Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging linksquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ik zit ook altijd aan m'n haar als ik nerveus ben
.
Watskeburt dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa het was gezellig. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
Maar gewoon langs je, of op je buik ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nog even geen laptop op m'n been hebben, daarom.
Vind ik niet. Ik wil paardrijden, schilderen, tekenen, met m'n hondje lopenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dagbesteding to me.
Ik ben dan ook altijd half gaar, weet niet wat ik anders moet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, je wordt er zo gaar van als het kan.
Ja, heftige shit hè!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij plaatst ook eerst een punt.
Ik was bij lola en cryo te etenquote:
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik wil paardrijden, schilderen, tekenen, met m'n hondje lopen.
Cutiequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging links..
Zo cute was het nietquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt mn haar ging vast mn haar ging los, mn haar ging rechts mn haar ging links..
Maar jij durft sowieso niets onbekends gok ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.
Ik kan niet op m'n zij liggen op de bank, dan protesteert m'n knie en als ik de laptop op m'n buik zet dan gaat m'n rug/nek in protestquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar gewoon langs je, of op je buik ?
Voor jou niet misschien, maar lola vond dat misschien welquote:
Ik ben wel wat gewend.quote:
Maar dat zijn dus wel mijn hobby's.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh die opties heb ik niet en lijken me ook frontaal niks.
Damn jij bent een lastig persoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n zij liggen op de bank, dan protesteert m'n knie en als ik de laptop op m'n buik zet dan gaat m'n rug/nek in protest.
Morgen maar eens proberen of ik hem op m'n benen kan zetten.
Jawel, maar het kost altijd geld als een malle.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij durft sowieso niets onbekends gok ik.
Ik ookquote:
Daar kan ik prima mee leven hoor samz.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus wel mijn hobby's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |