abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119537057
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
Tja dat is een tip die we 'm al 100 keer gegeven hebben....
pi_119537068
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Is goed, wanneer kan je?
Deze zaterdag in Leiden. Of nouja, ik niet. Maar een andere groepje gaat wel. Mocht je willen. Volgens mij hebben ze jou niet op fb. :@
pi_119537312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
Stomme vraag maar doet Benzin wel leuke dingen ?? Hij klaagt hier wel heel veel maar doet die ook wel eens leuke dingen zoals naar de bios gaan, andere dingen ??
Ik denk namelijk als je ook de tijd neemt om bijvoorbeeld voor jezelf leuke dingen te doen en niet te veel bij alles stil te staan dat dat ook wel helpt voor je gemoedstoestand en juist doordat je dingen doet die je leuk vind ook beter in je vel gaat zitten en dan ook juist voor jezelf makkelijker maakt.
Het hoeft niet eens kroegen ofzo te zijn maar sporten , filmpje pakken andere dingen waar je relaxed van word helpen al een boel.
alleen naar de film?
Nosce te ipsum.
pi_119537332
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

alleen naar de film?
Ja, waarom niet?
pi_119537559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?
Waarom wel? Met vrienden/familie is gezelliger.
pi_119537689
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119537732
Knappe man in je avatar, Ziba. 8-)
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:19:53 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119537777
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

alleen naar de film?
Dat kan in principe prima. Of ga lekker naar een concert van een artiest of groep die je kunt waarderen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119537832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Fascination het volgende:
Knappe man in je avatar, Ziba. 8-)
Goddelijke man. :D Kan jij niet versieren?
pi_119537889
Dit onderwerp weer: alleen uitgaan...

de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.

Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels

of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Nosce te ipsum.
pi_119537898
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Ziba het volgende:

[..]

Goddelijke man. :D Kan jij niet versieren?
Jawel, maar ik vind het leuk hier te posten, hihi.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:22:54 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119537916
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Ik zou er neit zo vrolijk van worden alleen naar de film te gaan. Mensen maken daar over het algemeen niet echt contact met vreemden, dus dan voel je je extra alleen.
Maar je maakt ook weinig contact met je vrienden als je daar zit. Max paar keer. Dus was is het verschil :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:23:00 #238
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119537919
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:24:34 #239
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119537979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:

de meesten hier zijn denk ik mensen die weinig contacten hebben; of die het moeilijk vinden om contacten te leggen waardoor ze nauwelijks vrienden hebben.

Als zij wel vrienden hebben dan zouden we vanzelf wel in contact komen met potentiele scharrels

of heb ik het mis? zijn er tussen jullie ook een paar met een normale vriendenkring en dan alsnog het moeilijk vinden om contact te leggen met het ander geslacht?
Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp hé :Y)
we dan
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:25:13 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119538002
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AlexanderC het volgende:

Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.

Terwijl ze wel redelijk sociaal zijn en genoeg vrienden hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119538009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alleen naar de film is zielig vind ik. Dan kies je er echt voor om de uitzondering te zijn in zo'n grote zaal met mensen onder het mom van 'ja het moet toch gewoon kunnen'. Denk niet dat zulke acties goed zijn voor je zelfbeeld eigenlijk.
:')

Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.
pi_119538015
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je vergeet de mensen met vriendenkring en exen en regelmaat een vriendin die hier zijn voor de hulp hé :Y)
ja oke :P maar het gaat eigenlijk niet om hun toch? :@
Nosce te ipsum.
pi_119538017
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat heb je zelf in de hand. Ik vind alleen naar de film gaan totaal geen issue. Ik vind ook niet dat, als ik iemand anders alleen naar de film zie gaan, die persoon zielig is.
Dat ligt meer aan hoe je er zelf over denkt dan hoe anderen er over denken. Als anderen het zielig vinden als je alleen dingen onderneemt, vind ik dat gewoon kortzichtig en onterecht.

Of vinden jullie het ook zielig als ik alleen naar de supermarkt ga? :')
pi_119538059
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je moet gewoon in je eentje gaan als je dat leuk vindt. Gewoon niks van aantrekken.
als je je er goed bij voelt, dan kan je het gewoon doen: alleen uitgaan.

dan kom je vast ook in contact met anderen. :)
Nosce te ipsum.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:27:13 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119538092
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.
we dan
pi_119538104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:26 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

als je je er goed bij voelt, dan kan je het gewoon doen: alleen uitgaan.

dan kom je vast ook in contact met anderen. :)
Probleem met alleen uitgaan is, is dat je eigenlijk best sociaal moet zijn of dat je in een open groep terecht komt.
pi_119538146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja de ultieme manier om je maar nog meer op een rare manier op de voorgrond te zetten ja. Niks van aantrekken helpt nou niet bepaald in een leven waarbij je wel rekening moet houden met mensen en mensen jou ook bekijken op de zaken die je doet. Maar goed als je extra op wil vallen en toch niks te verliezen hebt dan ga je gang ja.
Als ik alleen naar de film wil gaan (of überhaubt uit wil gaan) en jij vindt dat zielig, dan is dat jouw probleem, niet mijn probleem ;)
Waarom zou je dat een probleem vinden?
Of kijk je zelfs neer op mensen die alleen dingen ondernemen? ;)
Zegt meer over jou dan over de alleenganger ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:29:10 #248
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119538159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

ja oke :P maar het gaat eigenlijk niet om hun toch? :@
Nee maar jij vraagt naar de mensen die hier posten ;) Dus ja dat zijn niet alleen mensen zonder vriendenkring of met vriendenkring maar met moeite met contact met meiden. Gaat niet om hen maar ze zijn er wel bij :7
we dan
pi_119538173
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou nee hoor ik ken verschillende mensen met een grote vriendengroep maar het versieren of uberhout een vrouw versieren gaat ze niet lukken. Soms wegens hun gedrag, soms door hun uiterlijk.

Terwijl ze wel redelijk sociaal zijn en genoeg vrienden hebben.
Komt door gedrag, niet door de looks.
pi_119538192
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat een verwrongen beeld zeg :D Als je alleen naar de film gaat ben je in de ogen van andere mensen misschien vriendloos. Maar ik zou me daar niet al te veel van aantrekken. Is alleen maar vermoeiend. Je kan ook gewoon lekker genieten van de film en daarna weer alleen naar huis gaan. Het is dan niet bijster sociaal, maar dat hoeft toch ook niet. Je hebt ook mensen die van vissen houden of die oneindige stukken fietsen op een racefiets. Die zijn toch ook niet zielig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')