Alleen als het walvissen zijn.quote:
zulke dingen heb ik wel vaker gelezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
Er is hier een knop omgegaan niet lang geleden. Mentaliteit iets anders nu, en heb geen zin meer in versieren en ga gewoon de bloemetjes buiten zetten. En dan zien we wel verder.
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....
Pessimisme gaat hem ook echt helpen ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zulke dingen heb ik wel vaker gelezen.
eerst zien dan geloven.
Ik geloof Faxie. Maar dat is misschien omdat ik weet waar hij op doelt.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zulke dingen heb ik wel vaker gelezen.
eerst zien dan geloven.
Hihi deze baas weet jaquote:Op woensdag 21 november 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof Faxie. Maar dat is misschien omdat ik weet waar hij op doelt.
Heb je seks gehad ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
Er is hier een knop omgegaan niet lang geleden. Mentaliteit iets anders nu, en heb geen zin meer in versieren en ga gewoon de bloemetjes buiten zetten. En dan zien we wel verder.
Soms moet je eens kritisch terugblikken en je conclusies trekken....
quote:
Er werd naar gevraagd, maar ik ga niet het lange verhaal gevenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
doe dan ook geen suggestie, beetje flauw om dan niet ook b te zeggen.
maar goed, ik blijf bij eerst zien dan geloven. tussen iets zeggen en iets doen zit een groot verschil. en dat is verder niet flauw bedoeld.
er zitten ook mooie walvissen tussen.. sporadisch maar toch..quote:
zomaar ineens? zoiets gaat meestal niet van de ene op de andere dag heh.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd naar gevraagd, maar ik ga niet het lange verhaal geven
Punt is dat ik wat anders tegen het leven aankijk nu.
Dat is toch alleen maar goedquote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er werd naar gevraagd, maar ik ga niet het lange verhaal geven
Punt is dat ik wat anders tegen het leven aankijk nu.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
doe dan ook geen suggestie, beetje flauw om dan niet ook b te zeggen.
maar goed, ik blijf bij eerst zien dan geloven. tussen iets zeggen en iets doen zit een groot verschil. en dat is verder niet flauw bedoeld.
Heb al wel eens gepiekerd erover, maar bleef geremd. 't Is ook dat de 30 in zicht komt nu, en dan besef je je opeens dat je veel potentieel leuke dingen weggooit om niks eigenlijk. En dan maak je een keus.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar ineens? zoiets gaat meestal niet van de ene op de andere dag heh.
Dat kan best hoor, gebeurde bij mij ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar ineens? zoiets gaat meestal niet van de ene op de andere dag heh.
Serieus?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, gebeurde bij mij ook.
oki. blijft staan dat er een kloof is tussen de keuze en de daad bij het woord voegen. ik geloof gewoon niet dat je dan nu ineens wel veel gaat daten en op die dates brutaler bent waardoor je ze je bed in kunt sleuren, sorry.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al wel eens gepiekerd erover, maar bleef geremd. 't Is ook dat de 30 in zicht komt nu, en dan besef je je opeens dat je veel potentieel leuke dingen weggooit om niks eigenlijk. En dan maak je een keus.
Ja, ik denk dat er niet veel tijd zat tussen m'n laatst gezwelg in zelfmedelijden en het denken waarom ik het mezelf allemaal zo moeilijk maak.quote:
gokje: toen je iets met myraela kreeg? zo ja, ben ik benieuwd hoe het is mochten jullie ooit uit elkaar gaan (wat ik niet hoop hoor, voor jullie).quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Toen je neukte?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
De intentie van de dates is anders... dat scheelt behoorlijk kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. blojft staan dat er een kloof is tussen de keuze en de daad bij het woord voegen. ik geloof gewoon niet dat je dan nu ineens wel verl gaat daten en op die dates brutaler bent waardoor je ze je bed in kunt sleuren, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |