SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede! Datum nader te bepalen.
- Buurmeisje
- Guitarist
- VinniieeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er is altijd een achterin, tenzij je maar 1 rij hebtquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een hoorcollegezaal, normaal gesproken zitten er altijd mensen achterin. Waarom is er anders überhaupt plek achterin?![]()
![]()
Nooit geweten dat jij zo kinderachtig bent, Fera.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is ook zo, maar ik bedoel op die plekken. Normaal gesproken heeft niemand er problemen mee. Als hij dat wel heeft, dan wil ik gewoon weten waarom. Ik verhuis niet omdat hij zich anders zo alleen voelt of zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is altijd een achterin, tenzij je maar 1 rij hebt
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is toch ook raar om zo ver mogelijk weg te gaan zitten
Ik zou me een beetje beledigd voelen als ik daar stond en alle leerlingen zouden achterin gaan zitten![]()
![]()
Wat een koekwausquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik bedoel op die plekken. Normaal gesproken heeft niemand er problemen mee. Als hij dat wel heeft, dan wil ik gewoon weten waarom. Ik verhuis niet omdat hij zich anders zo alleen voelt of zo.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Misschien hebben we dan toch iets gemeen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Nooit geweten dat jij zo kinderachtig bent, Fera.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mja, het is wel enigszins begrijpelijk. Maar dan moet hij maar met een normale reden komen inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik bedoel op die plekken. Normaal gesproken heeft niemand er problemen mee. Als hij dat wel heeft, dan wil ik gewoon weten waarom. Ik verhuis niet omdat hij zich anders zo alleen voelt of zo.![]()
![]()
Het is maar waar je je druk om maakt, zeg. Hij vraagt het netjes, doe het dan gewoon zonder te zeuren, je bent toch geen kleuter?
Zodat er ook grotere groepen in kunnen. Duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een hoorcollegezaal, normaal gesproken zitten er altijd mensen achterin. Waarom is er anders überhaupt plek achterin?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zeur niet, ik bleef gewoon zitten. Verder ben ik niet lastig geweest of zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt, zeg. Hij vraagt het netjes, doe het dan gewoon zonder te zeuren, je bent toch geen kleuter?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het verschrikkelijk onbeleefd is naar een docent om allemaal helemaal achteraan te gaan zitten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kom op zeg, hij vraagt alleen of de achterste rijen naar voren willen komen, niet of ze van een gebouw willen springen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, het is wel enigszins begrijpelijk. Maar dan moet hij maar met een normale reden komen inderdaad“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er is nergens een regel dat je daar niet mag zitten als de groep kleiner is. Bovendien was het vorige week en de weken daarvoor ook nooit een probleem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat er ook grotere groepen in kunnen. Duh.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het zijn ook geen regels, het zijn algemene fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is nergens een regel dat je daar niet mag zitten als de groep kleiner is. Bovendien was het vorige week en de weken daarvoor ook nooit een probleem.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat naar voren en helemaal naar de voorste rij zit wel een groot verschil in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij vraagt alleen of de achterste rijen naar voren willen komen, niet of ze van een gebouw willen springen.![]()
Willen komen, dus geen bevel maar een verzoek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij vraagt alleen of de achterste rijen naar voren willen komen, niet of ze van een gebouw willen springen.En een vreemd verzoek ook nog.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vind ik niet. Maar goed, boeiendquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat naar voren en helemaal naar de voorste rij zit wel een groot verschil in..
Dat scholieren die gedwongen naar school moeten, van een jaar of 15 dit doen, begrijp ik nog. Maar dat volwassen mensen die graag willen leren zich zo gedragen.... all of my what.
Wat je vind moet je bij de politie brengenquote:
14 SHADES OF GREY
Ja, een verzoek die je in dient te willigen. En zo niet, dan toedeloe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Willen komen, dus geen bevel maar een verzoek.En een vreemd verzoek ook nog.
Ik vind het totaal geen vreemd verzoek. Wij moesten bij hoorcolleges ook zoveel mogelijk voorin zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat je vind moet je bij de politie brengen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw mijlpaal op internet dating 1500 vs 0.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een verzoek die je in dient te willigen. En zo niet, dan toedeloe.
Ik vind het totaal geen vreemd verzoek. Wij moesten bij hoorcolleges ook zoveel mogelijk voorin zitten.![]()
Als iemand een verzoek op die manier doet dan zou ik daar ook geen gehoor aangeven. Die docent is minstens net zo triest bezig.
Als dat een regel is die door de school bepaald is dan wel. Als een docent dat zo maar ineens wil dan hoef je wat mij betreft daar geen gehoor aan te geven.14 SHADES OF GREY
Ik heb serieus nog nooit zo lang over douchen en aankleden gedaan.
Hahahaha. Baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw mijlpaal op internet dating 1500 vs 0.
Lees eens wat je zelf zegtquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Als iemand een verzoek op die manier doet dan zou ik daar ook geen gehoor aangeven. Die docent is minstens net zo triest bezig.
Als dat een regel is die door de school bepaald is dan wel. Als een docent dat zo maar ineens wil dan hoef je wat mij betreft daar geen gehoor aan te geven..
Dat heb ik gedaan toen ik aan het typen was. En nu?quote:14 SHADES OF GREY
Hoe lang ben je bezig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zo lang over douchen en aankleden gedaan.
![]()
![]()
Ik zat ook nooit graag vooraanquote:. In dit geval zou ik misschien iets naar voren zijn gegaan (ken de situatie niet), maar zou echt niet voor de rest zijn gaan zitten
. Hooguit op de rij waar de achterste mensen zitten
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Never mind. De docent was netjes. Ach ja, Fera heeft zichzelf ermee, uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan toen ik aan het typen was. En nu?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken dat gevoel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het mensen afschrikt he als je heel knap bent.
Does it matter? Het duurde lang en het was instabielquote:.
Dus als hij had gezegd dat hij het prettiger lesgeven vindt aan mensen die in ieder geval doen alsof ze interesse hebben in hun opleiding door niet geheel achter in een hoekje te gaan zitten, zou je op zijn verzoek in zijn gegaan?![]()
Die zaten vol en iets erachter mocht niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat ook nooit graag vooraan. In dit geval zou ik misschien iets naar voren zijn gegaan (ken de situatie niet), maar zou echt niet voor de rest zijn gaan zitten
. Hooguit op de rij waar de achterste mensen zitten
.
Nee, ik vroeg het me alleen afquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Does it matter? Het duurde lang en het was instabiel.
Hmm, ja dat is vervelendSterkte
![]()
![]()
Ik heb er geen timer bij gehadquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me alleen af
Hmm, ja dat is vervelendSterkte
.
Jij bent natuurlijk ook een beetje topzwaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Does it matter? Het duurde lang en het was instabiel.
Hmmm dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zaten vol en iets erachter mocht niet.. Heel misschien dan nog ergens in het midden
. Maar vooraan
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een beetje topzwaar.?
Daarom is geen reden als argument gebruiken siert een docent niet echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never mind. De docent was netjes. Ach ja, Fera heeft zichzelf ermee, uiteindelijk.14 SHADES OF GREY
Geen van beide.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef twi het volgende:
Ben je van een paard gevallen of heeft Murdera je gewoon zo lang beziggehouden in de douche?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Whatever, Tijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom is geen reden als argument gebruiken siert een docent niet echt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je weet toch dat als je dat soort dingen ooit op een forum zet, dat alle mannen dat onthouden? Zelfs Kaneelstokje, ook al heeft hij liever een A'tje.quote:![]()
Ik ben alweer aan het fappen geslagen hoor, beetje ''cup E'' denkend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat als je dat soort dingen ooit op een forum zet, dat alle mannen dat onthouden? Zelfs Kaneelstokje, ook al heeft hij liever een A'tje.Rustig aan.![]()
Cup E is niet topzwaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat als je dat soort dingen ooit op een forum zet, dat alle mannen dat onthouden? Zelfs Kaneelstokje, ook al heeft hij liever een A'tje..
Dat wel. Maar dat wist Kaneel tot nu nietquote:.
Ik betwijfel het. je maten staan ongetwijfeld ergens op FOK!.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat wist Kaneel tot nu niet.
![]()
Ik was het anders alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat als je dat soort dingen ooit op een forum zet, dat alle mannen dat onthouden? Zelfs Kaneelstokje, ook al heeft hij liever een A'tje..
Ik heb je gezien meid.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat wist Kaneel tot nu niet.
Genoeg over mij.
Wat zal ik morgen eens gaan doen?
Schilderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Genoeg over mij.
Wat zal ik morgen eens gaan doen?
![]()
En qua uiterlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt mee gepraat, dus dat weet ik niet.Rustig aan.![]()
Alsof zij een ''oudere vrouw'' is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom probeer je 'r niet te hosselen? Je houdt toch van oudere vrouwen?
Ze is gotvers nie eens 30 joh.
Rustig aan.![]()
Kom op, Samzz is wel een MILFje vanuit jouw perspectief.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof zij een ''oudere vrouw'' is.
Ze is gotvers nie eens 30 joh.
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, Samzz is wel een MILFje vanuit jouw perspectief.
Rustig aan.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt mee gepraat, dus dat weet ik niet.
[..].
Lieverd, ik kan niet lopen, hoe kom ik op zolder? Let alone, hoe blijf ik zo lang staan op een beenquote:?
Ik heb geen kotersquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, Samzz is wel een MILFje vanuit jouw perspectief..
Je ouders vragen om het naar beneden te halen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan niet lopen, hoe kom ik op zolder? Let alone, hoe blijf ik zo lang staan op een been?
En een stoel of kruk?![]()
![]()
Ah.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niet uit, het gaat om de leeftijd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe niet alsof ze 30 is ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niet uit, het gaat om de leeftijd.
Rustig aan.![]()
Nah. Schilderen gaat niet lukken. Tekenen kan welquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ouders vragen om het naar beneden te halen?
En een stoel of kruk?.
Dan ga je tekenenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Schilderen gaat niet lukken. Tekenen kan wel.
Al hou je dat de hele dag niet vol denk ik, of wel?
![]()
![]()
Nietus!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niet uit, het gaat om de leeftijd.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Neequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je tekenenAl hou je dat de hele dag niet vol denk ik, of wel?
. Ma moet morgen m'n laptop maar naar beneden halen, dan kan ik nog wat aan de website sleutelen
.
Wel kut, ik wilde m'n opdracht voor het weekend af hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tja, overmacht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ma moet morgen m'n laptop maar naar beneden halen, dan kan ik nog wat aan de website sleutelen
.
Wel kut, ik wilde m'n opdracht voor het weekend af hebben.
Slaap je nu dan ook beneden?![]()
![]()
Nee, wel een verdieping lager.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, overmacht.
Slaap je nu dan ook beneden?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik ga achterstevoren de trap op en hinkel dan naar de kamerquote:.
Zoiets dacht ik al jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga achterstevoren de trap op en hinkel dan naar de kamer.
![]()
![]()
Flinke blessure danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga achterstevoren de trap op en hinkel dan naar de kamer.
.
Knieband verrekt. Voor zover ik weet, geen idee of de meniscus oke isquote:.
En dat laat je niet even uitzoeken dan ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knieband verrekt. Voor zover ik weet, geen idee of de meniscus oke is.
.
Dat wilde de dokter niet ivm de pijn die het op zou leveren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat laat je niet even uitzoeken dan ?.
Hmm ik twijfel wat ik dan zou doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wilde de dokter niet ivm de pijn die het op zou leveren., pijn en zekerheid of minder pijn, maar toch pijn, ik denk dat ik zou zeggen "kijken jij!"
.
Ja, jij. Hij wilde het niet doen omdat het voor het advies niks uit zou maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel wat ik dan zou doen, pijn en zekerheid of minder pijn, maar toch pijn, ik denk dat ik zou zeggen "kijken jij!"
.
En de testen die hij wel deed, deden dusdanig pijn dat hij niet verder wilde gaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Even aankijken werkt soms ook wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel wat ik dan zou doen, pijn en zekerheid of minder pijn, maar toch pijn, ik denk dat ik zou zeggen "kijken jij!"
.
Rustig aan.![]()
Dan ben je toch gek laat je hem kijken?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij. Hij wilde het niet doen omdat het voor het advies niks uit zou maken.
Tenzij je een halve autist bent die precies moet weten wat er met hem/haar aan de hand is.Rustig aan.![]()
Ik zei ook misschienquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij. Hij wilde het niet doen omdat het voor het advies niks uit zou maken.
En de testen die hij wel deed, deden dusdanig pijn dat hij niet verder wilde gaan.. In dat geval zou ik misschien ook gezegd hebben dan laat maar
.
Hij keek ook. En ging toen buigen, strekken, trekken en duwen terwijl ik verging van de pijn. En dat was alleen nog maar om de banden te testen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben je toch gek laat je hem kijken?
Ik vond het wel best en hij dacht dat er niks ernstigs was. Het advies zou hoe dan ook hetzelfde zijn: rust.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ok...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij keek ook. En ging toen buigen, strekken, trekken en duwen terwijl ik verging van de pijn. En dat was alleen nog maar om de banden te testen.
Ik vond het wel best en hij dacht dat er niks ernstigs was. Het advies zou hoe dan ook hetzelfde zijn: rust.
Ik zal je niet meer lastigvallen dan eventjes...Rustig aan.![]()
Fysieke rust, niet mentaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Ik zal je niet meer lastigvallen dan eventjes....
Hehequote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staatquote:. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
Als dat geen liefde isquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staat. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
Rustig aan.![]()
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vastquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staat. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
![]()
![]()
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vast
Ik doe dat al best wel lang. Niet altijd gedaan, maar ik vind een smiley geen zinseinde, een punt bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
.
Ja, dan doe ik het zo:quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?
- Hallo ?
i.p.v.
- Hallo?![]()
quote:nee man, toch.. Ik ben volgens mij wel een van de weinige hier die d'r paardending interessant vind
.
Mwah, dan stel ik gewoon de vraag al dan niet met smiley en zet er een vraagteken achterquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vast. Aan een zin zonder smiley direct, maar achter een zin met smiley met een spatie
.
Hoe heet jij?
Hoe heet jij?
Smiley moet voor het vraagtekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]nee man, toch.. Ik ben volgens mij wel een van de weinige hier die d'r paardending interessant vind
.
![]()
Rustig aan.![]()
Enige verschil is dat ik bij voorkeur ook PI's gebruikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat al best wel lang. Niet altijd gedaan, maar ik vind een smiley geen zinseinde, een punt bijvoorbeeld wel.
.
Ik heb net met veel pijn en moeite winegums opgehaald. Zijn ze niet lekker. Mooi dat ik ze wel opeet
.
Ik had het over vragen zonder smilies. Maar anders komt de smilie er bij mij achteraan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]nee man, toch.. Ik ben volgens mij wel een van de weinige hier die d'r paardending interessant vind
.
[..]
Mwah, dan stel ik gewoon de vraag al dan niet met smiley en zet er een vraagteken achter. Aan een zin zonder smiley direct, maar achter een zin met smiley met een spatie
.
Hoe heet jij?
Hoe heet jij?
![]()
Of smijt ze gewoon weg, dat is goed voor je lijn want ophalen doe je toch niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net met veel pijn en moeite winegums opgehaald. Zijn ze niet lekker. Mooi dat ik ze wel opeet
.
Rustig aan.![]()
Doe ik ook. Als ik daar de noodzaak voor zie. Soms vergeet ik het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik bij voorkeur ook PI's gebruik.
Winegumsquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
.
.Maar sommigen zijn niet te vreten, afhankelijk waar ze vandaan komen.
![]()
Ik vergeet het ook regelmatig, maar let er wel zo veel mogelijk opquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook. Als ik daar de noodzaak voor zie. Soms vergeet ik het..
Maar waarom dan? Vind je het lelijk als het direct achter de zin staat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik het zo:
- Hallo ?
i.p.v.
- Hallo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Neu. Ik heb er moeite voor gedaan, nu eet ik ze op ook!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of smijt ze gewoon weg, dat is goed voor je lijn want ophalen doe je toch niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Vind je het lelijk als het direct achter de zin staat?. Is automatisme geworden
.
![]()
Fera doet ook aan PI'squote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Vind je het lelijk als het direct achter de zin staat?.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook regelmatig, maar let er wel zo veel mogelijk op.
.
Ik wist niet dat het per se om smiley's ging.quote:
Ging het in mijn geval ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het per se om smiley's ging.![]()
![]()
Ok moppie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Ik heb er moeite voor gedaan, nu eet ik ze op ook!
Rustig aan.![]()
Ik heb een standaard PI.quote:
Hihi nu doe je het weer verkeerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het per se om smiley's ging.. Punt moet na de smiley
.
Waarom moet dat? Ik vind de smiley niet bij de zin horen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi nu doe je het weer verkeerd. Punt moet na de smiley
.
Whut ?quote:Ik ookquote:. Had een andere, maar die heb ik even in de ijskast gezet
.
Ik heb er maar een stuk of zes gepaktquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet je trouwens niet misselijk aan die dingen, dat heb ik altijd heel snel.
Ik snap het ook niet, en het maakt mij ook geen reet uitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Ik vind de smiley niet bij de zin horen, eigenlijk.![]()
![]()
Ow, dat vind ik welquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Ik vind de smiley niet bij de zin horen, eigenlijk..
Eeuuwwwwwquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er maar een stuk of zes gepakt.
![]()
![]()
Ik vind een smiley eigenlijk als zinafsluitmarkering eigenlijk afdoende.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Ik vind de smiley niet bij de zin horen, eigenlijk.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb een gesprek als deze al eens eerder gevoerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whut ?
[..]
Ik ook. Had een andere, maar die heb ik even in de ijskast gezet
.
.
Nee dat zie ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, en het maakt mij ook geen reet uit, jij sluit je zin helemaal niet af
!
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat zie ik, jij sluit je zin helemaal niet af
!
![]()
Ow hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek als deze al eens eerder gevoerd.
. Waar
? Niet met mij gok ik
.
Het geeft je 'emotie' weer, maar valt niet onder het gene wat je zegt. Vind ik. Maar ik weet niet of er officiële regels voor zijn.quote:
Haaiquote:.
Maar jij plaatst ook eerst een punt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind een smiley eigenlijk als zinafsluitmarkering eigenlijk afdoende.
Nee, weet niet. Maakt ook niet uit eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow hehe. Waar
? Niet met mij gok ik
.
.
Het zegt nou net iets over het geen je zegtquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het geeft je 'emotie' weer, maar valt niet onder het gene wat je zegt. Vind ik. Maar ik weet niet of er officiële regels voor zijn.. Maar officiele regels zijn er waarschijnlijk niet
.
Lolaaaaaaa!quote:
Zijn er ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het geeft je 'emotie' weer, maar valt niet onder het gene wat je zegt. Vind ik. Maar ik weet niet of er officiële regels voor zijn.. Als er maar ergens een zinsafsluiting staat.
Lovequote:.
Ja, het zegt iets over wat je zegt, maar hoort niet bij het gene wat je zegt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zegt nou net iets over het geen je zegt. Maar officiele regels zijn er waarschijnlijk niet
.
Of slaat dit nergens op?
Ik snap het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het zegt iets over wat je zegt, maar hoort niet bij het gene wat je zegt.Of slaat dit nergens op?
![]()
Eens! Minstens een punt op het eindquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er ook niet. Als er maar ergens een zinsafsluiting staat.
.
Daar hoort het wat mij betreft net wel bijquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het zegt iets over wat je zegt, maar hoort niet bij het gene wat je zegt.Of slaat dit nergens op?
, anders heeft ie geen nut
.
Tot het over isquote:.
Tjsa dan is het rukken huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens! Minstens een punt op het eind.
[..]
Daar hoort het wat mij betreft net wel bij, anders heeft ie geen nut
.
[..]
Tot het over is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 21:35:31 ]![]()
Echt?quote:
Ik had er zelf nog moeite mee.
Ja, maar ik kan je er niet bij helpen om het uit te leggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt?
Ik had er zelf nog moeite mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tjsa dan is het rukken huilen met de pet op..
Ik snap ook wat je bedoelt, Fera. Prima uitgelegd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jeuj ik ben thuis!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je er niet bij helpen om het uit te leggen
Hellow Raene.quote:
En ik kwam thuis in een saunaquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Lola! Liefje! Schat!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Haaiquote:!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lola! Liefje! Schat!SlijmertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raene! Liefje! Schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ja blijkbaar doet ie hetquote:! Het is hier snik heet
!!
Relaxedquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja blijkbaar doet ie het! Het is hier snik heet
!!
![]()
![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
. Was het leuk?
Gratis saunaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
, hoppa kleren uit
.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
Alleen beetje jammer dat het bloedheet is
![]()
![]()
quote:!!
Tot morgen dan wrsquote:, ik ga zo slapen
.
Ik verveel mequote:. Kan alleen maar liggen, tv kijken, lezen en mobiel fokken
.
En nu ga ik even tv kijken. FML.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaa het was gezelligquote:. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
Welterusten, danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tot morgen dan wrs, ik ga zo slapen
.
.
Alleen maar mobiel fokken ? Brrr dat is k*tquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verveel me. Kan alleen maar liggen, tv kijken, lezen en mobiel fokken
.
En nu ga ik even tv kijken. FML..
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
En nu ga ik even tv kijken. FML.![]()
![]()
![]()
Klinkt leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa het was gezellig. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
. Ik zit ook altijd aan m'n haar als ik nerveus ben
.
Klinkt als een prima dagbesteding to me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
En nu ga ik even tv kijken. FML.Rustig aan.![]()
Mobiel fokken is echt k*tquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
En nu ga ik even tv kijken. FML..
Zenuwpeesquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa het was gezellig. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
.
Kan nog even geen laptop op m'n been hebben, daaromquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen maar mobiel fokken ? Brrr dat is k*t.
.
Dank jequote:.
Geloof me, je wordt er zo gaar van als het kan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dagbesteding to me.![]()
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging linksquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik zit ook altijd aan m'n haar als ik nerveus ben
.
..
Watskeburt dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Was gezellig
.
![]()
![]()
Maar gewoon langs je, of op je buik ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nog even geen laptop op m'n been hebben, daarom.
Vind ik niet. Ik wil paardrijden, schilderen, tekenen, met m'n hondje lopenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dagbesteding to me..
Ik ben dan ook altijd half gaar, weet niet wat ik anders moet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, je wordt er zo gaar van als het kan.
Moet maar weer vaker gaan sporten zou me misschien goed doen.Rustig aan.![]()
Ja, heftige shit hè!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij plaatst ook eerst een punt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik was bij lola en cryo te etenquote:.
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik wil paardrijden, schilderen, tekenen, met m'n hondje lopen.
Rustig aan.![]()
Cutiequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging links..
.
Zo cute was het nietquote:.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging links..
Ik vond het gezellig
![]()
![]()
Maar jij durft sowieso niets onbekends gok ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks..
Ik kan niet op m'n zij liggen op de bank, dan protesteert m'n knie en als ik de laptop op m'n buik zet dan gaat m'n rug/nek in protestquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar gewoon langs je, of op je buik ?.
Morgen maar eens proberen of ik hem op m'n benen kan zetten.
Voor jou niet misschien, maar lola vond dat misschien welquote:.
Ik ben wel wat gewend.quote:
Maar dat zijn dus wel mijn hobby's.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Damn jij bent een lastig persoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n zij liggen op de bank, dan protesteert m'n knie en als ik de laptop op m'n buik zet dan gaat m'n rug/nek in protest.
Morgen maar eens proberen of ik hem op m'n benen kan zetten.
.
Jawel, maar het kost altijd geld als een malle.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij durft sowieso niets onbekends gok ik.
Rustig aan.![]()
@Raene, ik heb een Galaxy Note, dus het is geen gefrut op een klein scherm.
Ik ookquote:
Daar kan ik prima mee leven hoor samz.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus wel mijn hobby's.
Rustig aan.![]()
Haha, tsja dat doe je toch verkeerd danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar het kost altijd geld als een malle..
Ach, ik kan prima mobiel fokken. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn jij bent een lastig persoon.
Op dit account niet, nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl je nog niet zo lang geregistreerd bent.
omgquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan FusionFreak.
![]()
![]()
Ik snap er ook geen reet van dat zal ik je toegeven... Tips?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, tsja dat doe je toch verkeerd dan.
Rustig aan.![]()
Wat leuk, zegquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan ik prima mee leven hoor samz..
Maar maar, samsungquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik kan prima mobiel fokken. Morgen weer een dag.![]()
.
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
@Raene, ik heb een Galaxy Note, dus het is geen gefrut op een klein scherm.
ik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
Nee niet echtquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van dat zal ik je toegeven... Tips?.
Hier nog een S2quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
. Is nog te overzien
.
![]()
Ik heb ze ook gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..], had ik kunnen weten.
[..]
Ja sorry.. Foto's en al gezien, raak ik nooit meer kwijt.
![]()
![]()
Heb ik ook, kan zoals het nu gaat nog prima bijhoudenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het meestal te snel gaan om bij te houden op telefoonik heb de galaxy s2 die is wel een grote slag kleiner idd
.
![]()
![]()
Geen last van. Ik ben topics gewend die 5x sneller gaan dan dezequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
.
.
En Samsung.
Jij hebt dan ook pro skills ditdat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Ik ben topics gewend die 5x sneller gaan dan deze.
En Samsung.
![]()
![]()
Ik heb alles van samsuuungquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Samsung.
!
Maar goed, ik ga even wat anders doen. TV kijken. Denk ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou dit al te snel vinden om mobiel bij te houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Samsung.
.
Samsung. Ik vond je nog wel zo lief
.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..], had ik kunnen weten.
[..]
Ja sorry.. Foto's en al gezien, raak ik nooit meer kwijt.
Nooooquote:.
Ik sterf hier en nu.
Dit gaat me met een vinger in de neus nog makkelijk af.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou dit al te snel vinden om mobiel bij te houden.
Samsung. Ik vond je nog wel zo lief
.
En:.
Indifference
Yeah, yeah
You gave it all to me and
Now it's clear to see that
You have no intention
Of ever coming back to me
Never is so soon
And I will miss you (8)
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik hou niet van bierquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Leuke dames hier trek in belgisch bier met mij?
Desnoods mannen.![]()
Ik ben niet meer zo een SC'er als 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit gaat me met een vinger in de neus nog makkelijk af.
En:.
.
Nouououuu.
Dank jequote:.
Trutquote:.
Ga je trakteren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Desnoods mannen.![]()
![]()
Wat reageer jij nouquote:, ik had het tegen Samzz
.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat reageer jij nou [ afbeelding ] , ik had het tegen Samzz.
ik zag het niet eens
pfff
![]()
Mijne ook.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wel eens van hem gehoord. Hij deed toch de haren in z'n borstel tellen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek maar eens in LIF naar FusionFreakWaarschuwing: je ogen gaan pijn doen/
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens van hem gehoord. Hij deed toch de haren in z'n borstel tellen?![]()
![]()
Ik wil nog steeds langs je liggen hoorquote:.
Ik hou niet van bier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Desnoods mannen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nomz, die had ik zondag nog.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eens van hem gehoord. Hij deed toch de haren in z'n borstel tellen?![]()
![]()
langs nog welquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds langs je liggen hoor.
![]()
![]()
Ik heb er nog 2 in de koelkast nuquote:Komt wel op
Wat een idioot.quote:Wel eens gezien in het Mooie haren topic, hij leek me heel obsessief.
Ja.. Wat anders ? Op ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Bofkont.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de koelkast nuKomt wel op
Hey FL.quote:
Ja, nogal. En dan die foto's erbij van zijn haar. Naja doet ie maar lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een idioot.Wel eens gezien in het Mooie haren topic, hij leek me heel obsessief.
.
![]()
Inderdaad, als hij er gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nogal. En dan die foto's erbij van zijn haar. Naja doet ie maar lekker.
Muziekje aan en geen fuck meer uitvoeren
Deze mevrouw weetquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Muziekje aan en geen fuck meer uitvoeren![]()
![]()
Dank uquote:
K ben dr zat van jongeuhhhhh, straks lekker slapen
Wat jij wilquote:, daar doe ik niet heel moeilijk over
. Die paar cm inschikken kan ik nog wel
.
Dat u maar een veilige vlucht mag maken naar het wonderschone dromenlandquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank u
K ben dr zat van jongeuhhhhh, straks lekker slapen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: