Och kom maar schatje. Ik bescherm je wel tegen de boze buitenwereld.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Nee, want niemand doet onaardig tegen mij, nooit op deze manier. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.![]()
Hahaha. Ik ben gewoon terecht boos.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Och kom maar schatje. Ik bescherm je wel tegen de boze buitenwereld.
Kan altijd ergerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een treurnis weer hier..
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Ziba het volgende:
19 jaar ben ik, niet zo superjong toch?
[..]
Hahaha. Ik ben gewoon terecht boos.![]()
ik was on tour met een Nederlandse band, reden te over haha. Toch nooit vreemd gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
Je bent een te makkelijk sletje en cassandra heeft al haar vrienden een reden gegeven dat ze mogelijk vreemd kan gaan. Anders denkt niet iedereen het zelfde.
Maar goed, wat maakt mijn mening nou uit?
Nee, niks want jouw mening is kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
Je bent een te makkelijk sletje en cassandra heeft al haar vrienden een reden gegeven dat ze mogelijk vreemd kan gaan. Anders denkt niet iedereen het zelfde.
Maar goed, wat maakt mijn mening nou uit?
Ontzettendquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een treurnis weer hier..
Precies! En nu heb ik dus meteen aangetoond dat het helemaal niet boeit wie wat zegt! Het moet je geen kut boeien!quote:
Oja, das waar ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! En nu heb ik dus meteen aangetoond dat het helemaal niet boeit wie wat zegt! Het moet je geen kut boeien!
Nee, heb er ook niet zo'n behoefte aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
![]()
Vertel eens, heloef. Heb je een meisje op het oog offfzo?
En welke conclusie heb je getrokken dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
Er is hier een knop omgegaan niet lang geleden. Mentaliteit iets anders nu, en heb geen zin meer in versieren en ga gewoon de bloemetjes buiten zetten. En dan zien we wel verder.
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....
Dat ik niet perse een relatie moet willen, en gewoon wat losser ga wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En welke conclusie heb je getrokken dan?
Hele goede beslissing.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet perse een relatie moet willen, en gewoon wat losser ga worden![]()
10-15 Jaar aanklooien is mooi geweest.
Top, maar ook niet afwijzen he!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |