Tja dat is een tip die we 'm al 100 keer gegeven hebben....quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Deze zaterdag in Leiden. Of nouja, ik niet. Maar een andere groepje gaat wel. Mocht je willen. Volgens mij hebben ze jou niet op fb.quote:
alleen naar de film?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Dat kan in principe prima. Of ga lekker naar een concert van een artiest of groep die je kunt waarderen.quote:
Jawel, maar ik vind het leuk hier te posten, hihi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goddelijke man.Kan jij niet versieren?
Maar je maakt ook weinig contact met je vrienden als je daar zit. Max paar keer. Dus was is het verschilquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp héquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...
de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.
Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...
de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.
Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels
of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.
ja okequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp hé
Dat heb je zelf in de hand. Ik vind alleen naar de film gaan totaal geen issue. Ik vind ook niet dat, als ik iemand anders alleen naar de film zie gaan, die persoon zielig is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.
als je je er goed bij voelt, dan kan je het gewoon doen: alleen uitgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.
Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.
Probleem met alleen uitgaan is, is dat je eigenlijk best sociaal moet zijn of dat je in een open groep terecht komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:26 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
als je je er goed bij voelt, dan kan je het gewoon doen: alleen uitgaan.
dan kom je vast ook in contact met anderen.
Als ik alleen naar de film wil gaan (of überhaubt uit wil gaan) en jij vindt dat zielig, dan is dat jouw probleem, niet mijn probleemquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.
Nee maar jij vraagt naar de mensen die hier postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ja okemaar het gaat eigenlijk niet om hun toch?
Komt door gedrag, niet door de looks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.
Terwijl ze wel redelijk sociaal zijn en genoeg vrienden hebben.
Wat een verwrongen beeld zegquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |