Snap jij sarcasme? Nep-autist!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Verder ben ik het met Murdera en Cassandra eens!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
een zelfgecreeërde positieve instelling kan wel zorgen voor meer positieve reacties van buitenaf, en dat kan doorslaan naar een positieve instelling.
Concreet voorbeeld.
Ik heb vaak dat als ik een binnenpretje heb oid, dat ik lach, vrolijk kijk. Blij overkom. En het gebeurd vaak dat als er dan een leuk meisje langsloopt, dat ze naar mij lacht, misschien omdat ze denkt dat ik naar haar lach, of omdat mijn vrolijkheid aanstekelijk werkt, maar als ik dan zie dat zo';n leuk meisje vrolijk is geworden door mij, vind ik dat ook leuk, en ben ik echt vrolijk, ook wanneer ik dat binnenpretje weer ben vergeten na een seconde of 3. (Ik ben net een goudvis)
Misschien komt dat wel omdat je diep in je hart alle meisjes toch maar heel gemeen vindtquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.
Zorg eerst maar eens dat je 2 weken zelf echt vrolijk bent ipv in een slachtoffer rolletje hangen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.
En dat is precies wat meneer Fry beschrijft. You've got a long way to go.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
Mensen spiegelen enorm veel. Als jij lacht zullen ze in ieder geval niet minder lachen. Kan dus sowieso geen kwaad positief over te komen. Ook al is het niet al te gemeend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Schrijven kan hij welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt een boek van benzin's hand willen zien.
Die komt dan op de fictie afdeling te staanquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Welke omstandigheden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
Probeer het eens 2 weken, en kijk hoe je omgeving er op reageert.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had dat met een vriend van me met junks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
Benzin en miss anderen. Ik zal een klein voorbeeldje geven over uitstralen.
Ik ben iemand die aan veel dingen schijt heb, ik doe wat ik wil en waar ik wil. Als ik m'n zelf voor lul zet allemaal prima. Ik heb de grootste lol met me zelf en kennelijk straal ik dat uit. Grijns op m'n gezicht en volgens velen pret oogjes.
Gevolg is dat totaal vreemde mensen tegen me aan praten waar dan ook. Ga ik in een onbekende kroeg zitten met een vriendin heb ik al vrij snel dat iemand uit zich zelf tegen mij begint te praten. Zelfde verhaal met stappe. Ik maak de gekste contacten met de gekste en leukste dingen tot gevolg.
Een vriendin zij laatst nog, ook_gek als ik met jou ergens heen ga. Appie, op stap, skienen of wat dan ook. Het is altijd leuk en gezellig. En jij trekt echt de gekste dingen aan. Het is ongelofelijk maar we maken de gekste dingen mee
Zo kan het ook dus. Is maar net wat je instelling is
Jullie hadden een crack kop ja?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had dat met een vriend van me met junks.
Altijd als we ergens gingen zitten vroeger kwam er wel een junk die wat as wilde om beter crack te kunnen roken ofzo.
Blijkbaar.quote:
Nou als hij nou alles bundelt en met de titel: zo moet het niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die komt dan op de fictie afdeling te staan
Nee van jullie zodat ik kan zien hoe crackig jullie zijn.quote:
Zo moet het niet voor dummiesquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als hij nou alles bundelt en met de titel: zo moet het niet.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee van jullie zodat ik kan zien hoe crackig jullie zijn.
Of hij is natuurlijk en hoe prachtig jij
Dat heeft je moeder je zeker wijs gemaakt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik trek ze nooit aan als ik alleen ben, ik ben idd prachtig.
Dan alleen van jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik trek ze nooit aan als ik alleen ben, ik ben idd prachtig.
Maar ik heb geen fotos van hem. sorry.
Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel omdat je diep in je hart alle meisjes toch maar heel gemeen vindt
Hier kun je je niet uit faken Benzin!
Je had toch depressieve klachten een half jaartje of een jaartje terug? Misschien straal je dat ook uit en dat (door)zien mensen gewoon
Over welk onderwerp?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Benzin - zijn 'leven', zijn 'werk'quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?
[..]
Over welk onderwerp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is de waarheid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder je zeker wijs gemaakt?
Deed ze alleen maar omdat ze bang was dat jij je zelf wat aan zal doen als je achter de waarheid kwam
Ontkenning fase, zo schattigquote:
Als je nu flink aan jezelf gaat werken en je op het punt komt dat je niet meer door je omstandigheden wordt geregeerd maar andersom dan kan je een zelfhulpboek schrijven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Over welk onderwerp?
Komt omdat je een neger bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
Bij mij denken ze regelmatig dat ik een drugsdealer ben, want ik kijk blijkbaar ontzettend stoned.
Stelletje rassisten.... :pquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een neger bent.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geniet er maar van nu je er nog in zit, de volgende fase waar je in gaat is jaloezie.
Depressieve klachten (klachten in het algemeen) kun je uitzetten door de kern ervan te achterhalen. Je moet alle (mogelijke) dimensies ervan begrijpen en dan is het zo gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja ik stop maar, niemand gaat er verder op inquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Kappen nou ik zit op werk.
Dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een neger bent.
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.
faken is geen optie man, je moet het effectief behandelen dmv therapie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kunt niet doen alsof je lekker in je vel zit en dat succesvol uitstralen.
Of je moet het gaan faken, maar alleen maar natuurtalenten krijgen dat voor elkaar en blijkbaar ben jij daarin geen natuurtalent.
Er is helaas geen simpel antwoord daarvoor, behalve simpelweg niet meer die kutgedachtes hebben...of het heel goed faken.
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch best pushen vrolijk te kijken en een leuk compliment te maken. Hoe moeilijk is dat?
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je de oorzaken aanpakken. Maar als je nep-vrolijk bent en mensen spiegelen je op een positieve manier geeft je dat ook al een beter gevoel, waarna je ook echt vrolijker wordtquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
vrolijk kijken terwijl je van binnen niet vrolijk bent is heel moeilijk hoor.
daar zou ik zeggen om te kijken/onderzoeken waar het vandaan komt. Als je dat eenmaal weet en helemaal begrijpt dan is het makkelijk op te lossen en straat je natuurlijke zelf-expressie uit ipv dat gefake (wat mensen echt wel kunnen zien).
Nou gewoon dat je er soms maar gewoon toe moet zetten als je je slecht voelt om een beetje goed over te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |