Je ouders vragen om het naar beneden te halen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan niet lopen, hoe kom ik op zolder? Let alone, hoe blijf ik zo lang staan op een been?
Ah.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niet uit, het gaat om de leeftijd.
Doe niet alsof ze 30 is ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nah. Schilderen gaat niet lukken. Tekenen kan welquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ouders vragen om het naar beneden te halen?
En een stoel of kruk?
Dan ga je tekenenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Schilderen gaat niet lukken. Tekenen kan wel.
Nietus!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je tekenenAl hou je dat de hele dag niet vol denk ik, of wel?
Tja, overmacht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ma moet morgen m'n laptop maar naar beneden halen, dan kan ik nog wat aan de website sleutelen
.
Wel kut, ik wilde m'n opdracht voor het weekend af hebben.
Nee, wel een verdieping lager.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, overmacht.
Slaap je nu dan ook beneden?
Ja, ik ga achterstevoren de trap op en hinkel dan naar de kamerquote:
Zoiets dacht ik al jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga achterstevoren de trap op en hinkel dan naar de kamer.
Flinke blessure danquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga achterstevoren de trap op en hinkel dan naar de kamer.
Knieband verrekt. Voor zover ik weet, geen idee of de meniscus oke isquote:
En dat laat je niet even uitzoeken dan ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knieband verrekt. Voor zover ik weet, geen idee of de meniscus oke is.
Dat wilde de dokter niet ivm de pijn die het op zou leveren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat laat je niet even uitzoeken dan ?.
Hmm ik twijfel wat ik dan zou doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wilde de dokter niet ivm de pijn die het op zou leveren.
Ja, jij. Hij wilde het niet doen omdat het voor het advies niks uit zou maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel wat ik dan zou doen, pijn en zekerheid of minder pijn, maar toch pijn, ik denk dat ik zou zeggen "kijken jij!"
.
Even aankijken werkt soms ook wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel wat ik dan zou doen, pijn en zekerheid of minder pijn, maar toch pijn, ik denk dat ik zou zeggen "kijken jij!"
.
Dan ben je toch gek laat je hem kijken?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij. Hij wilde het niet doen omdat het voor het advies niks uit zou maken.
Ik zei ook misschienquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij. Hij wilde het niet doen omdat het voor het advies niks uit zou maken.
En de testen die hij wel deed, deden dusdanig pijn dat hij niet verder wilde gaan.
Hij keek ook. En ging toen buigen, strekken, trekken en duwen terwijl ik verging van de pijn. En dat was alleen nog maar om de banden te testen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben je toch gek laat je hem kijken?
Ok...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij keek ook. En ging toen buigen, strekken, trekken en duwen terwijl ik verging van de pijn. En dat was alleen nog maar om de banden te testen.
Ik vond het wel best en hij dacht dat er niks ernstigs was. Het advies zou hoe dan ook hetzelfde zijn: rust.
Fysieke rust, niet mentaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Ik zal je niet meer lastigvallen dan eventjes...
Hehequote:
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staatquote:
Als dat geen liefde isquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staat. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vastquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weet je wat me nu pas opvalt.. Jij doet net als ik een . achter een smiley als die aan het einde van een zin staat. Zijn er niet veel die dat consequent doen
.
Jij irriteert je aan jezelf als je een vragende zin hebt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan mezelf als ik een vragende zin heb. Dan doe ik altijd een spatie achter de laatste letter en dan het vraagteken i.p.v. direct eraan vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |