SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede! Datum nader te bepalen.
- Buurmeisje
- Guitarist
- VinniieeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er is altijd een achterin, tenzij je maar 1 rij hebtquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een hoorcollegezaal, normaal gesproken zitten er altijd mensen achterin. Waarom is er anders überhaupt plek achterin?![]()
![]()
Nooit geweten dat jij zo kinderachtig bent, Fera.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is ook zo, maar ik bedoel op die plekken. Normaal gesproken heeft niemand er problemen mee. Als hij dat wel heeft, dan wil ik gewoon weten waarom. Ik verhuis niet omdat hij zich anders zo alleen voelt of zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is altijd een achterin, tenzij je maar 1 rij hebt
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is toch ook raar om zo ver mogelijk weg te gaan zitten
Ik zou me een beetje beledigd voelen als ik daar stond en alle leerlingen zouden achterin gaan zitten![]()
![]()
Wat een koekwausquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik bedoel op die plekken. Normaal gesproken heeft niemand er problemen mee. Als hij dat wel heeft, dan wil ik gewoon weten waarom. Ik verhuis niet omdat hij zich anders zo alleen voelt of zo.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Misschien hebben we dan toch iets gemeen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Nooit geweten dat jij zo kinderachtig bent, Fera.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mja, het is wel enigszins begrijpelijk. Maar dan moet hij maar met een normale reden komen inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik bedoel op die plekken. Normaal gesproken heeft niemand er problemen mee. Als hij dat wel heeft, dan wil ik gewoon weten waarom. Ik verhuis niet omdat hij zich anders zo alleen voelt of zo.![]()
![]()
Het is maar waar je je druk om maakt, zeg. Hij vraagt het netjes, doe het dan gewoon zonder te zeuren, je bent toch geen kleuter?
Zodat er ook grotere groepen in kunnen. Duh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een hoorcollegezaal, normaal gesproken zitten er altijd mensen achterin. Waarom is er anders überhaupt plek achterin?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zeur niet, ik bleef gewoon zitten. Verder ben ik niet lastig geweest of zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt, zeg. Hij vraagt het netjes, doe het dan gewoon zonder te zeuren, je bent toch geen kleuter?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het verschrikkelijk onbeleefd is naar een docent om allemaal helemaal achteraan te gaan zitten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kom op zeg, hij vraagt alleen of de achterste rijen naar voren willen komen, niet of ze van een gebouw willen springen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, het is wel enigszins begrijpelijk. Maar dan moet hij maar met een normale reden komen inderdaad“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er is nergens een regel dat je daar niet mag zitten als de groep kleiner is. Bovendien was het vorige week en de weken daarvoor ook nooit een probleem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat er ook grotere groepen in kunnen. Duh.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het zijn ook geen regels, het zijn algemene fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is nergens een regel dat je daar niet mag zitten als de groep kleiner is. Bovendien was het vorige week en de weken daarvoor ook nooit een probleem.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat naar voren en helemaal naar de voorste rij zit wel een groot verschil in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij vraagt alleen of de achterste rijen naar voren willen komen, niet of ze van een gebouw willen springen.![]()
Willen komen, dus geen bevel maar een verzoek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij vraagt alleen of de achterste rijen naar voren willen komen, niet of ze van een gebouw willen springen.En een vreemd verzoek ook nog.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vind ik niet. Maar goed, boeiendquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat naar voren en helemaal naar de voorste rij zit wel een groot verschil in..
Dat scholieren die gedwongen naar school moeten, van een jaar of 15 dit doen, begrijp ik nog. Maar dat volwassen mensen die graag willen leren zich zo gedragen.... all of my what.
Wat je vind moet je bij de politie brengenquote:
14 SHADES OF GREY
Ja, een verzoek die je in dient te willigen. En zo niet, dan toedeloe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Willen komen, dus geen bevel maar een verzoek.En een vreemd verzoek ook nog.
Ik vind het totaal geen vreemd verzoek. Wij moesten bij hoorcolleges ook zoveel mogelijk voorin zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat je vind moet je bij de politie brengen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw mijlpaal op internet dating 1500 vs 0.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een verzoek die je in dient te willigen. En zo niet, dan toedeloe.
Ik vind het totaal geen vreemd verzoek. Wij moesten bij hoorcolleges ook zoveel mogelijk voorin zitten.![]()
Als iemand een verzoek op die manier doet dan zou ik daar ook geen gehoor aangeven. Die docent is minstens net zo triest bezig.
Als dat een regel is die door de school bepaald is dan wel. Als een docent dat zo maar ineens wil dan hoef je wat mij betreft daar geen gehoor aan te geven.14 SHADES OF GREY
Ik heb serieus nog nooit zo lang over douchen en aankleden gedaan.
Hahahaha. Baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw mijlpaal op internet dating 1500 vs 0.
Lees eens wat je zelf zegtquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Als iemand een verzoek op die manier doet dan zou ik daar ook geen gehoor aangeven. Die docent is minstens net zo triest bezig.
Als dat een regel is die door de school bepaald is dan wel. Als een docent dat zo maar ineens wil dan hoef je wat mij betreft daar geen gehoor aan te geven..
Dat heb ik gedaan toen ik aan het typen was. En nu?quote:14 SHADES OF GREY
Hoe lang ben je bezig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zo lang over douchen en aankleden gedaan.
![]()
![]()
Ik zat ook nooit graag vooraanquote:. In dit geval zou ik misschien iets naar voren zijn gegaan (ken de situatie niet), maar zou echt niet voor de rest zijn gaan zitten
. Hooguit op de rij waar de achterste mensen zitten
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Never mind. De docent was netjes. Ach ja, Fera heeft zichzelf ermee, uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan toen ik aan het typen was. En nu?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ken dat gevoel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het mensen afschrikt he als je heel knap bent.
Does it matter? Het duurde lang en het was instabielquote:.
Dus als hij had gezegd dat hij het prettiger lesgeven vindt aan mensen die in ieder geval doen alsof ze interesse hebben in hun opleiding door niet geheel achter in een hoekje te gaan zitten, zou je op zijn verzoek in zijn gegaan?![]()
Die zaten vol en iets erachter mocht niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat ook nooit graag vooraan. In dit geval zou ik misschien iets naar voren zijn gegaan (ken de situatie niet), maar zou echt niet voor de rest zijn gaan zitten
. Hooguit op de rij waar de achterste mensen zitten
.
Nee, ik vroeg het me alleen afquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Does it matter? Het duurde lang en het was instabiel.
Hmm, ja dat is vervelendSterkte
![]()
![]()
Ik heb er geen timer bij gehadquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me alleen af
Hmm, ja dat is vervelendSterkte
.
Jij bent natuurlijk ook een beetje topzwaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Does it matter? Het duurde lang en het was instabiel.
Hmmm dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zaten vol en iets erachter mocht niet.. Heel misschien dan nog ergens in het midden
. Maar vooraan
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een beetje topzwaar.?
Daarom is geen reden als argument gebruiken siert een docent niet echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never mind. De docent was netjes. Ach ja, Fera heeft zichzelf ermee, uiteindelijk.14 SHADES OF GREY
Geen van beide.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef twi het volgende:
Ben je van een paard gevallen of heeft Murdera je gewoon zo lang beziggehouden in de douche?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Whatever, Tijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom is geen reden als argument gebruiken siert een docent niet echt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: