Maar als je aan jezelf blijft twijfelen terwijl je vrolijk blijft lachen heb je al een probleem als iemand sacherijnig tegen je doet. (en dan is hij misschie sjacho omdat zn oma is overleden of dat hij hoofdpijn heeft). In plaats van "hij heeft een probleem" krijg je dan onterecht "ik heb een probleem"."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dat ben ik met je eens. Ik wou Benzin alleen maar alle opties geven, en dat is precies wat ik gedaan heb, inclusief de mindere optie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.
Bovendien denk ik niet dat Benzin dat kan faken, maar de andere optie wil hij ook niet en tsja, wat blijft er dan nog over?Nou, ik kan dat dus echt niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?![]()
de andere optie wil hij wel, alleen ziet hij nog niet hoe.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik wou Benzin alleen maar alle opties geven, en dat is precies wat ik gedaan heb, inclusief de mindere optie.
Bovendien denk ik niet dat Benzin dat kan faken, maar de andere optie wil hij ook niet en tsja, wat blijft er dan nog over?Nosce te ipsum.![]()
Hij doet anders wel z'n uiterste best om het niet te willen (door alle goedbedoelde adviezen te negeren en in de wind te slaan).quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
de andere optie wil hij wel, alleen ziet hij nog niet hoe.
Benzin lijkt graag een (snelle) oplossing te willen, een quick fix, en in zijn geval bestaat er gewoonweg geen quick fix.
De langzame en pijnlijke methode zal op de lange termijn wel werken, dat weet ik uit ervaring![]()
![]()
In de loop der jaren heb ik mijn nepvrolijkheid goed op echte vrolijkheid weten te laten lijken. Men ziet het verschil niet meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef AlexanderC het volgende:
doet me denken aan sheldon en zijn nep-vrolijkheid.
[ afbeelding ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nepvrolijkheid is gewoon een bekende techniek om je daadwerkelijk beter te voelen. Ik heb dit in mijn therapie ook gekregen. Meestal is overigens alleen het begin nep, daarna onderscheid je zelf het neppe en het echte ook niet meer.
Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.![]()
Hoe kan je zo statisch denken? Als je nou es niet elke dag bezig was met jezelf en met meiden in je gedachte dan zat je er misschien ook wat minder mee dat je er geen hebt. Dan doe je eerder dingen die je wel leuk vindt en ben je blijer en krijg je later wel eerder een meid. Ik begrijp dat dit topic over versieren gaat dus dat je hier nou eenmaal over post. Maar zovaak? Als je er elke keer zo mee bezig bent is ook niet goed. Jij o.a. hebt juist een gebrek aan chillheid. Daar zou je aan moeten werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
Over welk onderwerp?we dan![]()
Ik heb het idee dat Benzin zijn 'problemen' probeert weg te denken. Even goed hard erover nadenken en alles relativeren, analyseren en evalueren en hoppaa problemen opgelost.
Zo werkt het dus niet...
Denken is slechts een onderdeel van het geheel. Je moet de gedachtes ook nog daadwerkelijk gaan uitvoeren Benzin.![]()
Na een half uur sta ik dan chagrijnig te zuipen aan de bar, en na een uur ben ik op de wereld aan het schelden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Nepvrolijkheid is gewoon een bekende techniek om je daadwerkelijk beter te voelen. Ik heb dit in mijn therapie ook gekregen. Meestal is overigens alleen het begin nep, daarna onderscheid je zelf het neppe en het echte ook niet meer.
Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.
Na 2 uur vind ik iedereen lief, of sta ik te kotsen op de wc.![]()
ja dat laatste heb ik ook wel zo ervaren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.Nosce te ipsum.![]()
Rationeel over je problemen nadenken kan wel degelijk tot een oplossing leiden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het idee dat Benzin zijn 'problemen' probeert weg te denken. Even goed hard erover nadenken en alles relativeren, analyseren en evalueren en hoppaa problemen opgelost.
Zo werkt het dus niet...
Denken is slechts een onderdeel van het geheel. Je moet de gedachtes ook nog daadwerkelijk gaan uitvoeren Benzin.
Ik heb zelf nooit geleerd hoe dit aan te pakken dmv therapie, dus heb ik het zelf maar gedaan.
Het gedrag dat ik nu vertoon is voortgekomen uit analyse, doch ben ik ondertussen zoveel stappen verder dat het analytische gedeelte alleen nog maar ergens in de achtergrond een kleinere rol speelt.
Het is alleen niet de snelste methode, maar ja, ik wou vooruit en moest toch wat.
Ben er eigenlijk nog steeds kwaad om dat ik in dit opzicht nooit hulp gekregen heb, ik heb jarenlang doorgemodderd en het kan-eventueel wel werken, maar er zijn vast snellere methodes om hetzelfde doel te bereiken...maar daar heb je wel hulp bij nodig.
Ik weet, beetje vaag verhaal, maar ik vind het lastig om goed uit te leggen.Dit ervaar ik ook zo bij meets. In het begin ben ik vooral zenuwachtig (al gaat dit elke keer beter), maar na een tijdje kom ik in een soort flow terecht en gaat steeds meer vanzelfquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ga maar eens mee stappen terwijl je er geen zin in hebt, doen alsof je er toch zin in hebt en na een half uurtje heb je het prima naar je zin.![]()
![]()
Je zal je toch niet goed gaan voelen puur door alles maar te relativeren? Er zal toch ook op een of andere manier ervaring/bevestiging opgedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rationeel over je problemen nadenken kan wel degelijk tot een oplossing leiden.
Ik heb zelf nooit geleerd hoe dit aan te pakken dmv therapie, dus heb ik het zelf maar gedaan.
Het gedrag dat ik nu vertoon is voortgekomen uit analyse, doch ben ik ondertussen zoveel stappen verder dat het analytische gedeelte alleen nog maar ergens in de achtergrond een kleinere rol speelt.
Het is alleen niet de snelste methode, maar ja, ik wou vooruit en moest toch wat.
Ben er eigenlijk nog steeds kwaad om dat ik in dit opzicht nooit hulp gekregen heb, ik heb jarenlang doorgemodderd en het kan-eventueel wel werken, maar er zijn vast snellere methodes om hetzelfde doel te bereiken...maar daar heb je wel hulp bij nodig.
Ik weet, beetje vaag verhaal, maar ik vind het lastig om goed uit te leggen.![]()
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit ervaar ik ook zo bij meets. In het begin ben ik vooral zenuwachtig (al gaat dit elke keer beter), maar na een tijdje kom ik in een soort flow terecht en gaat steeds meer vanzelf![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Boekentip voor de mensen hier, aangezien lichaamstaal zo belangrijk is bij het versieren en leggen van contacten:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)en/1001004002124393/
Erg verhelderend en leuk boekje met plaatjes en praktische voorbeelden.En natuurlijk de theorie om het te ondersteunen. Sowieso zijn boekjes of cursussen voor het verbeteren van je non-verbale communicatie een aanrader. Of ga naar een logopedist om je intonatie en spreekvaardigheid te verbeteren.
![]()
Ik versier meer meiden a la Derren Brownquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Boekentip voor de mensen hier, aangezien lichaamstaal zo belangrijk is bij het versieren en leggen van contacten:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)en/1001004002124393/
[ afbeelding ]
Erg verhelderend en leuk boekje met plaatjes en praktische voorbeelden.En natuurlijk de theorie om het te ondersteunen. Sowieso zijn boekjes of cursussen voor het verbeteren van je non-verbale communicatie een aanrader. Of ga naar een logopedist om je intonatie en spreekvaardigheid te verbeteren.
we dan![]()
Spiegeling is noodzakelijk om het te laten werken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zal je toch niet goed gaan voelen puur door alles maar te relativeren? Er zal toch ook op een of andere manier ervaring/bevestiging opgedaan moeten worden.
Wat ik heb gedaan is mijn eigen gedrag analyzeren en op die manier mijn eigen fouten accepteren. Accepteren dat het wel aan mij lag en niet aan de rest van de wereld. Wat dat betreft dacht ik vroeger net zoals Benzin nu denkt. Ik (her)ken het wel
Ik zat vroeger gewoon in de shit en aangezien ik geen hulp kreeg (m'n eigen therapiegroep was een lachertje) en krijg, zal ik het toch echt zelf moeten doen. Het duurt alleen ellenlang. Spiegeling is daarbij zeer handig en daar maak ik maar al te graag gebruik van. Tevens, ieder mens heeft een bepaalde mate van spiegeling/reflectie nodig
Daarom heeft Benzin ook hulp nodig, mede daarom. Alleen gaat hij er niet komen en aangezien ik de schurft heb aan faken, koos ik voor de lange weg
Maar voor m'n gevoel ben ik er nog steeds niet en hopelijk ga ik daarbij eindelijk hulp krijgen. Ik weet alleen niet hoe ik dat aan mijn toekomstige hulpverleners duidelijk moet/kan maken.![]()
O jawel hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je nooit zin hebt in meets?
Ik ben alleen nog steeds zenuwachtig als ik "er op uit" moet trekken en dat ligt verder aan mij en mij alleen. Dat heeft niets met jullie te maken want jullie zijn gewoon tof![]()
![]()
Is goed, wanneer kan je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Wordt vanzelf minder. Ik had er vroeger ook nogal last van, maar tegenwoordig totaal niet meer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O jawel hoor!
Ik ben alleen nog steeds zenuwachtig als ik "er op uit" moet trekken en dat ligt verder aan mij en mij alleen. Dat heeft niets met jullie te maken want jullie zijn gewoon tof![]()
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.![]()
Tja dat is een tip die we 'm al 100 keer gegeven hebben....quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.![]()
Deze zaterdag in Leiden. Of nouja, ik niet. Maar een andere groepje gaat wel. Mocht je willen. Volgens mij hebben ze jou niet op fb.quote:![]()
![]()
alleen naar de film?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.Nosce te ipsum.![]()
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Knappe man in je avatar, Ziba.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat kan in principe prima. Of ga lekker naar een concert van een artiest of groep die je kunt waarderen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...
de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.
Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?Nosce te ipsum.![]()
Jawel, maar ik vind het leuk hier te posten, hihi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goddelijke man.Kan jij niet versieren?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar je maakt ook weinig contact met je vrienden als je daar zit. Max paar keer. Dus was is het verschilquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.we dan![]()
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp héquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.
Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
we dan![]()
Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Terwijl ze wel redelijk sociaal zijn en genoeg vrienden hebben.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.![]()
Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.![]()
ja okequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp hémaar het gaat eigenlijk niet om hun toch?
Nosce te ipsum.![]()
Dat heb je zelf in de hand. Ik vind alleen naar de film gaan totaal geen issue. Ik vind ook niet dat, als ik iemand anders alleen naar de film zie gaan, die persoon zielig is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.
Dat ligt meer aan hoe je er zelf over denkt dan hoe anderen er over denken. Als anderen het zielig vinden als je alleen dingen onderneemt, vind ik dat gewoon kortzichtig en onterecht.
Of vinden jullie het ook zielig als ik alleen naar de supermarkt ga?![]()
![]()
als je je er goed bij voelt, dan kan je het gewoon doen: alleen uitgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.
dan kom je vast ook in contact met anderen.
Nosce te ipsum.![]()
Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.we dan![]()
Probleem met alleen uitgaan is, is dat je eigenlijk best sociaal moet zijn of dat je in een open groep terecht komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:26 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
als je je er goed bij voelt, dan kan je het gewoon doen: alleen uitgaan.
dan kom je vast ook in contact met anderen.![]()
Als ik alleen naar de film wil gaan (of überhaubt uit wil gaan) en jij vindt dat zielig, dan is dat jouw probleem, niet mijn probleemquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.
Waarom zou je dat een probleem vinden?
Of kijk je zelfs neer op mensen die alleen dingen ondernemen?
Zegt meer over jou dan over de alleenganger![]()
![]()
Nee maar jij vraagt naar de mensen die hier postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ja okemaar het gaat eigenlijk niet om hun toch?
Dus ja dat zijn niet alleen mensen zonder vriendenkring of met vriendenkring maar met moeite met contact met meiden. Gaat niet om hen maar ze zijn er wel bij
we dan![]()
Komt door gedrag, niet door de looks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.
Terwijl ze wel redelijk sociaal zijn en genoeg vrienden hebben.![]()
Wat een verwrongen beeld zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.Als je alleen naar de film gaat ben je in de ogen van andere mensen misschien vriendloos. Maar ik zou me daar niet al te veel van aantrekken. Is alleen maar vermoeiend. Je kan ook gewoon lekker genieten van de film en daarna weer alleen naar huis gaan. Het is dan niet bijster sociaal, maar dat hoeft toch ook niet. Je hebt ook mensen die van vissen houden of die oneindige stukken fietsen op een racefiets. Die zijn toch ook niet zielig
![]()
![]()
Vroeger ging ik nog weleens naar de kroeg, altijd ook dezelfde kroeg. Ik vond het -nooit- een issue om eerlijk te zijn. Op een gegeven moment begon ik daar de mensen te leren kennen en heb daar hele leuke gesprekken met ze gehadquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem met alleen uitgaan is, is dat je eigenlijk best sociaal moet zijn of dat je in een open groep terecht komt.
Op het laatst wisten ze zelfs precies wat ik wou hebben hehe![]()
![]()
Ik ben al 8 weken dag in dag uit alleen thuis... enige mensen om me heen zijn of me familie, of als ik even ga sporten (wat ik ook op een laag pitje heb gezet)quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Terug naar de basis...
en ik kan je zeggen, in het begin voel je je tering eenzaam... maar het went steeds meer en meer, en je gaat je er steeds beter door voelen...
Het gaat erom dat je uiteindelijk weer de macht en controle over jezelf heb, en weet dat je zelf bepaald of je wel of niet met mensen in contact wil komen... en dat dit niet ligt aan het feit of iemand jou wel of niet aardig vindt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nee, ik doe ook veel dingen alleen. Omdat ik dat fijn vind af en toe. Alleen naar de film is dan wel weer kansloos imo. Ziet er triest uit. Sowieso leuk om dat met een bekende te doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand. Ik vind alleen naar de film gaan totaal geen issue. Ik vind ook niet dat, als ik iemand anders alleen naar de film zie gaan, die persoon zielig is.
Dat ligt meer aan hoe je er zelf over denkt dan hoe anderen er over denken. Als anderen het zielig vinden als je alleen dingen onderneemt, vind ik dat gewoon kortzichtig en onterecht.
Of vinden jullie het ook zielig als ik alleen naar de supermarkt ga?![]()
Als je mensen kent is het ook minder een probleem. Maar voor jonge mensen is denk ik wat anders. Die hebben geen vaste stamkroeg en gaan normaal uit in wat grotere groepen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog weleens naar de kroeg, altijd ook dezelfde kroeg. Ik vond het -nooit- een issue om eerlijk te zijn. Op een gegeven moment begon ik daar de mensen te leren kennen en heb daar hele leuke gesprekken met ze gehad
Op het laatst wisten ze zelfs precies wat ik wou hebben hehe![]()
Wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik doe ook veel dingen alleen. Omdat ik dat fijn vind af en toe. Alleen naar de film is dan wel weer kansloos imo. Ziet er triest uit. Sowieso leuk om dat met een bekende te doen.![]()
Jaja nou niet dingen in het negatieve gaan draaienquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik alleen naar de film wil gaan (of überhaubt uit wil gaan) en jij vindt dat zielig, dan is dat jouw probleem, niet mijn probleem
Waarom zou je dat een probleem vinden?
Of kijk je zelfs neer op mensen die alleen dingen ondernemen?
Zegt meer over jou dan over de alleengangerIk kijk niet neer op mensen die dingen alleen ondernemen. Maar ik zeg alleen dat je jezelf met gedachtes als 'ik mag dat toch doen, moet me er niks van aantrekken' wel in de spotlight kan zetten op een negatieve manier. Is gewoon een waarschuwing/advies waar veel mensen graag overheen kijken onder het mom van 'het moet toch kunnen'. En het is niet mijn probleem, het is het probleem van de persoon die negatief opvalt als veel mensen dat merken en zich ernaar gaan gedragen.. en nee bij een bios gebeurt dat niet zo snel. Maar als je in je eentje uitgaat bijvoorbeeld en mensen zien dat je een half uur alleen staat dan sta je wel mooi voor lul eigenlijk. En dat hoeft je geen zak uit te maken, maar het is wel zo. Gewoon een waarschuwing om tegengas te geven voor de mensen die altijd maar zeggen van 'niks van aantrekken'. Je leeft met mensen samen dus je zou je het moeten aantrekken
we dan![]()
Dat zegt meer over jou dan over de alleengangerquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik doe ook veel dingen alleen. Omdat ik dat fijn vind af en toe. Alleen naar de film is dan wel weer kansloos imo. Ziet er triest uit. Sowieso leuk om dat met een bekende te doen.![]()
![]()
Dat is wat jij vindt...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jaja nou niet dingen in het negatieve gaan draaienIk kijk niet neer op mensen die dingen alleen ondernemen. Maar ik zeg alleen dat je jezelf met gedachtes als 'ik mag dat toch doen, moet me er niks van aantrekken' wel in de spotlight kan zetten op een negatieve manier. Is gewoon een waarschuwing/advies waar veel mensen graag overheen kijken onder het mom van 'het moet toch kunnen'. En het is niet mijn probleem, het is het probleem van de persoon die negatief opvalt als veel mensen dat merken en zich ernaar gaan gedragen.. en nee bij een bios gebeurd dat niet zo snel. Maar als je in je eentje uitgaat bijvoorbeeld en mensen zien dat je een half uur alleen staat dan sta je wel mooi voor lul eigenlijk. En dat hoeft je geen zak uit te maken, maar het is wel zo. Gewoon een waarschuwing om tegengas te geven voor de mensen die altijd maar zeggen van 'niks van aantrekken'. Je leeft met mensen samen dus je zou je het moeten aantrekken
Ik zie dan een persoon die zich niet laat tegenhouden door het feit of hij wel of geen personen om zich heen heeft.
Leefregel nummer 1: je moet er ZELF het beste van maken.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Oke ja is wat ik vind en waarvan ik denk dat de meerderheid ook zo denkt. Daarom meld ik het ook. Er zijn altijd uitzonderingen/een minderheid die het niet raar vind. Maar feitelijk is het bij veel dingen zo dat als je opvalt in een massa dat wel een teken is dat je een rare actie hebt. En de meeste mensen zien dat dan ook zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is wat jij vindt...
Ik zie dan een persoon die zich niet laat tegenhouden door het feit of hij wel of geen personen om zich heen heeft.
Leefregel nummer 1: je moet er ZELF het beste van maken.we dan![]()
Ohja, wat zegt dat over iemand die dat denkt dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de alleenganger![]()
Dat diegene nogal oordelend is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, wat zegt dat over iemand die dat denkt dan?![]()
Jij vertelde het zelf in de context van naar de film gaan en brengt het zelf op die negatieve manierquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jaja nou niet dingen in het negatieve gaan draaienIk kijk niet neer op mensen die dingen alleen ondernemen. Maar ik zeg alleen dat je jezelf met gedachtes als 'ik mag dat toch doen, moet me er niks van aantrekken' wel in de spotlight kan zetten op een negatieve manier. Is gewoon een waarschuwing/advies waar veel mensen graag overheen kijken onder het mom van 'het moet toch kunnen'. En het is niet mijn probleem, het is het probleem van de persoon die negatief opvalt als veel mensen dat merken en zich ernaar gaan gedragen.. en nee bij een bios gebeurt dat niet zo snel. Maar als je in je eentje uitgaat bijvoorbeeld en mensen zien dat je een half uur alleen staat dan sta je wel mooi voor lul eigenlijk. En dat hoeft je geen zak uit te maken, maar het is wel zo. Gewoon een waarschuwing om tegengas te geven voor de mensen die altijd maar zeggen van 'niks van aantrekken'. Je leeft met mensen samen dus je zou je het moeten aantrekken
Jij komt nu dan met een uitzonderlijke situatie, maar in verreweg de meeste gevallen gaat wat jij zei, niet op!
Genoeg voorbeelden aangedragen om het tegendeel te bewijzen!![]()
![]()
Ik heb dat wel eens gehad, waarbij kennissen mij alleen zagen op een feest. Zijn denken dan 'jij bent raar' of 'jij bent zielig'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar als je in je eentje uitgaat bijvoorbeeld en mensen zien dat je een half uur alleen staat dan sta je wel mooi voor lul eigenlijk. En dat hoeft je geen zak uit te maken, maar het is wel zo. Gewoon een waarschuwing om tegengas te geven voor de mensen die altijd maar zeggen van 'niks van aantrekken'. Je leeft met mensen samen dus je zou je het moeten aantrekken
Daarom wil ik ook niet meer alleen uit. Omdat ik me er niet meer goed bij voel.Nosce te ipsum.![]()
Felix Baumgartner... wordt onthaalt als held...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja is wat ik vind en waarvan ik denk dat de meerderheid ook zo denkt. Daarom meld ik het ook. Er zijn altijd uitzonderingen/een minderheid die het niet raar vind. Maar feitelijk is het bij veel dingen zo dat als je opvalt in een massa dat wel een teken is dat je een rare actie hebt. En de meeste mensen zien dat dan ook zo
I rest my case.YouTube
Nou kijk het punt is dat bij die voorbeelden (fietsen en vissen bijvoorbeeld) het vrij normaal is dat je het in je eentje doet. Dat is geaccepteerd en wordt als normaal ervaren. Alleen naar de bios en uitgaan al een stuk minder. Jullie doen nu net alsof het normaal is om ergens alleen heen te gaan (waar de meeste mensen met meerdere mensen heengaan) omdat er ook zaken zijn die je normaal gesproken wel alleen doet. Zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij vertelde het zelf in de context van naar de film gaan en brengt het zelf op die negatieve manier
Jij komt nu dan met een uitzonderlijke situatie, maar in verreweg de meeste gevallen gaat wat jij zei, niet op!
Genoeg voorbeelden aangedragen om het tegendeel te bewijzen!we dan![]()
Mij vertelt dat dat die persoon een negatieve instelling heeft. Eventueel is dat iemand die neerkijkt op mensen die er een andere kijk op het leven op nahouden dan de kijker zelf.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, wat zegt dat over iemand die dat denkt dan?
Zelf vind ik, zoals al eerder door mij uitgelegt, deze visie op het leven getuigen van een bepaalde kortzichtigheid.
Maar dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?![]()
![]()
Alleen naar de film gaan is onzin. In je eentje uitgebreid ergens gaan zitten eten, tenzij je voor je werkt weg bent is ook onzin. Dat als normaal gaan zien, is alleen omdat je voor jezelf een reden zoekt om maar niemand mee te vragen.
Als je graag "alleen" wilt zijn moet je ook niet de massa opzoeken, maar lekker thuis eten, je filmpje kijken of je drankje drinken.
Blijkbaar zoek je gezelligheid, zeker als je bijvoorbeeld gaat stappen, waarom vraag je dan niet gewoon iemand mee.![]()
@ Myraquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat diegene nogal oordelend is.
En dit![]()
![]()
Onzin.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
Alleen naar de film gaan is onzin. In je eentje uitgebreid ergens gaan zitten eten, tenzij je voor je werkt weg bent is ook onzin. Dat als normaal gaan zien, is alleen omdat je voor jezelf een reden zoekt om maar niemand mee te vragen.
Als je graag "alleen" wilt zijn moet je ook niet de massa opzoeken, maar lekker thuis eten, je filmpje kijken of je drankje drinken.
Blijkbaar zoek je gezelligheid, zeker als je bijvoorbeeld gaat stappen, waarom vraag je dan niet gewoon iemand mee.![]()
Nou goed om ook in ieder geval 1 voorbeeld te horen dat het niet flauwekul is wat ik zeg want heb het idee hier dat alles wat ik zeg juist omgekeerd waar is bijnaquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:37 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad, waarbij kennissen mij alleen zagen op een feest. Zijn denken dan 'jij bent raar' of 'jij bent zielig'.
Daarom wil ik ook niet meer alleen uit. Omdat ik me er niet meer goed bij voel.
we dan![]()
Waarom is fietsen en vissen alleen, normaal... maar bios en uitgaan niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou kijk het punt is dat bij die voorbeelden (fietsen en vissen bijvoorbeeld) het vrij normaal is dat je het in je eentje doet. Dat is geaccepteerd en wordt als normaal ervaren. Alleen naar de bios en uitgaan al een stuk minder. Jullie doen nu net alsof het normaal is om ergens alleen heen te gaan (waar de meeste mensen met meerdere mensen heengaan) omdat er ook zaken zijn die je normaal gesproken wel alleen doet. Zo werkt dat natuurlijk niet
Beiden zijn activiteiten die met één of meerdere personen gedaan kan worden en waar geen regels voor staan geschreven.
Dat de meeste mensen, er met meerdere mensen heengaan... is dat omdat het gezellig is? Elkaar dom staan aangapen op de dansvloer, even knikken, je biertje heffen en weer verder buiten de maat dansen? Is dat omdat die mensen heel slecht alleen kunnen zijn, en hun geluk afhankelijk maken van het feit dat ze wel of niet mensen om zich heen hebben? Zijn dat niet dezelfde mensen die thuis blijven als de rest van hun vrienden niet gaan en het gevoel hebben dat er geen andere keus is?
Schapen....
YouTube
Omdat sommigen simpelweg niemand hebben om mee te vragenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
Blijkbaar zoek je gezelligheid, zeker als je bijvoorbeeld gaat stappen, waarom vraag je dan niet gewoon iemand mee.
Ik heb het al eerder vermeld, maar ik kwam een hele tijd terug in een vaste kroeg. Altijd in m'n 1tje. Niemand die me er op nakeek
Hierin verschillen jij en ik blijkbaar van mening. Moet kunnen, maar respecteer dan ook de mening van anderen![]()
![]()
Beetje barman / barvrouw weet dat al binnen een uurquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog weleens naar de kroeg, altijd ook dezelfde kroeg. Ik vond het -nooit- een issue om eerlijk te zijn. Op een gegeven moment begon ik daar de mensen te leren kennen en heb daar hele leuke gesprekken met ze gehad
Op het laatst wisten ze zelfs precies wat ik wou hebben hehe
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom is fietsen en vissen alleen, normaal... maar bios en uitgaan niet?
Beiden zijn activiteiten die met één of meerdere personen gedaan kan worden en waar geen regels voor staan geschreven.
Dat de meeste mensen, er met meerdere mensen heengaan... is dat omdat het gezellig is? Elkaar dom staan aangapen op de dansvloer, even knikken, je biertje heffen en weer verder buiten de maat dansen? Is dat omdat die mensen heel slecht alleen kunnen zijn, en hun geluk afhankelijk maken van het feit dat ze wel of niet mensen om zich heen hebben? Zijn dat niet dezelfde mensen die thuis blijven als de rest van hun vrienden niet gaan en het gevoel hebben dat er geen andere keus is?
Schapen....
Nosce te ipsum.![]()
Alleen uitgaan is ook gewoon vaak niet leuk omdat er juist zoveel groepen zijn die erg gesloten zijn.![]()
En dit had ik een beetje in m'n hoofd, maar kon het niet verwoorden!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Schapen....
Mooie post!![]()
Gewoon buiten die smalle kadertjes blijven denken, dat doet een mens goed!![]()
![]()
Ja en jij kan dan weer negatief gevonden worden omdat jij zegt dat mensen zoals ik een negatieve instelling hebben terwijl we je willen behoeden juist (een positief iets) voor rare acties door je op de realiteit te wijzen. Niet hoe het gaat op fok of in je hoofd, maar in het echt. Zo kan je ook stellen dat jij kortzichtig bent. Ik denk trouwens niet dat je dat bent hoor ofzo. Maar wil alleen maar aangeven dat dit wel vrij kort door de bocht is om te beoordelen (ja wat jij juist ook doet) op basis van een waarschuwing (om vervolgens te doen alsof het nergens op slaat terwijl het in de praktijk gewoon wel zo werkt)quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij vertelt dat dat die persoon een negatieve instelling heeft. Eventueel is dat iemand die neerkijkt op mensen die er een andere kijk op het leven op nahouden dan de kijker zelf.
Zelf vind ik, zoals al eerder door mij uitgelegt, deze visie op het leven getuigen van een bepaalde kortzichtigheid.
Maar dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?we dan![]()
vaak ga ik puur voor de muziek.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen uitgaan is ook gewoon vaak niet leuk omdat er juist zoveel groepen zijn die erg gesloten zijn.
als ik dan in contact kom met anderen: leuk, gezellig.Nosce te ipsum.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen uitgaan is ook gewoon vaak niet leuk omdat er juist zoveel groepen zijn die erg gesloten zijn.Wees anders....... Wees jezelf......
YouTube
Niet als ik voor de bar zitquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje barman / barvrouw weet dat al binnen een uur
Tevens stond er vrijwel elke keer weer een ander, er was niet maar 1 barman maar ze wisselden elkaar af![]()
![]()
Heeft te maken met het aanvoelen van mensen en begrijpen ervan hoe mensen naar anderen kijken. Gewoon inzicht. Maar goed jij mag me een schaap noemen hoor. Je hoeft het ook niet te geloven. Alles in de wereld kan en iedereen kijkt er helemaal neutraal naar enzo hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Schapen....ik zeg maar even wat jullie graag willen horen en geloven
we dan![]()
Ik bedoel ik ga naar de kroeg om met mensen te praten en zo. Als ik dan alleen zo gaan in een gelegenheid waar ik eigenlijk niemand ken zijn er vaak enorm gesloten groepjes, waardoor je moeilijk contact maakt. Ik ben dan niet sociaal genoeg om dat allemaal te overwinnen en dan een leuke avond te hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Wees anders....... Wees jezelf......
![]()
Je hoeft mij niet te behoeden, ik begrijp zelf tegenwoordig ook vrij goed wanneer ik voor lul sta en wanneer nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en jij kan dan weer negatief gevonden worden omdat jij zegt dat mensen zoals ik een negatieve instelling hebben terwijl we je willen behoeden juist (een positief iets) voor rare acties door je op de realiteit te wijzen. Niet hoe het gaat op fok of in je hoofd, maar in het echt. Zo kan je ook stellen dat jij kortzichtig bent. Ik denk trouwens niet dat je dat bent hoor ofzo. Maar wil alleen maar aangeven dat dit wel vrij kort door de bocht is om te beoordelen (ja wat jij juist ook doet) op basis van een waarschuwing (om vervolgens te doen alsof het nergens op slaat terwijl het in de praktijk gewoon wel zo werkt)
Maar als mensen zeggen dat alleen naar de film gaan, kansloos is, dan vind ik die persoon er een kansloze mening op nahouden. Daarin sta ik in mijn recht![]()
![]()
Je hebt een goed punt, maar mensen die hun geluk af laten hangen van wel of geen mensen om zich heen hebben zijn niet helemaal in orde. Mijn inziens is het veel belangrijker of je de keus hebt om mensen om je heen te hebben of niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Schapen....Dit inderdaad en daar heb ik ervaring mee. Nou nou wat een gezelligheid als de rest met hun rug naar je toe staat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen uitgaan is ook gewoon vaak niet leuk omdat er juist zoveel groepen zijn die erg gesloten zijn."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Als je niemand hebt, is dat het probleem en is het dus niet alsof je het zoveel leuker vind om in je eentje te gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat sommigen simpelweg niemand hebben om mee te vragen
Ik heb het al eerder vermeld, maar ik kwam een hele tijd terug in een vaste kroeg. Altijd in m'n 1tje. Niemand die me er op nakeek
Hierin verschillen jij en ik blijkbaar van mening. Moet kunnen, maar respecteer dan ook de mening van anderen
Ik neem aan dat je in je standaard kroeg wel genoeg contacten had.
Daarbij ben jij niet echt een voorbeeld van wat normaal is als het gaat om sociale interactie. Dus laten we het niet hebben over een mening of een andere kijk op zaken. Jij bent een solist, dat is niet je levensvisie, dat is gewoon je autisme.![]()
Gast.... "terwijl we je willen behoeden juist (een positief iets) voor rare acties door je op de realiteit te wijzen"quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en jij kan dan weer negatief gevonden worden omdat jij zegt dat mensen zoals ik een negatieve instelling hebben terwijl we je willen behoeden juist (een positief iets) voor rare acties door je op de realiteit te wijzen. Niet hoe het gaat op fok of in je hoofd, maar in het echt. Zo kan je ook stellen dat jij kortzichtig bent. Ik denk trouwens niet dat je dat bent hoor ofzo. Maar wil alleen maar aangeven dat dit wel vrij kort door de bocht is om te beoordelen (ja wat jij juist ook doet) op basis van een waarschuwing (om vervolgens te doen alsof het nergens op slaat terwijl het in de praktijk gewoon wel zo werkt)
Jou realiteit, is anders dan die van een ander.... iedereen zijn of haar realiteit wordt gevormd door ervaringen, herinneringen en gedachten. Iets wat jij bestempeld als raar zijnde, wil niet zeggen dat dit per definitie waar is.
Wie bepaalt hier eigenlijk de norm? Goed of slecht? Leuk of niet leuk? gewenst of ongewenst?
"Zo kan je ook stellen dat jij kortzichtig bent. Ik denk trouwens niet dat je dat bent hoor ofzo. Maar wil alleen maar aangeven dat dit wel vrij kort door de bocht is om te beoordelen (ja wat jij juist ook doet) op basis van een waarschuwing (om vervolgens te doen alsof het nergens op slaat terwijl het in de praktijk gewoon wel zo werkt)"
Niet dat ik dat vind hoor, maar wil alleen maar aangeven dat dit wel vrij kort door de bocht is om te oordelen....
In andere woorden geef je hier aan dat je hem...... juist....... kortzichtig vindt...YouTube
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet als ik voor de bar zitbeetje barman weet wat mensen drinken
Geef ze soms wat fooi en ze onthouden het zeker en glas omhoog doen is al voldoendeAh dat is wel wat minder ja. Maar als je 2x het zelfde drankje bestelde zal de 3de ook het zelfde zijnquote:Tevens stond er vrijwel elke keer weer een ander, er was niet maar 1 barman maar ze wisselden elkaar af
Wat wij willen zeggen, hebben we nu al een flink aantal keren gezegd. Wat jij hier nu typt is klinklare onzin. Daaruit blijkt dat jij nu aan het trollen bent...of het -echt- niet beter weetquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heeft te maken met het aanvoelen van mensen en begrijpen ervan hoe mensen naar anderen kijken. Gewoon inzicht. Maar goed jij mag me een schaap noemen hoor. Je hoeft het ook niet te geloven. Alles in de wereld kan en iedereen kijkt er helemaal neutraal naar enzo hoorik zeg maar even wat jullie graag willen horen en geloven
De wereld bestaat uit meer dan alleen maar jouw gelijkgestemden. Blijkbaar zijn er in dit topic al aardig wat mensen die het niet met jouw stelling eens zijn, wat betekent dat de wereld toch eventjes ietsies anders in elkaar steekt dan jij dacht![]()
![]()
Maar oke de conclusie hier is dus wel dat mensen hier het belangrijker vinden om maar alles te kunnen doen wat ze willen en zich niks aan trekken (of willen trekken) van hoe andere mensen daarnaar kijken omdat ze het gewoon moeten kunnen doen en die andere mensen maar zielig zijn als ze er wel een negatief oordeel over hebben.
En de mensen die zich wel wat aantrekken van anderen zijn oordelend (op een negatieve manier), schapen, nemen geen eigen keuze's, hebben geen kijk op de realiteit e.d.Dat is de trent van deze pagina en nou ja is goed dan als jullie dat echt zo denken
we dan![]()
Ligt er ook aan waar je heengaat hequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel ik ga naar de kroeg om met mensen te praten en zo. Als ik dan alleen zo gaan in een gelegenheid waar ik eigenlijk niemand ken zijn er vaak enorm gesloten groepjes, waardoor je moeilijk contact maakt. Ik ben dan niet sociaal genoeg om dat allemaal te overwinnen en dan een leuke avond te hebben.
Misschien is het wel gewoon een kuttent waar je zit. De kroeg waar ik toen heen ging, was een toffe tent![]()
![]()
Ik noem jou geen schaap.... als jij je door mijn post aangesproken voelt, dan is dit jou keus om dat te laten gebeuren waardoor je jezelf dus identificeert met een schaap zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Heeft te maken met het aanvoelen van mensen en begrijpen ervan hoe mensen naar anderen kijken. Gewoon inzicht. Maar goed jij mag me een schaap noemen hoor. Je hoeft het ook niet te geloven. Alles in de wereld kan en iedereen kijkt er helemaal neutraal naar enzo hoorik zeg maar even wat jullie graag willen horen en geloven
Wat betreft het aanvoelen van mensen, daar heb jij nog heel wat te leren blijkbaar aangezien al je voorgaande posts er op neerkomen dat mensen die zich anders bewegen binnen die kaders in jou ogen niet deugen. Denk je, dat die mensen (waaronder ik) niet weten hoe een ander daar tegenaan kijkt? Denk je dat het ons ook maar een ene reet interesseert? Mij in elk geval niet. Ik ben niet afhankelijk van mensen, ik kan weggaan wanneer ik wil, ik kan blijven als ik dat wil, ik kan nuchter blijven, dronken worden, met een vrouw mee naar huis, een vrouw mee naar mijn huis nemen.. alles kan. Ik ben vrij, niet gebonden, en hoef geen rekening met anderen te houden.YouTube
Nou ja het zegt meer dat fokkers in dit topic anders denken dan ik. Wat wel logisch isquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat wij willen zeggen, hebben we nu al een flink aantal keren gezegd. Wat jij hier nu typt is klinklare onzin. Daaruit blijkt dat jij nu aan het trollen bent...of het -echt- niet beter weet
De wereld bestaat uit meer dan alleen maar jouw gelijkgestemden. Blijkbaar zijn er in dit topic al aardig wat mensen die het niet met jouw stelling eens zijn, wat betekent dat de wereld toch eventjes ietsies anders in elkaar steekt dan jij dachtwe dan![]()
Je hebt gewoon niks van ons geleerd he??quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar oke de conclusie hier is dus wel dat mensen hier het belangrijker vinden om maar alles te kunnen doen wat ze willen en zich niks aan trekken en hier stopte ik al met lezen
Je overdrijft weer HGWD. Beter ga je eventjes afkoelen of zo, je ratelt onzin nu.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja het zegt meer dat fokkers in dit topic anders denken dan ik. Wat wel logisch is![]()
De arrogantie![]()
![]()
![]()
Ik hoor overigens meer oordelen vanaf de groep die zegt overal schijnt aan te hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar oke de conclusie hier is dus wel dat mensen hier het belangrijker vinden om maar alles te kunnen doen wat ze willen en zich niks aan trekken (of willen trekken) van hoe andere mensen daarnaar kijken omdat ze het gewoon moeten kunnen doen en die andere mensen maar zielig zijn als ze er wel een negatief oordeel over hebben.
En de mensen die zich wel wat aantrekken van anderen zijn oordelend (op een negatieve manier), schapen, nemen geen eigen keuze's, hebben geen kijk op de realiteit e.d.Dat is de trent van deze pagina en nou ja is goed dan als jullie dat echt zo denken
![]()
Het hangt echt van je zelf af. Waar ik ook ben, wat voor tent dan ook. Aanspraak heb ik vrij snel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel ik ga naar de kroeg om met mensen te praten en zo. Als ik dan alleen zo gaan in een gelegenheid waar ik eigenlijk niemand ken zijn er vaak enorm gesloten groepjes, waardoor je moeilijk contact maakt. Ik ben dan niet sociaal genoeg om dat allemaal te overwinnen en dan een leuke avond te hebben.
Het gaat er om wat je uitstraalt en je manier van doen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat probleem heb ik ook wel....quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ga maar eens naar een poolcafé (als je er redelijk goed in bent) ga maar eens spelen in je eentje... dan komen er vanzelf groepen van 3 mensen binnen en kan je altijd 1 uitnodigen om mee te spelen.
Ga maar eens, elke vrijdag avond, van precies 21u tot 23u aan de bar zitten (of elk willekeurige 2 uurtjes). Elke week precies op dezelfde tijd... moet jij eens kijken hoe snel jij daar in contact komt met mensen... ze gaan je herkennen... en als ze je herkennen krijgen ze automatisch een goed gevoel bij je, want ze hebben het idee alsof ze je al jaren kennen (omdat ze je niet anders kennen) snap je?
YouTube
Het zijn niet alleen fokkers die zo denken trouwens. Eventjes een reality check voor jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja het zegt meer dat fokkers in dit topic anders denken dan ik. Wat wel logisch is![]()
![]()
En of je bij het volk past dat in die tent zit uiteraardquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het hangt echt van je zelf af. Waar ik ook ben, wat voor tent dan ook. Aanspraak heb ik vrij snel.
Het gaat er om wat je uitstraalt en je manier van doen.![]()
![]()
Ik was eigenlijk nog meest oneens met jouw verhaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor overigens meer oordelen vanaf de groep die zegt overal schijnt aan te hebben.
Hoe kan je het nou onzin vinden als iemand een keer lekker uitgebreid eet en daarvan geniet en met een fijn gevoel weer naar huis gaat.![]()
Ah ja dat zal het wel zijn. Daarom heb ik ook gewoon vriendinnen/exen en een vaste vriendengroep al 10+ jaar. Komt omdat ik niet besef dat het niet raar is om alleen zaken te doen en mensen je daar niet op aankijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niks van ons geleerd he??
Je overdrijft weer HGWD. Beter ga je eventjes afkoelen of zo, je ratelt onzin nu.we dan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: