Hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bijna mosterd na de maaltijd, maar veel plezier dan nog
Maar waar praten jullie verder over? Blijft het oppervlakkig? Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef kossikvassik2 het volgende:
haha heel lang whatsapp gesprek weer gehad met mijn crush...
aan het eind kwam ik tot de conclusie dat ze lief was of zo... toen zei ze aaah wat zoet... maar dit lieve meisje gaat slapen.. welterusten...
dan denk je ook wtf xd
Ai, dat klinkt als friendzone.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef kossikvassik2 het volgende:
haha heel lang whatsapp gesprek weer gehad met mijn crush...
aan het eind kwam ik tot de conclusie dat ze lief was of zo... toen zei ze aaah wat zoet... maar dit lieve meisje gaat slapen.. welterusten...
dan denk je ook wtf xd
Nee nee, ze wist van een gemeenschappelijke vriendin dat ik haar leuk vond en heeft toen zelf contact gezocht. Gesprekken gaan over van alles en nog wat... beetje flirten enz. Als ze me zou willen friendzonen zou ze in de 1e instantie niet eens mij moeten contacteren terwijl ze wist dat ik haar leuk vond, toch? Bovendien hebben we een jaar geleden ook al een keer gezoend. Het lijkt wel of ze sowieso wat kiltjes is wat emoties betreft. Naar iedereen toe eigenlijk. Ze heeft me ook verteld dat ze t heel moeilijk vindt om 24/7 met mensen te zijn en dat ze terughoudend is. (Ze wilde vroeger ook het leger in... even om echt duidelijk te maken dat t niet een zoetsappig type is:P)quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar waar praten jullie verder over? Blijft het oppervlakkig? Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?
Ik heb maar een ervaring hiermee dus ik wil je hoop er niet mee in de grond trappen, maar de laatste keer dat ik op zo'n manier met een meisje praatte zoals in jouw post staat beschreven: enkeltje friendzone.
Maar even voor de duidelijkheid zo hoeft het bij jou niet te zijn.
Nog een tip: handel snel niet te lang treuzelen.
Nee want er was nog geen mogelijkheid.. allebei werkzaam in de horeca enz.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?
Als je een live-verslag begint, dan moeten die updates ook wel blijven komen hè? Tot het gaatje aan toe.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:02 schreef Cue_ het volgende:
Jongen gezien, naar elkaar geknikt maar nog niet gesproken. Ik ben aan t ouwehoeren aan de bar en hij met wat meiden wat verderop. We zullen zien hoe t afloopt
Dat ik afwezig was tijdens zn komst. En er blijkbaar twee zeer fewillige dames om hem heen hangenquote:
Hij was niets omdat het je niet lukte?quote:Op vrijdag 23 november 2012 05:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmalig
Hier is ze nog helderquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:56 schreef Cue_ het volgende:
Haha. Net kort gesproken terwijl ik in gesprek was met een andere (veels te ouwe man).
Toen liep ie weg. Er is af en toe wel oogcontact nu.
Loop er straks wel even naartoe
De wijntjes beginnen te tellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 03:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik afwezig was tijdens zn komst. En er blijkbaar twee zeer fewillige dames om hem heen hangen
Totally wasted! Hier had hij zijn kans kunnen grijpenquote:Op vrijdag 23 november 2012 05:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmalig
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.quote:
ja een je kan niets aan jequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
een zelfgecreeërde positieve instelling kan wel zorgen voor meer positieve reacties van buitenaf, en dat kan doorslaan naar een positieve instelling.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.
"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
Ja ja, bij jou zijn het altijd de omstandigheden en jij bent altijd het slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat het begrip 'vicieuze cirkel' inhoudt. Kan je me gelijk vertellen of ik het goed heb gespeld, want deze computers op de uni hebben firefox zonder spellingscontrole.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht het zelfdequote:Op vrijdag 23 november 2012 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier is ze nog helder
[..]
De wijntjes beginnen te tellen
[..]
Totally wasted! Hier had hij zijn kans kunnen grijpenMaar ja, hij ging alleen naar huis.
Je bent weer aan het wijzen nu he. Het komt door de omstandigheden niet door je zelf. Draaid dat vingertje nou eens naar je zelf toe en begin daar eens. Dat is het enige startpunt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |