abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119476518
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, dit weekend :) overmorgen ga ik weg.
have fun!
pi_119476519
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Eest was het om te zien of je een duurzame langdurige relatie met iemand zou kunnen hebben, nu is het gewoon plezier maken. Voor mij haalt dat wel wat spanning weg in ieder geval.
goed zo. :)
pi_119476555
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

have fun!
Dat is de bedoeling ja :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_119476616
quote:

[..]

Veel plezier.
pi_119476703
quote:

[..]

Ah kijk :) Veel plezier :P
pi_119476782
Thnx all *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_119477037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Thnx all *O*
Bijna mosterd na de maaltijd, maar veel plezier dan nog :P
pi_119477097
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Bijna mosterd na de maaltijd, maar veel plezier dan nog :P
Haha _O- thnx
14 SHADES OF GREY
pi_119524876
haha heel lang whatsapp gesprek weer gehad met mijn crush...

aan het eind kwam ik tot de conclusie dat ze lief was of zo... toen zei ze aaah wat zoet... maar dit lieve meisje gaat slapen.. welterusten...

dan denk je ook wtf xd
  donderdag 22 november 2012 @ 23:57:15 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119525323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef kossikvassik2 het volgende:

aan het eind kwam ik tot de conclusie dat ze lief was of zo... toen zei ze aaah wat zoet... maar dit lieve meisje gaat slapen.. welterusten...

dan denk je ook wtf xd
Maar waar praten jullie verder over? Blijft het oppervlakkig? Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?

Ik heb maar een ervaring hiermee dus ik wil je hoop er niet mee in de grond trappen, maar de laatste keer dat ik op zo'n manier met een meisje praatte zoals in jouw post staat beschreven: enkeltje friendzone.

Maar even voor de duidelijkheid zo hoeft het bij jou niet te zijn.

Nog een tip: handel snel niet te lang treuzelen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119525504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef kossikvassik2 het volgende:

dan denk je ook wtf xd
Ai, dat klinkt als friendzone.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119525510

Voor benzin.
pi_119526352
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar waar praten jullie verder over? Blijft het oppervlakkig? Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?

Ik heb maar een ervaring hiermee dus ik wil je hoop er niet mee in de grond trappen, maar de laatste keer dat ik op zo'n manier met een meisje praatte zoals in jouw post staat beschreven: enkeltje friendzone.

Maar even voor de duidelijkheid zo hoeft het bij jou niet te zijn.

Nog een tip: handel snel niet te lang treuzelen.
Nee nee, ze wist van een gemeenschappelijke vriendin dat ik haar leuk vond en heeft toen zelf contact gezocht. Gesprekken gaan over van alles en nog wat... beetje flirten enz. Als ze me zou willen friendzonen zou ze in de 1e instantie niet eens mij moeten contacteren terwijl ze wist dat ik haar leuk vond, toch? Bovendien hebben we een jaar geleden ook al een keer gezoend. Het lijkt wel of ze sowieso wat kiltjes is wat emoties betreft. Naar iedereen toe eigenlijk. Ze heeft me ook verteld dat ze t heel moeilijk vindt om 24/7 met mensen te zijn en dat ze terughoudend is. (Ze wilde vroeger ook het leger in... even om echt duidelijk te maken dat t niet een zoetsappig type is:P)

Ik denk dus eerder dat ze mij te snel vindt gaan of zo en dat dar haar afschrikt dan dat ze me wil friendzonen.

Kan helaas dit weekend niks afspreken omdat ik heel t weekend weg ben -_-

[ Bericht 0% gewijzigd door kossikvassik2 op 23-11-2012 00:38:32 ]
pi_119526637
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Zien jullie elkaar vaak? Zijn er dingen waar aan je kan aflezen of ze je leuk vind?
Nee want er was nog geen mogelijkheid.. allebei werkzaam in de horeca enz.

Ja er zijn zeker dingen waaraan ik dat af kan lezen. Alleen zoals ik al zei, is ze gewoon terughoudend. Ze toont wel degelijk interesse en flirt een beetje. Het is gewoon niet zo snel als ik gewend ben bij de meeste meisjes. Maar zo bestempelen haar vrienden haar ook dus het heeft niets specifieks met mij te maken.
  vrijdag 23 november 2012 @ 01:02:56 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119526940
Jongen gezien, naar elkaar geknikt maar nog niet gesproken. Ik ben aan t ouwehoeren aan de bar en hij met wat meiden wat verderop. We zullen zien hoe t afloopt
  vrijdag 23 november 2012 @ 01:16:52 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119527097
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:02 schreef Cue_ het volgende:
Jongen gezien, naar elkaar geknikt maar nog niet gesproken. Ik ben aan t ouwehoeren aan de bar en hij met wat meiden wat verderop. We zullen zien hoe t afloopt
Als je een live-verslag begint, dan moeten die updates ook wel blijven komen hè? Tot het gaatje aan toe.
  vrijdag 23 november 2012 @ 01:56:10 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119527393
Haha. Net kort gesproken terwijl ik in gesprek was met een andere (veels te ouwe man).
Toen liep ie weg. Er is af en toe wel oogcontact nu.

Loop er straks wel even naartoe
  vrijdag 23 november 2012 @ 02:50:59 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119527534
Dit wordt niets meer :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 03:53:44 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119527620
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 02:50 schreef Cue_ het volgende:
Dit wordt niets meer :)
Waar faalde je?
  vrijdag 23 november 2012 @ 03:56:48 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119527623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 03:53 schreef twi het volgende:

[..]

Waar faalde je?
Dat ik afwezig was tijdens zn komst. En er blijkbaar twee zeer fewillige dames om hem heen hangen ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 05:42:15 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119527730
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmalig :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 07:52:23 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119528135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 05:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij is uiteindelijk alleen naar hyis gegaan en ik vermaak me nog in de naborrel. Neh hij was niets. Was vlijkbaar eenmalig :)
Hij was niets omdat het je niet lukte?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119528604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:56 schreef Cue_ het volgende:
Haha. Net kort gesproken terwijl ik in gesprek was met een andere (veels te ouwe man).
Toen liep ie weg. Er is af en toe wel oogcontact nu.

Loop er straks wel even naartoe
Hier is ze nog helder

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 03:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ik afwezig was tijdens zn komst. En er blijkbaar twee zeer fewillige dames om hem heen hangen ;)
De wijntjes beginnen te tellen

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 05:42 schreef Cue_ het volgende:
Totally wasted! Hier had hij zijn kans kunnen grijpen :N Maar ja, hij ging alleen naar huis.
pi_119529649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:01 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

Voor benzin.
Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.

"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
pi_119530492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Luisteren naar meneer Fry is overrated. Ik vond zijn autobiografie ook al niet leuk.

"Stop feeling sorry for yourself" is een waardeloos advies; ik voel me rot door mijn omstandigheden, niet andersom.
ja een je kan niets aan je
omstandigheden doen, het wordt tijd dat je omstandigheden veranderen! Ik ga voor je duimen!
pi_119530594
quote:

[..]

een zelfgecreeërde positieve instelling kan wel zorgen voor meer positieve reacties van buitenaf, en dat kan doorslaan naar een positieve instelling.

Concreet voorbeeld.
Ik heb vaak dat als ik een binnenpretje heb oid, dat ik lach, vrolijk kijk. Blij overkom. En het gebeurd vaak dat als er dan een leuk meisje langsloopt, dat ze naar mij lacht, misschien omdat ze denkt dat ik naar haar lach, of omdat mijn vrolijkheid aanstekelijk werkt, maar als ik dan zie dat zo';n leuk meisje vrolijk is geworden door mij, vind ik dat ook leuk, en ben ik echt vrolijk, ook wanneer ik dat binnenpretje weer ben vergeten na een seconde of 3. (Ik ben net een goudvis)
pi_119530660
quote:

[..]

Ja ja, bij jou zijn het altijd de omstandigheden en jij bent altijd het slachtoffer.
Je moet ook zelf proberen die omstandigheden te veranderen.

Heb je mot met je ouders? Dan moet je op zoek naar eigen woonruimte (of het goedmaken met je ouders natuurlijk).
Heb je mot op je werk? Dan moet je het of goedmaken, of ander werk gaan zoeken.
Heb je altijd mot met alles en iedereen? Dan ligt het waarschijnlijk aan jezelf! ^O^

Kijk, ik heb ook niet alles in de hand. Ik ben ook slachtoffer van mijn omstandigheden. Aan m'n inzet heeft 't niet gelegen omdat ik weet dat ik m'n best altijd gedaan heb.
Maar dat wil niet zeggen dat ik bij de pakken ga neerzetten! Ik probeer actief wat aan mijn situatie te doen! Uiteraard aan een psychische aandoening kun je op zich niks veranderen, maar je kunt wel je eigen mentaliteit veranderen. Ik doe dat door positief te blijven (of het in elk geval te proberen).

Als je steeds maar je omstandigheden de schuld geeft en er niks aan probeert te doen, dan heb je al verloren.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg ;)

Edit:Verder ben ik het met Murdera en Cassandra eens! ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door magnetronkoffie op 23-11-2012 10:33:31 ]
pi_119531574
quote:

[..]

Je weet vast wel wat het begrip 'vicieuze cirkel' inhoudt. Kan je me gelijk vertellen of ik het goed heb gespeld, want deze computers op de uni hebben firefox zonder spellingscontrole.
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:05:51 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119531748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hier is ze nog helder

[..]

De wijntjes beginnen te tellen

[..]

Totally wasted! Hier had hij zijn kans kunnen grijpen :N Maar ja, hij ging alleen naar huis.
Ik dacht het zelfde :D

Laatste berichtje was ze over de grens van aangeschoten zijn :D

quote:

[..]

Je bent weer aan het wijzen nu he. Het komt door de omstandigheden niet door je zelf. Draaid dat vingertje nou eens naar je zelf toe en begin daar eens. Dat is het enige startpunt.

Je kan je omstandigheden veranderen als je wilt. Je zult er alleen wat aan moeten doen.

Kijk eens om je heen en zoek leuke dingen op er lopen genoeg gekke mensen rond. Van kleding, trekjes tot kapsels. Verzin er zelf wat bij om het leuker te maken. Stel dat......

Je moet het leven zelf een feestje maken. Op het moment dat je het zo gaat ervaren straal je dat uit en loop je met een grijns op je bek rond, en dat valt andere mensen op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119531874
Ik heb wat vele dingen betreft niet de fijnste omstandigheden gehad.
Ik maak mijn eigen leven en ik ga niet zielig in een hoekje zitten en huillie zijn.

Benzin jij bent degene die beslist hoe erg iets je bezig zal blijven houden.
Jij speelt het slachtoffer. :r
pi_119531893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Edit:Verder ben ik het met Murdera en Cassandra eens! ^O^
Snap jij sarcasme? Nep-autist!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:17:46 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119532081
Benzin en miss anderen. Ik zal een klein voorbeeldje geven over uitstralen.

Ik ben iemand die aan veel dingen schijt heb, ik doe wat ik wil en waar ik wil. Als ik m'n zelf voor lul zet allemaal prima. Ik heb de grootste lol met me zelf en kennelijk straal ik dat uit. Grijns op m'n gezicht en volgens velen pret oogjes.

Gevolg is dat totaal vreemde mensen tegen me aan praten waar dan ook. Ga ik in een onbekende kroeg zitten met een vriendin heb ik al vrij snel dat iemand uit zich zelf tegen mij begint te praten. Zelfde verhaal met stappe. Ik maak de gekste contacten met de gekste en leukste dingen tot gevolg.

Een vriendin zij laatst nog, ook_gek als ik met jou ergens heen ga. Appie, op stap, skienen of wat dan ook. Het is altijd leuk en gezellig. En jij trekt echt de gekste dingen aan. Het is ongelofelijk maar we maken de gekste dingen mee :D

Zo kan het ook dus. Is maar net wat je instelling is :)
pi_119532415
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

een zelfgecreeërde positieve instelling kan wel zorgen voor meer positieve reacties van buitenaf, en dat kan doorslaan naar een positieve instelling.

Concreet voorbeeld.
Ik heb vaak dat als ik een binnenpretje heb oid, dat ik lach, vrolijk kijk. Blij overkom. En het gebeurd vaak dat als er dan een leuk meisje langsloopt, dat ze naar mij lacht, misschien omdat ze denkt dat ik naar haar lach, of omdat mijn vrolijkheid aanstekelijk werkt, maar als ik dan zie dat zo';n leuk meisje vrolijk is geworden door mij, vind ik dat ook leuk, en ben ik echt vrolijk, ook wanneer ik dat binnenpretje weer ben vergeten na een seconde of 3. (Ik ben net een goudvis)
Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.
pi_119532489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kan me er wat bij voorstellen, maar dat concrete voorbeeld overkomt mij nooit zo. Als ik vrolijk ben lachen meisjes ook niet naar me.
Misschien komt dat wel omdat je diep in je hart alle meisjes toch maar heel gemeen vindt ;)
Hier kun je je niet uit faken Benzin!

Je had toch depressieve klachten een half jaartje of een jaartje terug? Misschien straal je dat ook uit en dat (door)zien mensen gewoon :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:31:28 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119532492
quote:

[..]

Zorg eerst maar eens dat je 2 weken zelf echt vrolijk bent ipv in een slachtoffer rolletje hangen.

Het is natuurlijk niet zodat als je straks tussen 15uur en 17uur vrolijk bent, alle vrouwen naar je lachen.

Voeg daar de vedachte "meisjes haten mij" er aan toe en je straalt als nog niks uit.
pi_119532822
quote:

[..]

En dat is precies wat meneer Fry beschrijft. You've got a long way to go.
pi_119532880
quote:

[..]

Mensen spiegelen enorm veel. Als jij lacht zullen ze in ieder geval niet minder lachen. Kan dus sowieso geen kwaad positief over te komen. Ook al is het niet al te gemeend.
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:44:49 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119532900
Ik zou echt een boek van benzin's hand willen zien.
C'est la vie
pi_119532947
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Schrijven kan hij wel
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:47:52 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119533015
quote:
Die komt dan op de fictie afdeling te staan :P
pi_119533175
quote:

[..]

Welke omstandigheden? :')
pi_119533606
quote:

[..]

Probeer het eens 2 weken, en kijk hoe je omgeving er op reageert.
Je hebt niets te verliezen, dus probeer het eens.
En goed, de reactie zal niet altijd even duidelijk zijn, maar test het gewoon eens.
pi_119533656
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
Benzin en miss anderen. Ik zal een klein voorbeeldje geven over uitstralen.

Ik ben iemand die aan veel dingen schijt heb, ik doe wat ik wil en waar ik wil. Als ik m'n zelf voor lul zet allemaal prima. Ik heb de grootste lol met me zelf en kennelijk straal ik dat uit. Grijns op m'n gezicht en volgens velen pret oogjes.

Gevolg is dat totaal vreemde mensen tegen me aan praten waar dan ook. Ga ik in een onbekende kroeg zitten met een vriendin heb ik al vrij snel dat iemand uit zich zelf tegen mij begint te praten. Zelfde verhaal met stappe. Ik maak de gekste contacten met de gekste en leukste dingen tot gevolg.

Een vriendin zij laatst nog, ook_gek als ik met jou ergens heen ga. Appie, op stap, skienen of wat dan ook. Het is altijd leuk en gezellig. En jij trekt echt de gekste dingen aan. Het is ongelofelijk maar we maken de gekste dingen mee :D

Zo kan het ook dus. Is maar net wat je instelling is :)
Ik had dat met een vriend van me met junks. :')
Altijd als we ergens gingen zitten vroeger kwam er wel een junk die wat as wilde om beter crack te kunnen roken ofzo. _O-
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:11:35 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119533733
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik had dat met een vriend van me met junks. :')
Altijd als we ergens gingen zitten vroeger kwam er wel een junk die wat as wilde om beter crack te kunnen roken ofzo. _O-
Jullie hadden een crack kop ja? :P
pi_119533782
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jullie hadden een crack kop ja? :P
Blijkbaar. _O-
Hij had ook altijd zwervers om zich heen, en daar wilde hij altijd wat voor doen enzo. :')
Namens hun aan mij geld vragen. _O- Toen heb ik hem echt hard uit staan lachen.
pi_119533842
PIC!!!!!! mag ook in dm :D
pi_119533918
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:15 schreef Pvoesss het volgende:
PIC!!!!!! mag ook in dm :D
Van zwervers? :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:18:10 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119533919
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die komt dan op de fictie afdeling te staan :P
Nou als hij nou alles bundelt en met de titel: zo moet het niet.
C'est la vie
pi_119533974
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Van zwervers? :P
Nee van jullie zodat ik kan zien hoe crackig jullie zijn.
Of hij is natuurlijk en hoe prachtig jij :+
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:21:00 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119534004
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou als hij nou alles bundelt en met de titel: zo moet het niet.
Zo moet het niet voor dummies :D

Ik kreeg altijd de vraag of ik pillen had. Wegens mijn "dure" kleding :D
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:21:44 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119534029
Bij mij denken ze regelmatig dat ik een drugsdealer ben, want ik kijk blijkbaar ontzettend stoned. :')
C'est la vie
pi_119534050
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee van jullie zodat ik kan zien hoe crackig jullie zijn.
Of hij is natuurlijk en hoe prachtig jij :+
:P
Ik trek ze nooit aan als ik alleen ben, ik ben idd prachtig. :7
Maar ik heb geen fotos van hem. sorry. :P
pi_119534082
Ik word in de trein echt vaak aangesproken door oudjes :D :')

Over hoe koud het in de trein is en zo :')_
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:23:50 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119534084
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat heeft je moeder je zeker wijs gemaakt?

Deed ze alleen maar omdat ze bang was dat jij je zelf wat aan zal doen als je achter de waarheid kwam :{w
pi_119534090
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar ik heb geen fotos van hem. sorry. :P
Dan alleen van jou *O*
pi_119534152
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien komt dat wel omdat je diep in je hart alle meisjes toch maar heel gemeen vindt ;)
Hier kun je je niet uit faken Benzin!

Je had toch depressieve klachten een half jaartje of een jaartje terug? Misschien straal je dat ook uit en dat (door)zien mensen gewoon :)
Misschien. Hoe kan ik dat uitzetten?

quote:
Over welk onderwerp?
pi_119534172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Over welk onderwerp?
Benzin - zijn 'leven', zijn 'werk' :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119534181
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat heeft je moeder je zeker wijs gemaakt?

Deed ze alleen maar omdat ze bang was dat jij je zelf wat aan zal doen als je achter de waarheid kwam :{w
Nee, dat is de waarheid. :) :*
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:28:11 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119534234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, dat is de waarheid. :) :*
Ontkenning fase, zo schattig :*
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:28:43 #180
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119534250
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Over welk onderwerp?
Als je nu flink aan jezelf gaat werken en je op het punt komt dat je niet meer door je omstandigheden wordt geregeerd maar andersom dan kan je een zelfhulpboek schrijven.

Benzin - From valley 's low to mountains high.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')