Ok...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij keek ook. En ging toen buigen, strekken, trekken en duwen terwijl ik verging van de pijn. En dat was alleen nog maar om de banden te testen.
Ik vond het wel best en hij dacht dat er niks ernstigs was. Het advies zou hoe dan ook hetzelfde zijn: rust.
Fysieke rust, niet mentaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Ik zal je niet meer lastigvallen dan eventjes...
Hehequote:
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staatquote:
Als dat geen liefde isquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staat. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vastquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staat. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vast
Ik doe dat al best wel lang. Niet altijd gedaan, maar ik vind een smiley geen zinseinde, een punt bijvoorbeeld welquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ja, dan doe ik het zo:quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?
quote:
Mwah, dan stel ik gewoon de vraag al dan niet met smiley en zet er een vraagteken achterquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vast
Smiley moet voor het vraagtekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]nee man, toch.. Ik ben volgens mij wel een van de weinige hier die d'r paardending interessant vind
.
Enige verschil is dat ik bij voorkeur ook PI's gebruikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat al best wel lang. Niet altijd gedaan, maar ik vind een smiley geen zinseinde, een punt bijvoorbeeld wel.
Ik had het over vragen zonder smilies. Maar anders komt de smilie er bij mij achteraan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]nee man, toch.. Ik ben volgens mij wel een van de weinige hier die d'r paardending interessant vind
.
[..]
Mwah, dan stel ik gewoon de vraag al dan niet met smiley en zet er een vraagteken achter. Aan een zin zonder smiley direct, maar achter een zin met smiley met een spatie
.
Hoe heet jij?
Hoe heet jij?
Of smijt ze gewoon weg, dat is goed voor je lijn want ophalen doe je toch niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net met veel pijn en moeite winegums opgehaald. Zijn ze niet lekker. Mooi dat ik ze wel opeet
.
Doe ik ook. Als ik daar de noodzaak voor zie. Soms vergeet ik het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik bij voorkeur ook PI's gebruik.
Winegumsquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net met veel pijn en moeite winegums opgehaald. Zijn ze niet lekker. Mooi dat ik ze wel opeet
.
Ik vergeet het ook regelmatig, maar let er wel zo veel mogelijk opquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik ook. Als ik daar de noodzaak voor zie. Soms vergeet ik het.
Maar waarom dan? Vind je het lelijk als het direct achter de zin staat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik het zo:
- Hallo ?
i.p.v.
- Hallo?
Neu. Ik heb er moeite voor gedaan, nu eet ik ze op ook!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of smijt ze gewoon weg, dat is goed voor je lijn want ophalen doe je toch niet.
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Vind je het lelijk als het direct achter de zin staat?
Fera doet ook aan PI'squote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Vind je het lelijk als het direct achter de zin staat?
Ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook regelmatig, maar let er wel zo veel mogelijk op.
Ik wist niet dat het per se om smiley's ging.quote:
Ging het in mijn geval ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het per se om smiley's ging.
Ok moppie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Ik heb er moeite voor gedaan, nu eet ik ze op ook!
Ik heb een standaard PI.quote:
Hihi nu doe je het weer verkeerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het per se om smiley's ging.
Waarom moet dat? Ik vind de smiley niet bij de zin horen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi nu doe je het weer verkeerd. Punt moet na de smiley
.
Whut ?quote:
Ik ookquote:
Ik heb er maar een stuk of zes gepaktquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet je trouwens niet misselijk aan die dingen, dat heb ik altijd heel snel
Ik snap het ook niet, en het maakt mij ook geen reet uitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Ik vind de smiley niet bij de zin horen, eigenlijk.
Ow, dat vind ik welquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eeuuwwwwwquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er maar een stuk of zes gepakt.
Ik vind een smiley eigenlijk als zinafsluitmarkering eigenlijk afdoende.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek als deze al eens eerder gevoerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whut ?
[..]
Ik ook. Had een andere, maar die heb ik even in de ijskast gezet
.
Nee dat zie ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, en het maakt mij ook geen reet uit
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat zie ik, jij sluit je zin helemaal niet af
!
Ow hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek als deze al eens eerder gevoerd.
Het geeft je 'emotie' weer, maar valt niet onder het gene wat je zegt. Vind ik. Maar ik weet niet of er officiële regels voor zijn.quote:
Haaiquote:
Maar jij plaatst ook eerst een punt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind een smiley eigenlijk als zinafsluitmarkering eigenlijk afdoende.
Nee, weet niet. Maakt ook niet uit eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow hehe. Waar
? Niet met mij gok ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |