Het zegt nou net iets over het geen je zegtquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het geeft je 'emotie' weer, maar valt niet onder het gene wat je zegt. Vind ik. Maar ik weet niet of er officiële regels voor zijn.
Lolaaaaaaa!quote:
Zijn er ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het geeft je 'emotie' weer, maar valt niet onder het gene wat je zegt. Vind ik. Maar ik weet niet of er officiële regels voor zijn.
Lovequote:
Ja, het zegt iets over wat je zegt, maar hoort niet bij het gene wat je zegt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zegt nou net iets over het geen je zegt. Maar officiele regels zijn er waarschijnlijk niet
.
Ik snap het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het zegt iets over wat je zegt, maar hoort niet bij het gene wat je zegt.Of slaat dit nergens op?
Eens! Minstens een punt op het eindquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er ook niet. Als er maar ergens een zinsafsluiting staat.
Daar hoort het wat mij betreft net wel bijquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het zegt iets over wat je zegt, maar hoort niet bij het gene wat je zegt.Of slaat dit nergens op?
Tot het over isquote:
Tjsa dan is het rukken huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens! Minstens een punt op het eind.
[..]
Daar hoort het wat mij betreft net wel bij, anders heeft ie geen nut
.
[..]
Tot het over is.
Echt?quote:
Ja, maar ik kan je er niet bij helpen om het uit te leggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt?
Ik had er zelf nog moeite mee.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tjsa dan is het rukken huilen met de pet op.
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je er niet bij helpen om het uit te leggen
Hellow Raene.quote:
En ik kwam thuis in een saunaquote:
Lola! Liefje! Schat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Haaiquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lola! Liefje! Schat!SlijmertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raene! Liefje! Schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
?quote:
Ja blijkbaar doet ie hetquote:
Relaxedquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja blijkbaar doet ie het! Het is hier snik heet
!!
Beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
Gratis saunaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Raene het volgende:
[..]
!!
quote:
Tot morgen dan wrsquote:
Ik verveel mequote:
Jaa het was gezelligquote:
Welterusten, danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tot morgen dan wrs, ik ga zo slapen
.
Alleen maar mobiel fokken ? Brrr dat is k*tquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verveel me. Kan alleen maar liggen, tv kijken, lezen en mobiel fokken
.
En nu ga ik even tv kijken. FML.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Klinkt leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa het was gezellig. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
Klinkt als een prima dagbesteding to me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Mobiel fokken is echt k*tquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Zenuwpeesquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa het was gezellig. Lekker gegeten, onwijs lieve kindjes, mooi huis, gezellig gekletst, was wel een beetje zenuwachtig aan het doen met mn haar
Was gezellig
.
Kan nog even geen laptop op m'n been hebben, daaromquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen maar mobiel fokken ? Brrr dat is k*t.
Dank jequote:
Geloof me, je wordt er zo gaar van als het kan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dagbesteding to me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |