Ik ben alweer aan het fappen geslagen hoor, beetje ''cup E'' denkend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat als je dat soort dingen ooit op een forum zet, dat alle mannen dat onthouden? Zelfs Kaneelstokje, ook al heeft hij liever een A'tje.
Cup E is niet topzwaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat als je dat soort dingen ooit op een forum zet, dat alle mannen dat onthouden? Zelfs Kaneelstokje, ook al heeft hij liever een A'tje.
Dat wel. Maar dat wist Kaneel tot nu nietquote:
Ik betwijfel het. je maten staan ongetwijfeld ergens op FOK!.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat wist Kaneel tot nu niet.
Ik was het anders alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb je gezien meid.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat wist Kaneel tot nu niet.
Schilderen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Genoeg over mij.
Wat zal ik morgen eens gaan doen?
En qua uiterlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt mee gepraat, dus dat weet ik niet.
Alsof zij een ''oudere vrouw'' is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom probeer je 'r niet te hosselen? Je houdt toch van oudere vrouwen?
Kom op, Samzz is wel een MILFje vanuit jouw perspectief.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof zij een ''oudere vrouw'' is.
Ze is gotvers nie eens 30 joh.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, Samzz is wel een MILFje vanuit jouw perspectief.
Sorryquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt mee gepraat, dus dat weet ik niet.
[..]
Lieverd, ik kan niet lopen, hoe kom ik op zolder? Let alone, hoe blijf ik zo lang staan op een beenquote:
Ik heb geen kotersquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, Samzz is wel een MILFje vanuit jouw perspectief.
Je ouders vragen om het naar beneden te halen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan niet lopen, hoe kom ik op zolder? Let alone, hoe blijf ik zo lang staan op een been?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |