Tijn geraakt door een meteoriet!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
Pff dit is nu al een hele rare week. Gisteren brand op mijn werk, vandaag een kennis overleden. Wat zou er morgen gebeuren?
Komt wel goed schatje....quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
Pff dit is nu al een hele rare week. Gisteren brand op mijn werk, vandaag een kennis overleden. Wat zou er morgen gebeuren?
Jawel, is goed voor je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef arachide. het volgende:
Twee keer sporten op één dag is niet grappig.
Ik heb vandaag twee saucijzenbroodjes gegeten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef arachide. het volgende:
Twee keer sporten op één dag is niet grappig.
Dan liever door een pijl cupido dit weekendquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn geraakt door een meteoriet!
Espressoquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje....
Drink even iets wat hij altijd dronk ter ere van hem...
Heb je weer lopen bitchen op de NS?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Doe je er drie uur over om thuis te komen.Karma zeker.
Hey Feraquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Doe je er drie uur over om thuis te komen.Karma zeker.
Nee, ik was brutaal tegen de docent vandaag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je weer lopen bitchen op de NS?
Hey Vin!quote:
Vertel vertel verteeeeeel!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik was brutaal tegen de docent vandaag.
[..]
Hoe is het?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hey Vin!![]()
Dan had hij dat zeker verdientquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot je kan poepen? Damn gurl.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hey Vin!![]()
Ik zat in de hoorcollegezaal, helemaal achteraan, op mijn favoriete plekje. Eigenlijk waar ik altijd zit, een beetje alleen zodat ik rustig aantekeningen enz. kan maken zonder dat mensen om me heen kletsen. Maar de docent vroeg iedereen van de achterste rijen om helemaal vooraan te gaan zitten. Nu zit er sowieso nooit iemand vooraan, maar ik had er echt geen zin in. Dus terwijl iedereen verhuist, blijf ik lekker zitten. Op een gegeven moment staat die docent me aan te kijken, maar ik geef geen kik. Na een tijdje komt hij naar me toe lopen:quote:
Beetje kinderachtig van die docentquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat in de hoorcollegezaal, helemaal achteraan, op mijn favoriete plekje. Eigenlijk waar ik altijd zit, een beetje alleen zodat ik rustig aantekeningen enz. kan maken zonder dat mensen om me heen kletsen. Maar de docent vroeg iedereen van de achterste rijen om helemaal vooraan te gaan zitten. Nu zit er sowieso nooit iemand vooraan, maar ik had er echt geen zin in. Dus terwijl iedereen verhuist, blijf ik lekker zitten. Op een gegeven moment staat die docent me aan te kijken, maar ik geef geen kik. Na een tijdje komt hij naar me toe lopen:
"Ik had u al twee keer gevraagd om naar voren te komen".
Ik: "Waarom is dat nodig? Ik zit hier prima."
Hij: "Ik vroeg het u vriendelijk".
Ik: "Oké, maar mijn antwoord is 'nee'".
Hij: "Ik heb nu geen zin om de discussie met u aan te gaan, wellicht in de pauze, maar nu verstoort u mijn les. Dus ik vraag u nogmaals om vooraan te gaan zitten, anders kunt u de zaal verlaten".
Ik: "Oké, mij best".
Toen heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan. Belachelijk gedoe.
Anders moet ie zijn stem verheffen, snap dat danquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat in de hoorcollegezaal, helemaal achteraan, op mijn favoriete plekje. Eigenlijk waar ik altijd zit, een beetje alleen zodat ik rustig aantekeningen enz. kan maken zonder dat mensen om me heen kletsen. Maar de docent vroeg iedereen van de achterste rijen om helemaal vooraan te gaan zitten. Nu zit er sowieso nooit iemand vooraan, maar ik had er echt geen zin in. Dus terwijl iedereen verhuist, blijf ik lekker zitten. Op een gegeven moment staat die docent me aan te kijken, maar ik geef geen kik. Na een tijdje komt hij naar me toe lopen:
"Ik had u al twee keer gevraagd om naar voren te komen".
Ik: "Waarom is dat nodig? Ik zit hier prima."
Hij: "Ik vroeg het u vriendelijk".
Ik: "Oké, maar mijn antwoord is 'nee'".
Hij: "Ik heb nu geen zin om de discussie met u aan te gaan, wellicht in de pauze, maar nu verstoort u mijn les. Dus ik vraag u nogmaals om vooraan te gaan zitten, anders kunt u de zaal verlaten".
Ik: "Oké, mij best".
Toen heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan. Belachelijk gedoe.
Moet hij maar met een beargumenteerde reden komen. Ik zie de noodzaak niet om te verhuizen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terecht dat je er uit bent gestuurd.
Beetje niet luisteren naar de docent.
Dan moet hij dat zeggen. "Omdat ik het zeg!", werkt niet meer als je de zestien gepasseerd bent. Ik ben geen klein kind meer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moet ie zijn stem verheffen, snap dat danTenzij hij een microfoon heeft
Omdat het verschrikkelijk onbeleefd is naar een docent om allemaal helemaal achteraan te gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet hij maar met een beargumenteerde reden komen. Ik zie de noodzaak niet om te verhuizen.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen. "Omdat ik het zeg!", werkt niet meer als je de zestien gepasseerd bent. Ik ben geen klein kind meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |