Die is toch altijd wel aanwezig.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Ziba het volgende:
komt de kinderachtige Ziba ook weer naar boven
Nee, zo is het niet gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Maar waarom je er dan 3 dagen lang moeite voor doet snap ik niet.
1 keer en daarna klaar toch.
God god wat een dramaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, omdat ik al boos ben. En het is al vervelend gestopt tussen ons dus waarom dit nou nog even flikken? Had ik nooit gedaan. Ik wilde het gewoon enigszins normaal afsluiten maarja, als dit soort dingen dan weer komen komt de kinderachtige Ziba ook weer naar boven
Ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God god wat een drama
Je moe eens goed geneukt worden
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God god wat een drama
Je moe eens goed geneukt worden
Kom kom, oudere mensen weten wat het beste is voor jequote:
Is een leer momentje he! Goed oplettenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]Deze man.
Altijd wat over voor de medemens.
Ik doe het nu al als je het niet erg vindquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Ziba het volgende:
Misschien lach ik hier volgende week wel om.
Je bent gewoon een beetje down omdat je je door me afgewezen voelde. Komt wel goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Ziba het volgende:
Misschien lach ik hier volgende week wel om. Of als ik ouder ben.
Maar ik vind het treurig, kansloos en walgelijk. Ook als de smerigste zwerver op straat zou zeggen dat ik mij afgewezen voel door hem, had ik dat treurig gevonden.
Ik hou je in de gaten meester.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Is een leer momentje he! Goed opletten
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje down omdat je je door me afgewezen voelde. Komt wel goed.
Nee hoor, maak je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon drama, Murdera. Ik heb het helemaal uitgelegd waarom, tot in den treure zelfs. En nu voel ik mij afgewezen. Misschien ben ik wel een dramaqueen en overreageer ik heel erg. Maar dit kan ik echt niet meer handelen.
Nee, ik ben gewoon echt boos nu. Is toch niet zo raar als iemand je allerlei vieze dingen flikt, liegt, blijft liegen, jou respectloos behandeld (uitschelden en weet ik veel wat), ik geen reet meer met hem te maken wil hebben en dat duidelijk maak en hij zegt dat ik mij afgewezen voel tegen mensen?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:01 schreef Pvoesss het volgende:
Het is geen drama, jij maakt er zelf een soap van
Ok, je hebt gelijk. Nee, want niemand doet onaardig tegen mij, nooit op deze manier. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geloof je best dat je echt boos bent en dat het je echt dwars zit..
Maar komop wil je altijd als een kleuter gaan stampvoeten en mokken elke keer dat iemand boehoooo huillie huillie onaardig tegen je doet? Als hij je heeft uitgescholden waarom geef jij hem nu dan aandacht en ben jij er nog mee bezig..
Ik vind je een bloed geil lekker wijf! Laat de rest maar pratenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook als ik 25 was ofzo had ik dit walgelijk gevonden.
Maargoed, hij zegt dat dan.. nouja misschien niet leuk/ eerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon echt boos nu. Is toch niet zo raar als iemand je allerlei vieze dingen flikt, liegt, blijft liegen, jou respectloos behandeld (uitschelden en weet ik veel wat), ik geen reet meer met hem te maken wil hebben en dat duidelijk maak en hij zegt dat ik mij afgewezen voel tegen mensen?Terwijl hij dus 8 maanden achter mij aanzat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |